abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 januari 2010 @ 11:07:52 #176
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77471801
Ik wist dat het bestond, maar niet op fok!

ik heb weer een goede reden om mijn zoon geen fan van hockey te laten worden.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 31 januari 2010 @ 11:09:22 #177
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77471838
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:32 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Nee. Je provoceert eerst en zwakt het later allemaal af.

Dat is alles behalve stevig.
Dit is onzin natuurlijk, als ik zulke reacties zou krijgen zou ik ook afzwakken..
Tis niet alsof zn standpunten minder stevig worden ofzo.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_77471849
Dalaiblama, wat is de reden dat je de Dailalama als profielplaatje hebt? Je bent vast geen fan van hem.
  zondag 31 januari 2010 @ 11:14:10 #179
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77471900
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:01 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

Hij schreeuwt helemaal niets. Hij heeft gewoon duidelijk standpunten, net als alle andere mensen in dit topic
Bij hem is het meteen schreeuwerig omdat het over geld en succes gaat. Ongelofelijk dat je zelfs anno 2010 op internet nog steeds 90% calvinisten hebt zitten.
'doe maar gewoon'

Met gewoon doen is nog nooit iemand succesvol geworden.
Ik zeg niet dat hij schreeuwt. Van de daken schreeuwen is gewoon een uitdrukking voor iets vaak en veel vertellen zodat iedereen het kan horen. En dat doet draaijer wel. In bijna iedere post die hij plaats heeft hij het over zijn succes. Ik ben ook succesvol en vertel daar af en toe over. Maar niet voortdurend
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_77472381
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:28 schreef draaijer het volgende:
Lieve mensen.. Wij gaan lekker met de kids zwemmen. Tot straks en je moet je niet zo opwinden. Steek je energie in je werk / carriere of sport Toedeloe
Ik mag wel hopen voor je kids, dat jullie gaan zwemmen in jullie eigen zwembad. En niet in zo'n eng gemeentebad....brrrr....daar zwemmen ook gewone mensen in. En daar wil je je kinderen toch niet aan bloot stellen....
  † In Memoriam † zondag 31 januari 2010 @ 12:24:50 #181
7074 moussy
kuttekop
pi_77473513
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:59 schreef dalaiblama het volgende:
*knip*
succes en geld is toch veel leuker leven.
*knip*
Het is niet leuker, het is mákkelijker. Ik heb geen moment spijt gehad van het afscheid nemen van mijn 'kakkerstatus'.

En iedereen in dit topic wil hetzelfde voor zijn kind, het allerbeste, het verschil is alleen dat de 1 met minder genoegen neemt dan de ander.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_77474065
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:29 schreef Tinkepink het volgende:
En toch draaijer, een beetje nuance zou je zeker niet schaden. Sterker nog, het zou eerder een teken zijn van werkelijk succes. Werkelijk succesvolle mensen hoeven hun succes niet van de daken te schreeuwen.
Dat doe ik ook niet lieverd.
pi_77474082
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:32 schreef Modus het volgende:

[..]

Oh krijgen we dat geneuzel weer. Succes is helemaal geen keuze, penis.
Dan niet.. Blijf vooral hangen in de excuus modus. Dan blijf je zitten waar je zit
pi_77474093
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:09 schreef pinquit het volgende:

[..]

Dit is onzin natuurlijk, als ik zulke reacties zou krijgen zou ik ook afzwakken..
Hij noemt zichzelf een oppervlakkige klootzak en hij is er trots op. Ik denk dat hij wel tegen een stootje kan.
pi_77474107
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:59 schreef dalaiblama het volgende:
Ik heb het topic even gevolgd, maar ik zie zoveel typische reacties dat ik wel moest reageren.
De enigen die Draaijer zullen begrijpen zijn de mensen die weten waar hij het over heeft. Het is niet voor niets dat de succesvollen der aarde zich in een gesloten netwerk bevinden.
Alleen mensen die er nooit mee te maken hebben gehad zullen het hautain, naar en belachelijk vinden. Om de simpele reden dat ze geen idee hebben hoe het werkt en hoe die wereld functioneert.
Waar ik het niet mee eens ben is dat Draaijer zegt dat binnen dit netwerk geen fall outs zijn ( tattoo's/drugs/narigheid ). Sterker nog, het komt steeds meer voor. Zeker onder de lui die het succes al vanuit generaties kennen. Ik ken menig kakker die in een afkickkliniek heeft gezeten of die enkele plaatjes op zijn huid heeft. Dus die aanname is echt onzin.
Ik kom zelf uit een omgeving van oud geld, adel en meer van zulk vervelend spul en ik heb zeker 10 jaar van mijn leven verpest door me er tegen af te zetten. Nu kom ik op hangende pootjes terug, want succes en geld is toch veel leuker leven.
Ik moet dan ook erg lachen om de verontwaardigde reacties, want het is zo typisch. Als je zou weten hoe fijn, zorgeloos en spannend een leven met veel succes, een glorieus netwerk en genoeg geld is, dan zou je wel anders piepen.
Draaijer wil er alles aan doen zijn zoon die kansen ook te geven. Welke ouder zou dat niet willen?
En ja, daar moet je soms hard in sturen want anders gaan ze gekke dingen doen zoals ik en drijven ze af om vervolgens pas na jaren aan verloren tijd zich te realiseren dat papa en mama het toch bij het juiste eind hadden. Nogal zonde van je tijd en zoveel tijd heb je niet in een mensenleven.

Draaijer, je hebt gelijk. Blijf er bovenop zitten en laat nooit iemand je vertellen dat je fout zit. Het is niet voor niets dat het gros van de mensen een gemiddeld leven lijd. Dat is omdat zij niet groot durven te denken, maar gewoon...tja, gemiddeld.
Dank ik ben het met je eens. Uiteraard ook over de mensen in dezelfde kring met tattoo's etc.
pi_77474160
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:39 schreef bibi het volgende:

[..]

Ik mag wel hopen voor je kids, dat jullie gaan zwemmen in jullie eigen zwembad. En niet in zo'n eng gemeentebad....brrrr....daar zwemmen ook gewone mensen in. En daar wil je je kinderen toch niet aan bloot stellen....
Dat zijn je eigen (aanname) jaloerse woorden. Lekker belangrijk dat daar iedereen aan het zwemmen is. Daar heb ik zoals je kunt lezen totaal geen probleem mee. Ik distantieer me van niemand. Maar goed, je staat er mogelijk zo ver vanaf dat je het niet zal begrijpen oeps flauw grapje
pi_77474222
quote:

[..]

draaijer propageert toch juist om "gewoon te doen"? de juiste sport laten doen, de juiste school .... zodat ze niet afwijkend zijn en beter in het netwerk passen, etc.
pi_77474248
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:14 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij schreeuwt. Van de daken schreeuwen is gewoon een uitdrukking voor iets vaak en veel vertellen zodat iedereen het kan horen. En dat doet draaijer wel. In bijna iedere post die hij plaats heeft hij het over zijn succes. Ik ben ook succesvol en vertel daar af en toe over. Maar niet voortdurend
Grappig dat jij dat zo leest. Ik wist natuurlijk wel dat mijn onderwerp een onderwerp van discussie zou zijn omdat de meerderheid in NL wat linkser is dan dat ik denk. Ach, wel leuk om iedereen even out of the box te laten denken. Ook al sluit de meerderheid het doosje gelijk.. Prima, weet je in ieder geval hoe het werkt
pi_77474289
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:54 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

draaijer propageert toch juist om "gewoon te doen"? de juiste sport laten doen, de juiste school .... zodat ze niet afwijkend zijn en beter in het netwerk passen, etc.
Na 1,5 topic begrijp je het nog steeds niet. Als ik jou was, zou ik het gewoon opgeven.. Doe lekker je ding waar je je goed bij voelt. Blijf lekker in je excuus modus hangen en ontwikkel je vooral niet
pi_77474292
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:48 schreef draaijer het volgende:
Dan niet.. Blijf vooral hangen in de excuus modus. Dan blijf je zitten waar je zit
Het gaat helemaal niet over mij. Jij denkt dus dat iedereen, ongeacht ontwikkelingsniveau dezelfde mate van succes zou kunnen bereiken als je maar hard genoeg je best doet?
pi_77474362
quote:

[..]

Hij schreeuwt helemaal niets. Hij heeft gewoon duidelijk standpunten, net als alle andere mensen in dit topic
Bij hem is het meteen schreeuwerig omdat het over geld en succes gaat. Ongelofelijk dat je zelfs anno 2010 op internet nog steeds 90% calvinisten hebt zitten.
'doe maar gewoon'

Als ik het zou zeggen dan zou ik omgelegd worden hahaha
pi_77474392
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:56 schreef Modus het volgende:

[..]

Het gaat helemaal niet over mij. Jij denkt dus dat iedereen, ongeacht ontwikkelingsniveau dezelfde mate van succes zou kunnen bereiken als je maar hard genoeg je best doet?
Lees maar terug knul. Ondanks dat ik zo dyslectisch ben als de best is begrijpend lezen voor jou ook een probleem.
pi_77474430
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:32 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Nee. Je provoceert eerst en zwakt het later allemaal af.

Dat is alles behalve stevig.
Het is goed kerel. Ik heb in jou ogen liever een zwak standpunt dan helemaal geen standpunt
pi_77474459
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:59 schreef draaijer het volgende:
Lees maar terug knul. Ondanks dat ik zo dyslectisch ben als de best is begrijpend lezen voor jou ook een probleem.
Of je geeft gewoon even antwoord op de vraag. Mensen die een IQ van 85 hebben en dus nooit verder zullen komen blijven volgens jou in de excuusmodus?
pi_77474497
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:55 schreef draaijer het volgende:

[..]

Grappig dat jij dat zo leest. Ik wist natuurlijk wel dat mijn onderwerp een onderwerp van discussie zou zijn omdat de meerderheid in NL wat linkser is dan dat ik denk. Ach, wel leuk om iedereen even out of the box te laten denken. Ook al sluit de meerderheid het doosje gelijk.. Prima, weet je in ieder geval hoe het werkt
Heeft niks met links/rechts te maken.
  † In Memoriam † zondag 31 januari 2010 @ 13:10:13 #196
7074 moussy
kuttekop
pi_77474742
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:02 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ik zie eerder iemand die extreem bezig is.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_77475084
Ik zou werkelijk niet weten wat ik opvoedkundig verbied. Heb ook niet het gevoel dat dit moet omdat ik mijn dochter zoveel mogelijk normen en waarden (wat klote woorden zijn dit geworden zeg. ) probeer bij te brengen. Met name vind ik het belangrijk dat ze sociaal is en bijv.ook andere mensen helpt. (Zonder zich te laten gebruiken uiteraard.)
pi_77475117
Oh, val geloof ik binnen in een heel andere discussie. .
pi_77475120
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:29 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Het gaat me niet om het niveau, het gaat me om het afschermen van de rest van de samenleving. Dat kan een voetbalgezin net zo goed doen als jouw gezin.
Waarom denk je dat de villa wijken apart liggen van de rijtjeswoningen. Waarom denk je dat ze het niet mixen. Omdat er gewoon verschillen zijn. Niet dat de een beter is dan de ander. Er zijn gewoon verschillen
pi_77475165
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:02 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Noem het dan de VVD vs. de rest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')