Zal wel met gelijke stand te maken hebben en dan gaat het aantal legs tellen dat je tegen hebt gekregen. Een beetje zoals doelgemiddelde bij voetbal.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:27 schreef Stefkuh het volgende:
Ik snapte niks van het commentaar zonetVan Erwen staat 6-2 voor maar volgens de commentator was het voorbij geweest als het 6-3 werd ? :S (werd uiteindelijk 7-2) kan iemand dat uitleggen???
Omdat het hier om poulewedstrijden gaat... dus ook net als bij voetbal. De poules bestaan uit 4 spelers en de nummer 1 en 2 gaan door. Als o'Shea 3 legs had gewonnen, dan zou Van Gerwen net als 3e in de poule zijn geeindigd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:36 schreef Stefkuh het volgende:
Tgaat toch normaliter enkel om 1 wedstrijd? Er stond best of 13 boven, dus logischerwijs wast bij 7 klaar, maar snapte niet waarom oshea nog kon winnen dan met 3 legs
Fitton zei net trouwens dat o'Shea dat niet wist. Dus die heeft geen sommetje gemaakt blijkbaar.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
O shea had sowieso niet gewonnen maar met een extra leg voor hem was Fitton doorgegaan.
Is dit duidelijker:quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:27 schreef Stefkuh het volgende:
Ik snapte niks van het commentaar zonetVan Erwen staat 6-2 voor maar volgens de commentator was het voorbij geweest als het 6-3 werd ? :S (werd uiteindelijk 7-2) kan iemand dat uitleggen???
Michael gaat door vanwege 1 leg minder afgegeven (17-15 tegen 17-16).quote:Plts Naam Ges. Gew. V T S
1. Martin Adams (Eng) (2) 3 2 20 14 6
2. Michael van Gerwen (Ned) 3 2 17 15 2
3. Darryl Fitton (Eng) 3 2 17 16 1
4. Tony O'Shea (Eng) 3 0 12 21 -9
Ik ook, eerst ook effe een dart kabinet makenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:24 schreef MarkNMGN het volgende:
Idd ja, nu ik steeds meer gooi is het echt leuk dat je steeds vaker die triple 20 weet te raken.
Denk dat als ik op een goed gemiddelde zit, en constant die 20 weet te raken, ik echt ga beginnen met dubbels..
quote:Dartstalent Van Gerwen wint Welsh Open
PRESTATYN - De 17-jarige Michael van Gerwen heeft zondag in Prestatyn het Welsh Open gewonnen. De talentvolle Nederlandse darter versloeg in de finale de Schot Gary Anderson met 2-0.
Van Gerwen vesloeg in Wales op weg naar de eindstrijd onder anderen Co Stompé, Vincent van der Voort, Joey ten Berge en Martin Atkins. Zijn gemiddelde in de finale lag ruim boven de honderd punten.
Coolquote:
Barney had toch een wild card??quote:Op maandag 24 juli 2006 23:05 schreef Butra het volgende:
Een van de grootste tv-toernooien van de PDC, de World Matchplay, is gisteren begonnen. Zonder Barney, die pik heeft zich gewoon niet weten te plaatsen vorige maand.
Wat een avond zeg, eerst titelverdediger Lloyd eruit in de 1e ronde tegen een of ander pubmannetje en nu staat Taylor flink te zweten tegen Cowboy Bob Anderson. Hij staat zelf zo onder druk dat hij zich net totaal verrekende en ipv dubbel 11 een dubbele 12 gooide.
Nope, heeft vorige maand echt voorrondes moeten spelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |