Met open ogen erin gelopen. Bogard heeft dat nooit gezegd. Wel grappig met jouw awardquote:Op zondag 31 januari 2010 15:24 schreef BasOne het volgende:
Play it again sam met Woody Allen
"Play it again, sam" quote uit Casablanca met Humphrey Bogard.
Weet niet welke van de 2 je in gedachte had
Idd, inleveren die handelquote:
Ik vroeg aan welke hoofdrolspeler je het kunt linken en dan is Humphrey Bogart net zo fout als Mel Gibson.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:31 schreef BasOne het volgende:
Dat weet ik, maar er werd niet gevraagd of het een misquote is.
Als men "Play it again, sam" hoort is het eerste waar men aan denkt Bogeyquote:Op zondag 31 januari 2010 15:33 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik vroeg aan welke hoofdrolspeler je het kunt linken en dan is Humphrey Bogart net zo fout als Mel Gibson.
Nog steeds niet overtuigend, die Award gaat volgend jaar naar iemand andersquote:Op zondag 31 januari 2010 15:38 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als men "Play it again, sam" hoort is het eerste waar men aan denkt Bogey
Staat er toch, multipart vraagquote:Op zondag 31 januari 2010 15:41 schreef ScottTracy het volgende:
Dat zijn 4 vragen in 1 jonghe.
Correctquote:Op zondag 31 januari 2010 15:43 schreef Mark het volgende:
En dat werd uiteindelijk ook niet geraden.
De film zal wel The Maltese Falcon zijn met Humprey Bogart
Met of zonder hintsquote:Op zondag 31 januari 2010 15:49 schreef ScottTracy het volgende:
Phil Collins - I wish it would rain down
?
Ik zal hem maar niet inkoppenquote:
Er staat niet voor niets een knipoogquote:
Pie chart was het eerste waar ik aan dacht, maar da's niet goedquote:Op zondag 31 januari 2010 15:56 schreef ScottTracy het volgende:
http://graphjam.files.wor(...)otential-partner.jpg
Hoe wordt zo'n grafische voorstelling als hierboven genoemd?
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Venn-diagram
Nog nooooooit van gehoordquote:Op zondag 31 januari 2010 17:15 schreef ScottTracy het volgende:
Wolfmother
Is correctquote:Op zondag 31 januari 2010 17:15 schreef ScottTracy het volgende:
Wolfmother
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Tina Fey
Is dat zo ja? Wist niet dat zij ook in Scrubs had gespeeld. Maar ik vind het dan ook een stomme serie.quote:
Verwar je Scrubs niet met 30 Rock?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:32 schreef BasOne het volgende:
oeh oeh oeh
van scrubs
Die vrouw/exvrouw/vrouw van die ene arts die altijd zo heerlijk cynisch en sarcastisch is.....
30 rock vink geen bal aan, Californication is leukerquote:Op zondag 31 januari 2010 17:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Verwar je Scrubs niet met 30 Rock?![]()
Voltooid verleden tijd, vraag 2:
Wat was de vorige naam van het Mercedes-Benz-Stadion?
Californication is echt een slecht geschreven bullshitserie, maar je blijft ernaar kijken, zo kut is dat.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:36 schreef BasOne het volgende:
[..]
30 rock vink geen bal aan, Californication is leuker
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:42 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Californication is echt een slecht geschreven bullshitserie, maar je blijft ernaar kijken, zo kut is dat.
Ohja daar heb ik ook wat leuke spotjes van gezien op CC, maar heb er nog geen aflevering van gezien. Ben wel benieuwdquote:Op zondag 31 januari 2010 17:48 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik heb laats 'My name is Earl' ontdekt, man wat droog
Ofyles zal wel weer verdwaald zijn op Twitter, dus heb 't maar gechecktquote:Op zondag 31 januari 2010 17:39 schreef Rucebo het volgende:
Gottlieb Daimler Stadion van VfB Stuttgart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |