abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77537528
ik ben van mezelf een avondmens maar rond 2u slaap ik meestal wel, gelukkig kan ik ook sochtends er goed uitkomen
Doet maar wat..
pi_77537592
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:59 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Als het antwoord 'ja' is was ze met jou beter af geweest
Nou, niet overdrijven. Ik denk niet dat Druppel zit te wachten op een behaard dik mannetje. Maar ik was in elk geval nuchterder want ik was met de auto.
pi_77537692
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 00:00 schreef Redbaron het volgende:
ik ben van mezelf een avondmens maar rond 2u slaap ik meestal wel, gelukkig kan ik ook sochtends er goed uitkomen
Daar heb ik me ook mee verneukt. Voor ik in de nachtdienst kwam werkte ik bij een koeriersbedrijf en daar had ik een rit die ongeveer om 15.00u begon en rond 1.30u eindigde.

Dat was echt een toptijd.

Ik haalde met een koelbus grond en watermonsters op en had de volgende route.

Groningen (3 a 5 adresjes) -> Tolbert -> Drachten -> Irnsum -> Heerenveen -> Lemmer -> Emmeloord -> Zwolle -> Hoogvliet -> Den Bosch -> Groningen.

Echt het mooiste en leukste werk wat ik ooit gedaan heb. Helaas ging die opdrachtgever weg en moest ik er uit. Was dat niet gebeurd dan had ik het nu nog gedaan.
pi_77537863
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 00:02 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nou, niet overdrijven. Ik denk niet dat Druppel zit te wachten op een behaard dik mannetje. Maar ik was in elk geval nuchterder want ik was met de auto.
Behaard kan je weinig aan doen, daar heeft ze maar mee te leven. Dik is een ander verhaal. Je was toch werkzoekend op het moment? Nou, doe eens gek en ga iedere dag een uur fietsen Al lid van een of andere vereniging ofzo?
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_77537906
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 00:12 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Behaard kan je weinig aan doen, daar heeft ze maar mee te leven. Dik is een ander verhaal. Je was toch werkzoekend op het moment? Nou, doe eens gek en ga iedere dag een uur fietsen Al lid van een of andere vereniging ofzo?
Het scheelt al dat ik geen nachtdienst meer draai. Geen Golden Power zuipen en geen snoepjes eten om wakker te blijven. En ik wandel veel. Laatst vanaf mijn huis naar het station van Groningen gelopen.

Dus het wordt wel minder, maar dun zal ik nooit worden.
pi_77537965
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 00:06 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Daar heb ik me ook mee verneukt. Voor ik in de nachtdienst kwam werkte ik bij een koeriersbedrijf en daar had ik een rit die ongeveer om 15.00u begon en rond 1.30u eindigde.

Dat was echt een toptijd.

Ik haalde met een koelbus grond en watermonsters op en had de volgende route.

Groningen (3 a 5 adresjes) -> Tolbert -> Drachten -> Irnsum -> Heerenveen -> Lemmer -> Emmeloord -> Zwolle -> Hoogvliet -> Den Bosch -> Groningen.

Echt het mooiste en leukste werk wat ik ooit gedaan heb. Helaas ging die opdrachtgever weg en moest ik er uit. Was dat niet gebeurd dan had ik het nu nog gedaan.
ik kom uit de horeca maar vond het niet wat om altijd maar verjaardagen ed af te moeten zeggen omdat ik moest werken.
nu weten ze dat ik doordeweeks niet kan of maar ff
Doet maar wat..
  dinsdag 2 februari 2010 @ 00:24:06 #132
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_77538116
Ik ben een nachtmens; mijn natuurlijke ritme loopt van 10.00 uur tot 04.00 ongeveer, 6 uurtjes maffen per etmaal is meer dan genoeg, en met 3 uur per nacht hou ik het ook wel een weekie vol als het moet...
Als het in het werk zo uitkwam mafte ik overdag een paar uurtjes en dan gingen we gewoon weer door .. geweldig
Ik heb ook eens een paar maanden in de kost gezeten op een kraan voor 12 uur per etmaal (20.00 tot 08.00).. heerlijk
(wel een dodelijk saai putje overigens )
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_77538168
tsjah je moet er tegen kunnen denk ik, met 6-8u red ik t ook wel gelukkig
Doet maar wat..
pi_77538172
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 00:14 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Het scheelt al dat ik geen nachtdienst meer draai. Geen Golden Power zuipen en geen snoepjes eten om wakker te blijven. En ik wandel veel. Laatst vanaf mijn huis naar het station van Groningen gelopen.

Dus het wordt wel minder, maar dun zal ik nooit worden.
Je moet ook niet meteen voor het andere extreme willen gaan, dat is toch niet haalbaar. Gewoon lekker haalbare korte-termijn doelen stellen, en daar dan op dat moment ook tevreden mee zijn. En dan de volgende dag op naar het volgende doel. En je hoeft heus geen gespierde god te worden, als je er zelf maar tevreden mee bent
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_77538298
inderdaad, ik heb zelf een snelle verbranding maar nu probeer ik elke dag ff de sportschool in te duiken, uurtje kracht en dan fietsen tot ik niet meer kan...daarna ff noodles en een candybar eten voor de benodigde energie
Doet maar wat..
  dinsdag 2 februari 2010 @ 00:32:18 #136
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77538315
Wat lief
Jullie maken je druk om mijn liefdesleven (of de afwezigheid daarvan)
  dinsdag 2 februari 2010 @ 00:33:40 #137
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77538344
Wil ik net een cd branden loopt m'n laptop vast
Moet ik weer Fok!ken via de foon
pi_77538375
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 00:32 schreef druppelkut het volgende:
Wat lief
Jullie maken je druk om mijn liefdesleven (of de afwezigheid daarvan)
jaja zelfs chauffeurs hebben gevoel
Doet maar wat..
pi_77538380
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 00:26 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Je moet ook niet meteen voor het andere extreme willen gaan, dat is toch niet haalbaar. Gewoon lekker haalbare korte-termijn doelen stellen, en daar dan op dat moment ook tevreden mee zijn. En dan de volgende dag op naar het volgende doel. En je hoeft heus geen gespierde god te worden, als je er zelf maar tevreden mee bent
Dun staat mij ook niet. Mijn borstkas staat best erg naar voren dus dat zou er niet uit zien, een dunne RZ.
pi_77538472
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:55 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nou, ik kwam toch aan de 40 tot 50 uur gemiddeld en dat vond ik meer dan genoeg. Maar ik had ook anderhalf uur reistijd per dag.

En sociaal leven kende ik ook weinig. Nu ook nog niet trouwens. En nee, ik had zaterdagochtend pas weekend.
50 uur zou leuk zijn met mijn basissalaris maar aangezien het nu erg rustig is haal ik dat vaak niet.
Normaal werken we diensten van 12 uur, overdag krijg je die wel vol maar 's nachts is een ramp; zonet ook maar 5 uurtjes gewerkt. Daar gaan je overuren van de dagdienst.........
"Gelukkig" moet er zaterdag en zondag ook gewerkt worden dus kan de portemonnee gevuld worden met uurtjes tegen 150 en 200%.
Normaal gesproken werken we dus 55 uur doordeweeks en daarnaast nog een aantal uurtjes in het weekend om de beurt.
Maar ja, recessie he?
pi_77538518
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 00:39 schreef vannelle het volgende:

[..]

50 uur zou leuk zijn met mijn basissalaris maar aangezien het nu erg rustig is haal ik dat vaak niet.
Normaal werken we diensten van 12 uur, overdag krijg je die wel vol maar 's nachts is een ramp; zonet ook maar 5 uurtjes gewerkt. Daar gaan je overuren van de dagdienst.........
"Gelukkig" moet er zaterdag en zondag ook gewerkt worden dus kan de portemonnee gevuld worden met uurtjes tegen 150 en 200%.
Normaal gesproken werken we dus 55 uur doordeweeks en daarnaast nog een aantal uurtjes in het weekend om de beurt.
Maar ja, recessie he?
Ik had een paar gelukjes.
Ik had nachttoeslag en ik werkte in de nacht van vrijdag op zaterdag dus kreeg ik 150%
pi_77538530
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 00:39 schreef vannelle het volgende:

[..]

Maar ja, recessie he?
wees blij dat je werkt, ik merk het als uitzendkracht enorm, ben al blij als ik 2 dagen mag werken.

Als jullie nog een vacature weten in overijssel hoor ik dat graag
Doet maar wat..
pi_77538548
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 00:42 schreef Redbaron het volgende:

[..]

wees blij dat je werkt, ik merk het als uitzendkracht enorm, ben al blij als ik 2 dagen mag werken.

Ik zit al een maand werkloos thuis dus nee.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 00:44:02 #144
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77538556
Recessie?
Nog nooit van gehoord. Ik mag blij zijn als ik eens een week heb waarin ik minder dan 55 à 60 uur werk. Vorige week was wel heel extreem met 67 uur.

En slapen? Ik moet om 5 uur weer mijn nest uit maar heb geen zin om te slapen. Meestal doe ik een uurtje of 3 per nacht.
pi_77538567
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 00:26 schreef Redbaron het volgende:
tsjah je moet er tegen kunnen denk ik, met 6-8u red ik t ook wel gelukkig
uurtje of 3-4 per keer is wel een week vol te houden. wel verplicht uitslapen volgende vrije dag!
De vermoeidheid sloeg vorige week ook toe toen ik dagdienst had, ik zat thuis en was in slaap gevallen.
Ik werd wakker en zag dat het 10 over zeven was.......KUT!!!!! Verslapen!

Het was vrijdagavond 19.10.....weekend dus.
Maar goed dat mijn vrouw aan me vroeg waarom ik ineens zo'n haast had anders was ik naar m'n werk gereden.
pi_77538573
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 00:43 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik zit al een maand werkloos thuis dus nee.
hmm ik zit sinds vorig jaar januari al te kwakkelen, sollicitaties worden of niet beantwoord of afgewezen
Doet maar wat..
pi_77538586
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 00:41 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik had een paar gelukjes.
Ik had nachttoeslag en ik werkte in de nacht van vrijdag op zaterdag dus kreeg ik 150%
Nachttoeslag heb ik ook en begin op zondag als ik nachtdienst heb, 200%
pi_77538596
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 00:44 schreef druppelkut het volgende:

En slapen? Ik moet om 5 uur weer mijn nest uit maar heb geen zin om te slapen. Meestal doe ik een uurtje of 3 per nacht.
Ik moet minimaal 7 uur hebben anders ben ik zo gaar als wat.
pi_77538603
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 00:44 schreef Redbaron het volgende:

[..]

hmm ik zit sinds vorig jaar januari al te kwakkelen, sollicitaties worden of niet beantwoord of afgewezen
Daarom heb ik bij het UWV ook gelijk aangegeven dat ik niet vast zit aan het transport.
pi_77538604
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 00:42 schreef Redbaron het volgende:

[..]

Oh, ben ook blij dat ik werk. Echt wel!
Ik hoop voor je dat je binnenkort ook wat vind, dat thuiszitten is niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')