Wat zegt de Black & Scholes formule?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:55 schreef tony_clifton- het volgende:
Iemand enig idee wat een faire prijs voor een Fiat 500 met 10.200 km is btw? Heb al een topic geopend maar heb niet zoveel tijd om te beslissen...
Man!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:59 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Wat zegt de Black & Scholes formule?
We gaan weer up vandaag.quote:
Zit je echt te speculeren dat alles down gaat?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:31 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ja, draai ging veel te langzaam. Wel 1punt kunnen pakken, meer zat er niet in.
Was gewoon een daytrade, mooi shortsignaal alleen daling ging erg traag. Wat vaak een zwak teken is. Voor de rest geen posities, maar ik ga binnekort weer short want eind februari staan we lager. Maar dan wil ik op dagbasis een ommekeer zien..... Al is de aex de enige index die wellicht nog een hogere top zou kunnen plaatsen, al lijkt mij die kans ook vrij klein.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Zit je echt te speculeren dat alles down gaat?
Ik geloof veel eerder dat we de dip alweer gehad hebben...en zit dus long.
1 punt? Boven op de spread?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:31 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ja, draai ging veel te langzaam. Wel 1punt kunnen pakken, meer zat er niet in.
1,1 inclusief spread (0,1 spread aex)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:52 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
1 punt? Boven op de spread?
Ehm, da's 14 punten eraf op 2 à 3 dagen tijd? Da's morgen -1,5%, en overmorgen nog eens, om nog maar in de buurt te komen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:35 schreef Vandergeld het volgende:
Voor sluiting 2e portie puts 328 ax1 gekocht, donderdag/vrijdag verwacht ik 322-320.
Wat had jij ook weer nodig? 335, toch?quote:
Dus is dat al weer ruim 2.5% hoger dan de 1072 van afgelopen vrijdag.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:42 schreef M.Melandri het volgende:
Dus..........
Groene cijfers zijn de telling van golf 3, dus die zijn van een kleinere schaal.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef Gremen het volgende:
Wat zijn nu die groene en die rode cijfers eigenlijk? (Behalve het tellen van golven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |