Sodemieter nou, ik heb nog nooit een hamster zo veel kabaal horen maken als Muffin!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]Daar zijn de meningen over verdeeld!
Het krengetje heeft de laatste tijd nogal last van een humeurtje!
Echt ziek he!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sodemieter nou, ik heb nog nooit een hamster zo veel kabaal horen maken als Muffin!![]()
Maar hij is wel schattig
![]()
Nope, Wanda was hyper. Ze ging wel van Huppels epic boob naar mijn boob lopen.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
En, hebben jullie nog een foto gemaakt?
En daar geeneens een filmpje van gemaakt?¿?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope, Wanda was hyper. Ze ging wel van Huppels epic boob naar mijn boob lopen.
Nee, was een spontane actie.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]
En daar geeneens een filmpje van gemaakt?¿?
Misschien kun je wat van dat openhaardhout overhouden om een speeltuin voor Muffin te makenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:09 schreef ToT het volgende:
LOL Okee dan!
Mja ik heb laatst weer 1 foto'tje gemaakt, maar die was niet echt helemaal top. Ik heb ff geen inspiratie meer. Ja nog wel voor 2 dingen, maar wegens technische storingen kan ik die nog ff niet maken.
Heb ik serieus ook over zitten denken!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Misschien kun je wat van dat openhaardhout overhouden om een speeltuin voor Muffin te maken!
Hahahaquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:40 schreef ToT het volgende:
Ah rottig joh!
Muffin zit nu op z'n achterpootjes te balanceren om wat voer uit het keteltje te pakken!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:31 schreef ToT het volgende:
Schattig hoor!
Ja Muffin kijkt me nu wel weer vet pissig aan in de trand van: "Diz iz MAI topik!!!" maar hij met z'n snuit maar houwe!
Ehhh.....hij knaagt het tralies door? HALP!
Als jullie niks meer van me horen, is Muffin blijkbaar HELEMAAL niet blij met dat er knaagdiervriendjes in zijn topic staan!KAMIKAZEJUMP!!!!!!
Wat snoezigquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:28 schreef Pixie. het volgende:
Het is niet veel bijzonders
aangezien ze altijd zo zenuwachtig zijn
en het is met cam gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kan datquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:23 schreef ToT het volgende:
KUT!!!!!!!!!!!!!
Muffin is heel ernstig ziek!!!
1 oog is extreem opgezwollen en het beestje is nu 1 hoopje ellende!
Serieus? Hup, naar de dierenarts ermee!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:23 schreef ToT het volgende:
KUT!!!!!!!!!!!!!
Muffin is heel ernstig ziek!!!
1 oog is extreem opgezwollen en het beestje is nu 1 hoopje ellende!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:18 schreef murp het volgende:
Ik heb ook ooit een hamster gehad en die was ook op de ene na de andere dag doodziek, toen hebben we het huisje omgedraaid in een emmer water gezetMaxi
Serieus?!?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:18 schreef murp het volgende:
Ik heb ook ooit een hamster gehad en die was ook op de ene na de andere dag doodziek, toen hebben we het huisje omgedraaid in een emmer water gezetMaxi
Sow, da's niet bepaald een humane manier om hem uit z'n lijden te verlossen, lijkt me.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:20 schreef murp het volgende:
[..]
nou ik niet, maar de buurjongen die in het zelfde verdieping woonde..
maar genoeg over mijquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, da's niet bepaald een humane manier om hem uit z'n lijden te verlossen, lijkt me.
Ging ook zo in zoeen film met rattenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, da's niet bepaald een humane manier om hem uit z'n lijden te verlossen, lijkt me.
De grond is bevroren, dus dat gaat helaas niet lukken. Ik wil 'm sowieso wel eenwaardig plekje geven, maar ik zou nu zo even niet weten hoe.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:25 schreef murp het volgende:
[..]
maar genoeg over mij
ga je m begraven?
neem geen dwerghammies die bijten heel vaak! en zon kingsize hamster is gewoon veel leukerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:54 schreef ToT het volgende:
Ja ik ga sowieso wel 1 of 2 nieuwe halen. Het is even de vraag of het weer (een) goudhamstertje(s) wordt/worden, of dat ik voor van die hele kleine mormeltjes ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |