Al een tijdje toch?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:09 schreef nightfall het volgende:
heeft king nou oordoppen in?
Heeft hij altijd. Althans meestal als hij staat te gooien. Hij won vanmiddag met 9-2.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:09 schreef nightfall het volgende:
heeft king nou oordoppen in?
quote:The British Darts Organisation (BDO) has rejected a buy-out offer from the Professional Darts Corporation (PDC).
Delegates from 65 BDO counties met on Sunday and after a majority vote instructed their governing body to rebuff the takeover bid.
PDC chief Barry Hearn offered £1m for the BDO in October.
BDO chief Olly Croft initially rejected the offer, calling it a "cheap publicity stunt", before turning the decision over to the counties.
The acrimonious split between the BDO and PDC, which have rival world championships on the BBC and Sky respectively, stretches back to 1993.
A group of 16 rebel players, including 15-time world champion Phil Taylor, broke away to create their own organisation, initially called the World Darts Council (WDC).
In his buy-out bid, Hearn had offered to honour all existing contracts with sponsors, venues and the BBC, and said he would invest a further £1m into the grass-roots of the sport.
"We [the PDC] know what we are doing and want to invest in the future of darts," said Hearn.
"The BDO made £16,000 profit last year. The PDC made £1m profit, had a turnover of £9m and has roughly £3m in the bank.
"I would suggest that if the BDO really care about the sport of darts and the millions of players, then you should accept offers and let us inject not just finance, but professional management to run darts in a modern and effective manner.
Die is al kansloos !quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:27 schreef borisz het volgende:
Mareno Michels gaat naar de PDC.....
SPeelt vandaag zijn eerste toernooi in Gibraltar, tevens aftrap PDC Pro tour seizoen.
quote:Martin Adams (foto) heeft in Veldhoven het Dutch Open Darts op zijn naam gebracht. De Engelse favoriet versloeg in de finale landgenoot Scott Waites met 3-1. Dat leverde 'Wolfie' 4500 euro op.
Van de vele Nederlandse darters bereikten alleen Patrick Loos en Edwin Max de laatste acht. Hun optreden zondag bleef beperkt tot één partij.
Bij de vrouwen ging de aantrekkelijkste cheque (2250 euro) verrassend naar Deta Hedman. De Engelse was in de eindstrijd haar landgenote Trina Gulliver de baas met 5-4 in legs.
Veelvoudig wereldkampioene Gulliver won met haar Nederlandse partner Francis Hoenselaar wel het koppeltoernooi
Nee, alleen met de middelste (dubbele bull - 50 punten).quote:Op zondag 28 maart 2010 16:33 schreef loeders het volgende:
Even een vraagje tussendoor.
We hebben een discussie en ik kan het antwoord niet op internet vinden.
Ik weet dat je mag uitgooien met Bull's eye, maar is het ook toegestaan om met single bull uit te gooien ?
Dankquote:Op zondag 28 maart 2010 16:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, alleen met de middelste (dubbele bull - 50 punten).
quote:Raymond van Barneveld (foto) neemt dit jaar niet deel aan de UK Open. De Nederlandse darter heeft besloten rust te nemen. 'Ik kan het momenteel gewoon niet bijbenen,' vertelt hij zaterdag aan De Telegraaf.
'Vooral mijn scores zijn niet constant genoeg. Waardoor dat komt, kan ik niet begrijpen. Op het ingooibord gaat alles raak, maar eenmaal op het podium wil het niet lukken. Ik weet niet waar ik het zoeken moet.'
In de Premier League Darts, het elitetoernooi van de PDC, staat Van Barneveld na elf speeldagen op een teleurstellende achtste (en laatste) plaats. 'Het is gewoon niet mijn jaar,' stelt de Nederlander. 'Hopelijk doet de rustperiode mij goed en sta ik er over een tijdje weer. Op deze manier kan het niet verder' (JvE)
Zondag ging Wade er met de titel vandoor hij versloeg Gary Anderson met 6-2. In de tweede ronde had je Vincent van der Voort 6-5 Co Stompe. Co gooide ook een 9darter. Wade versloeg in de halve finale Michael van Gerwen met 6-2.quote:Fourth Round
Mark Walsh 6-3 Ronnie Baxter
Andy Hamilton 6-4 Kevin Painter
James Wade 6-4 Gary Anderson
Mark Webster 6-5 Paul Nicholson
Simon Whitlock 6-5 John Part
Jamie Caven 6-1 Scott Rand
Adrian Lewis 6-4 Vincent van der Voort
Gary Mawson 6-5 Gary Welding
Losers £500
Quarter-Finals
Andy Hamilton 6-5 Mark Walsh
Mark Webster 6-2 James Wade