BeamofLight +2quote:
Een Ekdommetje is een zin waarin een naam verwerkt zit. Bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:24 schreef nightcowboy het volgende:
Ik luister nooit naar Ekdom dus leg uit?
Antwoord op de laatste vraag van 2 punten topic is 2 punten, nu weer 1 puntquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
2 punten per vraag?
AKQ #1871
2 BeamofLight
2 Nightcowboy
Oké.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een Ekdommetje is een zin waarin een naam verwerkt zit. Bijvoorbeeld:
Ik denk dat ik Jay-Z
Guus Meeuwis in de trein
Dat denkt Walt Disney
Stine! Van Kippenvel ook!quote:
Niks geen Ana....quote:
Ja die ook wel maar ik doelde op de bekende rivier Potomac!quote:
Friigin heck er lopen 24 rivieren door Washington DC.....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja die ook wel maar ik doelde op de bekende rivier Potomac!
BasOne +1
De Potomac is wel de bekendste.......quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:38 schreef BasOne het volgende:
[..]
Friigin heck er lopen 24 rivieren door Washington DC.....
als jij het al niet weet.......quote:
Ik kwis niet meer zoveel. In MUZ ook al lang uit de top 10quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
je hebt van de week trouwens een Cornholio vraag gemist..
quote:
Geen tijd meer? Of andere interresses?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:55 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik kwis niet meer zoveel. In MUZ ook al lang uit de top 10
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:58 schreef BasOne het volgende:
[..]
![]()
Nee...
Smeerlap
Ketlische vrouwen zijn geen hoeren![]()
Idd, niet zoveel tijd meer, moet tegenwoordig vroeg op (dus ook vroeg naar bed)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Geen tijd meer? Of andere interresses?
Ja, en ik had het al opgezochtquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:13 schreef BasOne het volgende:
Even 5 minuten van de drank afblijven dames, ik heb het antwoord al gegeven
Wat gebeuren moet, moet gebeuren.... Maar we missen je wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:13 schreef Berkery het volgende:
[..]
Idd, niet zoveel tijd meer, moet tegenwoordig vroeg op (dus ook vroeg naar bed)
In The A-teamquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Templeton Peck!
Juustemquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Dirk Benedict
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat gebeuren moet, moet gebeuren.... Maar we missen je wel.
Benedict Arnold.quote:
Hé, dat werd toch gezongen door Eimearr Quinn?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:25 schreef BasOne het volgende:
Maar mij nooit
Deze is denk ik iest te pittig is
Chloe Agnew, Celtic Women
Het origineel tijdens het songfestival welquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:46 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Hé, dat werd toch gezongen door Eimearr Quinn?
Denk je dat dat gaat lukken? Ik herken er vier...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:53 schreef BasOne het volgende:
Alle films in 1 post door 1 persoon, dus geen afmakertjes
Werken voor je punt zal jequote:Op zondag 31 januari 2010 00:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
Denk je dat dat gaat lukken? Ik herken er vier...
Da's lastig. Ik kan nu bij banaantjeEE meekijken (die er toch meer weet, maar ik weet er weer twee die hij niet weet, enzovoorts)quote:Op zondag 31 januari 2010 00:03 schreef BasOne het volgende:
ok consessie, degene die de meeste goed heeft tot? 00:30?
5 stuks goedquote:Op zondag 31 januari 2010 00:00 schreef banaantjeEE het volgende:
Quote 1: "Come on in, you fuckers. Come on in. Ol' Painless is waitin'."
Predator Corrcect
Quote 2: "Why so serious son?"
The Dark Knight correct
Quote 3: "Hey, Ryan, be careful what you shoot at. Most things in here don't react too well to bullets"
Quote 4: "Do or do not, there is no 'try'"
Star Wars Correct
Quote 5: "Follow the white rabbit"
The Matrix Correct
Quote 6: "What am I supposed to do? Walk around with their little corpses stuck to my finger nails?"
Snatch
Quote 7: "yippie kay yay motherfucker "
Die Hard Correct
Quote 8: "How could a deviant like him ever reach a rank of such responsibility?
He was drafted."
Quote 9: "I love you! But we only have 14 hours to save the earth! "
Quote 10: "My momma always said, "life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."
quote:Quote 8: "How could a deviant like him ever reach a rank of such responsibility?
He was drafted."
MASH
Quote 10: "My momma always said, "life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."
Forrest Gump
Dat is BasOne eigen. Je kent hem nog niet goed genoeg.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:02 schreef banaantjeEE het volgende:
Is inderdaad wel moeilijk hoor en waarom zoveel?
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is BasOne eigen. Je kent hem nog niet goed genoeg.
Inderdaad, ja. Tevens zangeres bij Anúna.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:54 schreef BasOne het volgende:
[..]
Het origineel tijdens het songfestival wel
Je kan jezelf nog naar de 7 pompen door ze te noemenquote:
Tanjaaa, Liebchen *kusjes en knuffels*quote:
Basjequote:Op zondag 31 januari 2010 00:25 schreef BasOne het volgende:
[..]
Tanjaaa, Liebchen *kusjes en knuffels*
Brr de warme rillingen lopen me door de pe.... rugquote:
Ja die andere weet ik niet hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 00:24 schreef BasOne het volgende:
[..]
Je kan jezelf nog naar de 7 pompen door ze te noemen
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:26 schreef BasOne het volgende:
[..]
Brr de warme rillingen lopen me door de pe.... rug
Je bet er 5 genoemd, in 1 post.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja die andere weet ik niet hoor
quote:
quote:
+1 Tanjaaquote:
Scheiding van politiek, rechterlijke macht en religie?quote:Op zondag 31 januari 2010 00:39 schreef Tanjaa het volgende:
Wat houdt de Trias Politica in?
helemaal goed!quote:Op zondag 31 januari 2010 00:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Rechterlijke macht, uitvoerende macht en wetgevende macht?
quote:
Correcte mundoquote:Op zondag 31 januari 2010 01:27 schreef Nico_S. het volgende:
Beethoven
Die van Moloko?quote:Op zondag 31 januari 2010 01:32 schreef Nico_S. het volgende:
Momentje, ik zoek even een plaatje van een Ierse zangeres voor je.
Ach, hier in de buurt (klein stukje noord-oost van Utrecht) valt 't nog wel mee.quote:Op zondag 31 januari 2010 02:04 schreef BasOne het volgende:
Wat een weertjje vandaag he, denk je van de sneeuw af te zijn.....
Neem geen enkel daarom behin ik over het werquote:Op zondag 31 januari 2010 02:06 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ach, hier in de buurt (klein stukje noord-oost van Utrecht) valt 't nog wel mee.
Maar heb je al een idee over die zangeres?
Sjeezus, hoeveel typefouten kun je in één zin maken??quote:Op zondag 31 januari 2010 02:11 schreef BasOne het volgende:
[..]
Neem geen enkel daarom behin ik over het wer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel een knappe kerel maar ik heb geen ideequote:Op zondag 31 januari 2010 02:55 schreef lubje25 het volgende:
Knappe kerel die dit weet. Ik zeg parkeren
Ik hou je niet tegenquote:Op zondag 31 januari 2010 12:47 schreef banaantjeEE het volgende:
Doet iemand een andere vraag, dit heeft al veel te lang geduurd.
Ik ben te luiquote:
Tjonge jongequote:
Not found.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:56 schreef BasOne het volgende:
[..]
Tjonge jonge
Wie is deze rondborstige dame?
[ afbeelding ]
Niet?quote:
Van haar gezicht?quote:Op zondag 31 januari 2010 13:04 schreef BasOne het volgende:
[..]
Niet?
Ik kan m'n ogen er niet van af houden
Haar ogenquote:
Kan ook.quote:
AKQ #1871quote:Career Slam
Overzicht van spelers die alle vier grand slam toernooien op hun naam schreven.
* Mannen
1. Fred Perry
2. Don Budge
3. Roy Emerson
4. Rod Laver
5. Andre Agassi
6. Roger Federer
AKQ #1871quote:Op zondag 31 januari 2010 13:29 schreef Terpentin07 het volgende:
texel ameland vlieland terschelling schiermonnikoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 januari 2010 15:04 schreef Rucebo het volgende:
That 70's Show sowieso.
Scotty kent zijn pappenheimersquote:Op zondag 31 januari 2010 15:09 schreef ScottTracy het volgende:
Kristina Bozilovic?
quote:
Staren ja, maar met het verstand op nulquote:Op zondag 31 januari 2010 15:14 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Ja ik heb wel 30 seconden naar 't scherm zitten staren hoor, dat is best lang
quote:Op zondag 31 januari 2010 15:16 schreef Mark het volgende:
WF Hermans
Bogeyquote:Op zondag 31 januari 2010 15:19 schreef Mark het volgende:
Welke hoofdrolspeler kunnen we linken aan Play it again, Sam?
Met open ogen erin gelopen. Bogard heeft dat nooit gezegd. Wel grappig met jouw awardquote:Op zondag 31 januari 2010 15:24 schreef BasOne het volgende:
Play it again sam met Woody Allen
"Play it again, sam" quote uit Casablanca met Humphrey Bogard.
Weet niet welke van de 2 je in gedachte had
Idd, inleveren die handelquote:
Ik vroeg aan welke hoofdrolspeler je het kunt linken en dan is Humphrey Bogart net zo fout als Mel Gibson.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:31 schreef BasOne het volgende:
Dat weet ik, maar er werd niet gevraagd of het een misquote is.
Als men "Play it again, sam" hoort is het eerste waar men aan denkt Bogeyquote:Op zondag 31 januari 2010 15:33 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik vroeg aan welke hoofdrolspeler je het kunt linken en dan is Humphrey Bogart net zo fout als Mel Gibson.
Nog steeds niet overtuigend, die Award gaat volgend jaar naar iemand andersquote:Op zondag 31 januari 2010 15:38 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als men "Play it again, sam" hoort is het eerste waar men aan denkt Bogey
Staat er toch, multipart vraagquote:Op zondag 31 januari 2010 15:41 schreef ScottTracy het volgende:
Dat zijn 4 vragen in 1 jonghe.
Correctquote:Op zondag 31 januari 2010 15:43 schreef Mark het volgende:
En dat werd uiteindelijk ook niet geraden.
De film zal wel The Maltese Falcon zijn met Humprey Bogart
Met of zonder hintsquote:Op zondag 31 januari 2010 15:49 schreef ScottTracy het volgende:
Phil Collins - I wish it would rain down
?
Ik zal hem maar niet inkoppenquote:
Er staat niet voor niets een knipoogquote:
Pie chart was het eerste waar ik aan dacht, maar da's niet goedquote:Op zondag 31 januari 2010 15:56 schreef ScottTracy het volgende:
http://graphjam.files.wor(...)otential-partner.jpg
Hoe wordt zo'n grafische voorstelling als hierboven genoemd?
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Venn-diagram
Nog nooooooit van gehoordquote:Op zondag 31 januari 2010 17:15 schreef ScottTracy het volgende:
Wolfmother
Is correctquote:Op zondag 31 januari 2010 17:15 schreef ScottTracy het volgende:
Wolfmother
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Tina Fey
Is dat zo ja? Wist niet dat zij ook in Scrubs had gespeeld. Maar ik vind het dan ook een stomme serie.quote:
Verwar je Scrubs niet met 30 Rock?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:32 schreef BasOne het volgende:
oeh oeh oeh
van scrubs
Die vrouw/exvrouw/vrouw van die ene arts die altijd zo heerlijk cynisch en sarcastisch is.....
30 rock vink geen bal aan, Californication is leukerquote:Op zondag 31 januari 2010 17:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Verwar je Scrubs niet met 30 Rock?![]()
Voltooid verleden tijd, vraag 2:
Wat was de vorige naam van het Mercedes-Benz-Stadion?
Californication is echt een slecht geschreven bullshitserie, maar je blijft ernaar kijken, zo kut is dat.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:36 schreef BasOne het volgende:
[..]
30 rock vink geen bal aan, Californication is leuker
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:42 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Californication is echt een slecht geschreven bullshitserie, maar je blijft ernaar kijken, zo kut is dat.
Ohja daar heb ik ook wat leuke spotjes van gezien op CC, maar heb er nog geen aflevering van gezien. Ben wel benieuwdquote:Op zondag 31 januari 2010 17:48 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik heb laats 'My name is Earl' ontdekt, man wat droog
Ofyles zal wel weer verdwaald zijn op Twitter, dus heb 't maar gechecktquote:Op zondag 31 januari 2010 17:39 schreef Rucebo het volgende:
Gottlieb Daimler Stadion van VfB Stuttgart
Sorry, langer weggebleven dan gepland.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:03 schreef tomtomaat het volgende:
Jupiler, Gouden Gids, Toto?
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:16 schreef Rucebo het volgende:
Zdenek Stybar?
quote:
Ik ook niet meerquote:Op zondag 31 januari 2010 20:26 schreef ScottTracy het volgende:
Oh, ik zal wel de enige zijn die geen plaatje ziet
O, ik zag eerst geen plaatje. Toen wel en nu weer nietquote:Op zondag 31 januari 2010 20:26 schreef ScottTracy het volgende:
Oh, ik zal wel de enige zijn die geen plaatje ziet
Hij staat er nog wel als ik mijn bericht wil editten. Vaag...quote:Op zondag 31 januari 2010 20:29 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
O, ik zag eerst geen plaatje. Toen wel en nu weer niet
Als je het bericht quote zie je 'em ook. Zal wel aan Fok liggen ofzo.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:29 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hij staat er nog wel als ik mijn bericht wil editten. Vaag...
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:46 schreef tomtomaat het volgende:
Zaire?
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:48 schreef Berkery het volgende:
Centraal Afrika
Nog altijd wereldrecordhouderquote:Op zondag 31 januari 2010 20:58 schreef tomtomaat het volgende:
bubkA
juistquote:
Wat lief van jequote:Op zondag 31 januari 2010 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Alvast voor straks!
AKQ # 1872 Rasta Rostelli rammen met een polsstok!
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Alvast voor straks!
AKQ # 1872 Rasta Rostelli rammen met een polsstok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |