quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:18 schreef murp het volgende:
Ik heb ook ooit een hamster gehad en die was ook op de ene na de andere dag doodziek, toen hebben we het huisje omgedraaid in een emmer water gezetMaxi
Serieus?!?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:18 schreef murp het volgende:
Ik heb ook ooit een hamster gehad en die was ook op de ene na de andere dag doodziek, toen hebben we het huisje omgedraaid in een emmer water gezetMaxi
Sow, da's niet bepaald een humane manier om hem uit z'n lijden te verlossen, lijkt me.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:20 schreef murp het volgende:
[..]
nou ik niet, maar de buurjongen die in het zelfde verdieping woonde..
maar genoeg over mijquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, da's niet bepaald een humane manier om hem uit z'n lijden te verlossen, lijkt me.
Ging ook zo in zoeen film met rattenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, da's niet bepaald een humane manier om hem uit z'n lijden te verlossen, lijkt me.
De grond is bevroren, dus dat gaat helaas niet lukken. Ik wil 'm sowieso wel eenwaardig plekje geven, maar ik zou nu zo even niet weten hoe.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:25 schreef murp het volgende:
[..]
maar genoeg over mij
ga je m begraven?
neem geen dwerghammies die bijten heel vaak! en zon kingsize hamster is gewoon veel leukerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:54 schreef ToT het volgende:
Ja ik ga sowieso wel 1 of 2 nieuwe halen. Het is even de vraag of het weer (een) goudhamstertje(s) wordt/worden, of dat ik voor van die hele kleine mormeltjes ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |