Bij ons is het echt hollen of stilstaan, nu staat het ff stil zeg maar.....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:44 schreef druppelkut het volgende:
Recessie?
Nog nooit van gehoord. Ik mag blij zijn als ik eens een week heb waarin ik minder dan 55 à 60 uur werk. Vorige week was wel heel extreem met 67 uur.
En slapen? Ik moet om 5 uur weer mijn nest uit maar heb geen zin om te slapen. Meestal doe ik een uurtje of 3 per nacht.
ik heb school geprobeerd maar die was niet op tijd zodat ik 1week de tijd had een leerbedrijf te vinden. ik was of te oud of maar 900 euro. dat lukt niet om van rond te komenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarom heb ik bij het UWV ook gelijk aangegeven dat ik niet vast zit aan het transport.
VTL bedoel je?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik heb school geprobeerd maar die was niet op tijd zodat ik 1week de tijd had een leerbedrijf te vinden. ik was of te oud of maar 900 euro. dat lukt niet om van rond te komen
nope gewoon roc en dan logistiek teamleider, wou supervisor maar mocht niet directquote:
Vraagje van een outsiderquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik had een paar gelukjes.
Ik had nachttoeslag en ik werkte in de nacht van vrijdag op zaterdag dus kreeg ik 150%
Puur geluk, ze besloten toen via een uitzendbureau iemand aan te nemen en dat werd ik dus. Normaal gesproken is het lastig omdaar tussen te komen omdat een koeriersbedrijf per week een hoop open sollicitaties binnen krijgt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vraagje van een outsider.. Zo'n nachtkoeriersbaantje, hoe kwam je daar aan? Zou voor mij wel een aangename jobwisseling zijn als student voor de vrijdagnacht ofzo.
Ik ben nogal een avond/nachtmens. Ben dan actiever dan overdag in ieder geval. Dus voor mij zou het geweldig zijn, aangezien ik ook graag een stukje rijdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Puur geluk, ze besloten toen via een uitzendbureau iemand aan te nemen en dat werd ik dus. Normaal gesproken is het lastig omdaar tussen te komen omdat een koeriersbedrijf per week een hoop open sollicitaties binnen krijgt.
Maar als ik die baan weer terug kon krijgen zou ik het zonder nadenken doen.
Ik denk inderdaad geluk. Ik had een baan waarbij ze nachtwerkers nodig hadden en niemand wilde zijn nest uit komen 's nachts. Ik vond het heerlijk!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vraagje van een outsider.. Zo'n nachtkoeriersbaantje, hoe kwam je daar aan? Zou voor mij wel een aangename jobwisseling zijn als student voor de vrijdagnacht ofzo.
Enig idee waar ik zou kunnen zoeken? Want via mijn huidige werk (vakkenvullerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad geluk. Ik had een baan waarbij ze nachtwerkers nodig hadden en niemand wilde zijn nest uit komen 's nachts. Ik vond het heerlijk!
http://www.transport-onli(...)/index.php?news=6644quote:Op 67-jarige leeftijd is Henk Schavemaker, oprichter van Schavemaker Logistics en Transport uit Beverwijk, plotseling overleden.
Zwaar klote inderdaad zeker op zo'n jonge leeftijd. Maar ja, als je eens wist hoeveel hij te verduren heeft gehad in al die jaren dan vraag je je zelf af hoe hij het nog zo lang vol heeft kunnen houden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:42 schreef druppelkut het volgende:
Oeh, da's minder. Zal de chauffeurs die ik vaak zie condoleren.
Zijn dat de maten op je kentekenpapieren?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:46 schreef druppelkut het volgende:
@ Bart:
gegevens motorwagen:
wielbasis 585 cm
breedte 255 cm
lengte 838 cm
gegevens aanhangwagen:
wielbasis 549 cm
breedte 248 cm
lengte 989
totale lengte is dus 1827 cm
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:46 schreef druppelkut het volgende:
@ Bart:
gegevens motorwagen:
wielbasis 585 cm
breedte 255 cm
lengte 838 cm
gegevens aanhangwagen:
wielbasis 549 cm
breedte 248 cm
lengte 989
totale lengte is dus 1827 cm
Dan is dat inderdaad een kort autootjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:28 schreef druppelkut het volgende:
Inderdaad schaamteloos van kentekenpapieren overgenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |