Ik denk dat je daar inmiddels zo diep in zit dat je het zelf allang niet meer door hebt.quote:Op zondag 31 januari 2010 09:58 schreef draaijer het volgende:
Aan een ratrace zou ik zelf nooit mee willen doen
dat dus!quote:Op zondag 31 januari 2010 10:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar inmiddels zo diep in zit dat je het zelf allang niet meer door hebt.
Klopt. Zegt helemaal niks.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:10 schreef Modus het volgende:
"Genoegen nemen met een klein huisje in een arbeiderswijk", man man man wat een dedain gedoe weer. Net alsof iedereen ook daadwerkelijk een keus heeft daarin.
En lekker in een dure buurt gaan wonen met een speciale (?) school geeft ms wel een bepaalde sturing op sociaal gebied (waarvan jij vindt dat die beter is, maar die je ook gewoon als anders kan aanduiden) maar zegt natuurlijk helemaal niks over hoe de kids zich op die school gaan ontwikkelen.
Prima als jij denkt dat een netwerk overrated is.. Dan zie je gewoon het voordeel er niet van in. Laat mij maar lekker groeien en genieten van het terugkijken naar vroeger.. Helemaal primaquote:Op zondag 31 januari 2010 10:12 schreef Memmel het volgende:
Draaijer hoe langer ik het lees, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat je niet beter weet. Als jij een eenheidsworst wilt opvoeden moet je dat vooral doen. Het is inderdaad veilig om te kiezen voor wat je kent. Maar als je een kind zodanig opvoedt dat het een eigen persoonlijkheid heeft, kom je een stuk verder, denk ik.
Nogmaals een netwerk is overrated. Je moet het zelf doen. Ik geloof nooit dat ik met behulp van mijn netwerk nou een stuk verder gekomen zou zijn in het leven (want ik heb het wel).
GAAPquote:Op zondag 31 januari 2010 10:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat me opvalt aan Draaijer, is dat hij ook in alle topics waar hij in reageert het alleen maar heeft over hoe geweldig zijn leven is en wat hij allemaal wel niet heeft bereikt. Niet alleen nu, maar dat valt me al een aantal jaartjes op.
Vraag me af waarom je steeds op een internetforum opschept en bevestiging nodig hebt.
Zeggen de voetballertjesquote:Op zondag 31 januari 2010 10:16 schreef Memmel het volgende:
Omdat al zijn hockeyvriendjes hetzelfde hebben en hij daar dus geen onderscheidend vermogen meer heeft.
hondensporter, hè draaijer, hondensport. Je weet wel, met zo'n harige herder over een veld sjokken.quote:
Makkelijk brallen als je niet weet waar je over praatquote:Op zondag 31 januari 2010 10:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar inmiddels zo diep in zit dat je het zelf allang niet meer door hebt.
Voor je kinderen is straks alles een ver van je bed show. Als het maar lekker veilig is.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:19 schreef draaijer het volgende:
[..]
Als het maar lekker veilig en ver van je bed show is,
Liever dit dan mensen die pils drinken in een voortuinquote:Op zondag 31 januari 2010 10:22 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Voor je kinderen is straks alles een ver van je bed show. Als het maar lekker veilig is.
En dan kan er 1 straks ms niet meer dan VMBO en dan zit ie op school tussen allemaalquote:Op zondag 31 januari 2010 10:16 schreef draaijer het volgende:
Klopt. Zegt helemaal niks.
Gelul?quote:Op zondag 31 januari 2010 10:19 schreef draaijer het volgende:
[..]
GAAPWat een gelul.. ALs het zo bij je overkomt, moet je misschien even naar jezelf kijken. Dat is probleem van veel mensen. Als het maar lekker veilig en ver van je bed show is, dan is commentaar leveren super makkelijk. Is het confronterend voor je? Zo goedkoop.. blegh
Want iedereen die op voetbal zit drinkt pils in de voortuin.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:23 schreef draaijer het volgende:
Liever dit dan mensen die pils drinken in een voortuin
idd gelul.. Tenzij je de auto's mooie auto's vindt.. Want dan heb je gelijk.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Gelul?
Jij draait al een tijdje dezelfde plaat hier hoor: 'ik heb zo'n groot huis, een heel mooie vrouw, fantastische kinderen, een superbaan die ook nog eens supergoed verdient, een mooie auto, enz enz enz.'
Het is helemaal niet erg als je het daar eens over hebt, maar ik heb het bij jou al zoooo vaak voorbij zien komen.
Neeee! Wat vertel je nu voor nieuws!quote:Op zondag 31 januari 2010 10:27 schreef draaijer het volgende:
[..]
idd gelul.. Tenzij je de auto's mooie auto's vindt.. Want dan heb je gelijk.
Ik heb stevige standpunten.. Daar valt men vaak over. Ik geniet ervan
Net zoals : succes is een keuze.. Dan krijg je het verhaal wat is succes, wat als... Mijn punt is : je kan van alles wat maken
Het gaat me niet om het niveau, het gaat me om het afschermen van de rest van de samenleving. Dat kan een voetbalgezin net zo goed doen als jouw gezin.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:23 schreef draaijer het volgende:
[..]
Liever dit dan mensen die pils drinken in een voortuin
Oh krijgen we dat geneuzel weer. Succes is helemaal geen keuze, penis.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:27 schreef draaijer het volgende:
idd gelul.. Tenzij je de auto's mooie auto's vindt.. Want dan heb je gelijk.
Ik heb stevige standpunten.. Daar valt men vaak over. Ik geniet ervan
Net zoals : succes is een keuze.. Dan krijg je het verhaal wat is succes, wat als... Mijn punt is : je kan van alles wat maken
Hij schreeuwt helemaal niets. Hij heeft gewoon duidelijk standpunten, net als alle andere mensen in dit topicquote:Op zondag 31 januari 2010 10:29 schreef Tinkepink het volgende:
En toch draaijer, een beetje nuance zou je zeker niet schaden. Sterker nog, het zou eerder een teken zijn van werkelijk succes. Werkelijk succesvolle mensen hoeven hun succes niet van de daken te schreeuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |