Nou, niet overdrijven. Ik denk niet dat Druppel zit te wachten op een behaard dik mannetje. Maar ik was in elk geval nuchterder want ik was met de auto.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als het antwoord 'ja' is was ze met jou beter af geweest
Daar heb ik me ook mee verneukt. Voor ik in de nachtdienst kwam werkte ik bij een koeriersbedrijf en daar had ik een rit die ongeveer om 15.00u begon en rond 1.30u eindigde.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:00 schreef Redbaron het volgende:
ik ben van mezelf een avondmens maar rond 2u slaap ik meestal wel, gelukkig kan ik ook sochtends er goed uitkomen
Behaard kan je weinig aan doen, daar heeft ze maar mee te leven. Dik is een ander verhaal. Je was toch werkzoekend op het moment? Nou, doe eens gek en ga iedere dag een uur fietsenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, niet overdrijven. Ik denk niet dat Druppel zit te wachten op een behaard dik mannetje. Maar ik was in elk geval nuchterder want ik was met de auto.
Het scheelt al dat ik geen nachtdienst meer draai. Geen Golden Power zuipen en geen snoepjes eten om wakker te blijven. En ik wandel veel. Laatst vanaf mijn huis naar het station van Groningen gelopen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Behaard kan je weinig aan doen, daar heeft ze maar mee te leven. Dik is een ander verhaal. Je was toch werkzoekend op het moment? Nou, doe eens gek en ga iedere dag een uur fietsenAl lid van een of andere vereniging ofzo?
ik kom uit de horeca maar vond het niet wat om altijd maar verjaardagen ed af te moeten zeggen omdat ik moest werken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar heb ik me ook mee verneukt. Voor ik in de nachtdienst kwam werkte ik bij een koeriersbedrijf en daar had ik een rit die ongeveer om 15.00u begon en rond 1.30u eindigde.
Dat was echt een toptijd.
Ik haalde met een koelbus grond en watermonsters op en had de volgende route.
Groningen (3 a 5 adresjes) -> Tolbert -> Drachten -> Irnsum -> Heerenveen -> Lemmer -> Emmeloord -> Zwolle -> Hoogvliet -> Den Bosch -> Groningen.
Echt het mooiste en leukste werk wat ik ooit gedaan heb. Helaas ging die opdrachtgever weg en moest ik er uit. Was dat niet gebeurd dan had ik het nu nog gedaan.
Je moet ook niet meteen voor het andere extreme willen gaan, dat is toch niet haalbaar. Gewoon lekker haalbare korte-termijn doelen stellen, en daar dan op dat moment ook tevreden mee zijn. En dan de volgende dag op naar het volgende doel. En je hoeft heus geen gespierde god te worden, als je er zelf maar tevreden mee bentquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het scheelt al dat ik geen nachtdienst meer draai. Geen Golden Power zuipen en geen snoepjes eten om wakker te blijven. En ik wandel veel. Laatst vanaf mijn huis naar het station van Groningen gelopen.![]()
Dus het wordt wel minder, maar dun zal ik nooit worden.
jaja zelfs chauffeurs hebben gevoelquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:32 schreef druppelkut het volgende:
Wat lief
Jullie maken je druk om mijn liefdesleven (of de afwezigheid daarvan)
Dun staat mij ook niet. Mijn borstkas staat best erg naar voren dus dat zou er niet uit zien, een dunne RZ.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je moet ook niet meteen voor het andere extreme willen gaan, dat is toch niet haalbaar. Gewoon lekker haalbare korte-termijn doelen stellen, en daar dan op dat moment ook tevreden mee zijn. En dan de volgende dag op naar het volgende doel. En je hoeft heus geen gespierde god te worden, als je er zelf maar tevreden mee bent
50 uur zou leuk zijn met mijn basissalaris maar aangezien het nu erg rustig is haal ik dat vaak niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik kwam toch aan de 40 tot 50 uur gemiddeld en dat vond ik meer dan genoeg. Maar ik had ook anderhalf uur reistijd per dag.
En sociaal leven kende ik ook weinig. Nu ook nog niet trouwens. En nee, ik had zaterdagochtend pas weekend.
Ik had een paar gelukjes.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
50 uur zou leuk zijn met mijn basissalaris maar aangezien het nu erg rustig is haal ik dat vaak niet.
Normaal werken we diensten van 12 uur, overdag krijg je die wel vol maar 's nachts is een ramp; zonet ook maar 5 uurtjes gewerkt. Daar gaan je overuren van de dagdienst.........
"Gelukkig" moet er zaterdag en zondag ook gewerkt worden dus kan de portemonnee gevuld worden met uurtjes tegen 150 en 200%.
Normaal gesproken werken we dus 55 uur doordeweeks en daarnaast nog een aantal uurtjes in het weekend om de beurt.
Maar ja, recessie he?
wees blij dat je werkt, ik merk het als uitzendkracht enorm, ben al blij als ik 2 dagen mag werken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
50 uur zou leuk zijn met mijn basissalaris maar aangezien het nu erg rustig is haal ik dat vaak niet.
Normaal werken we diensten van 12 uur, overdag krijg je die wel vol maar 's nachts is een ramp; zonet ook maar 5 uurtjes gewerkt. Daar gaan je overuren van de dagdienst.........
"Gelukkig" moet er zaterdag en zondag ook gewerkt worden dus kan de portemonnee gevuld worden met uurtjes tegen 150 en 200%.
Normaal gesproken werken we dus 55 uur doordeweeks en daarnaast nog een aantal uurtjes in het weekend om de beurt.
Maar ja, recessie he?
Ik zit al een maand werkloos thuis dus nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wees blij dat je werkt, ik merk het als uitzendkracht enorm, ben al blij als ik 2 dagen mag werken.
Als jullie nog een vacature weten in overijssel hoor ik dat graag
uurtje of 3-4 per keer is wel een week vol te houden. wel verplicht uitslapen volgende vrije dag!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:26 schreef Redbaron het volgende:
tsjah je moet er tegen kunnen denk ik, met 6-8u red ik t ook wel gelukkig
hmm ik zit sinds vorig jaar januari al te kwakkelen, sollicitaties worden of niet beantwoord of afgewezenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zit al een maand werkloos thuis dus nee.
Nachttoeslag heb ik ook en begin op zondag als ik nachtdienst heb, 200%quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik had een paar gelukjes.
Ik had nachttoeslag en ik werkte in de nacht van vrijdag op zaterdag dus kreeg ik 150%
Ik moet minimaal 7 uur hebben anders ben ik zo gaar als wat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:44 schreef druppelkut het volgende:
En slapen? Ik moet om 5 uur weer mijn nest uit maar heb geen zin om te slapen. Meestal doe ik een uurtje of 3 per nacht.
Daarom heb ik bij het UWV ook gelijk aangegeven dat ik niet vast zit aan het transport.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hmm ik zit sinds vorig jaar januari al te kwakkelen, sollicitaties worden of niet beantwoord of afgewezen
Oh, ben ook blij dat ik werk. Echt wel!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wees blij dat je werkt, ik merk het als uitzendkracht enorm, ben al blij als ik 2 dagen mag werken.
Als jullie nog een vacature weten in overijssel hoor ik dat graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |