abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77461339
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 21:16 schreef moussy het volgende:

[..]

Dan willen ze geld toe, ik zou ebay doen
* gaat foto's maken
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  Licht Ontvlambaar zaterdag 30 januari 2010 @ 21:35:39 #102
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77461775
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 21:20 schreef FUFR het volgende:

[..]

behalve dan dat ze nu een heel raar accent hebben en tegen iedereen u zeggen
ik heb een neef en nicht in neerpelt op school, maar dat taaltje...
onderwijs is wel ok daar.
Dat rare accent was er al, je bent en blijft een Limbo En u zeggen, och, dat heeft wel iets
Het onderwijs is uitstekend daar... Als je van St. Jan in Maaseik komt, heb je al een baan voordat je goed en wel je eindexamen gedaan hebt
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_77462005
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 21:15 schreef snakelady het volgende:

[..]

paardrijden zou ik denk ik ook echt verbieden, gewoonweg omdat ik het een verschrikkelijke sport vind.
Tuurlijk hebben veel paarden het wel goed maar ik heb met eigen ogen gezien dat er ook genoeg misgaat in dat wereldje.
Maar dat is een geheel andere discussioe natuurlijk.

wil alleen maar zeggen, ieder heeft zo zijn/haar eigen redenen om iets te verbieden.
Tja ... iets verbieden omdat je dieren niet mag kwetsen vind ik wat anders dan een sport verbieden omdat dat niet "ons soort mensen" is

maar ja ik zal maar een geheim verklappen:
ik heb geen kinderen
pi_77462729
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:40 schreef moussy het volgende:

[..]

Als hij in het opvoeden ook zo'n ruggegraat (niet) heeft kan het nog wel eens lastig gaan worden met het ideaal beeld voor zn kinderen...
Praat jij over een ruggegraat?!
pi_77462760
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 21:05 schreef FUFR het volgende:

[..]

er zijn anders genoeg kakkers met tattoos hoor, das allang niet meer voorbehouden aan kampers en aanhang.
Ik ken er geen
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2010 @ 22:06:30 #106
7074 moussy
kuttekop
pi_77462810
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 22:04 schreef draaijer het volgende:

[..]

Praat jij over een ruggegraat?!
ik heb nergens gezegd dat ik die heb jij zegt hem te hebben maar in je posts laat je anders zien
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_77462869
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ik snap best da tje hier en daar een stelling poneert en dat stelliger aanhangt dan je het eigenlijk werkelijk vindt, ten behoeve van de discussie.

Toch heb ik het idee dat je wat ver gaat, ook in de werkelijkheid. natuurlijk wil je, net als iedereen, het beste voor je kind. maar wat nou als voor hem het beste absoluut niet klinkt met wat jij als beste hebt bedacht? Stel je voor dat hij kunstenaar wil worden? of balletdanser? of wereldverbeteraar? Dat hij een dromer blijkt, ipv een ambitieuze jongeman die hetzelfde over succesvol zijn denkt als zijn vader. kun en wil je hem dan ook gewoon steunen, of ga je dan je best doen hem van gedachten te doen veranderen?
Ik heb ook gezegd dat het banketbakker of wat dan ook mag worden. Ik ga niet zeggen wat hij niet mag doen of wat hij niet mag worden. Ik hoop hem alleen de ingredienten (omgeving) te kunnen geven waarin hij zich ontwikkelen net zoals het gros daar. Als hij zich zal afzetten, wat uiteraard mogelijk is, dan is dat ook prima. Maar ik hoop alleen maar dat hij zich in de omgeving zal opgaan
  Licht Ontvlambaar zaterdag 30 januari 2010 @ 22:09:15 #108
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77462905
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 22:05 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ik ken er geen
Heb jij al je vrienden en kennissen dan volledig naakt gezien?
pi_77462906
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 22:06 schreef moussy het volgende:

[..]

ik heb nergens gezegd dat ik die heb jij zegt hem te hebben maar in je posts laat je anders zien
Fine. your opinion.
Ik heb nog steeds dezelfde mening. Als je daardoor het gevoel hebt dat ik op je neer kijk.. Ook prima. Is je eigen interpretatie.. Toch

pi_77462950
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 22:09 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Heb jij al je vrienden en kennissen dan volledig naakt gezien?
Nope, vrienden tot op bikini en boxer en verder niet. Uiteraard zullen die mensen bestaan. Helemaal niks mis mee. Maar ik heb het nog niet meegemaakt. Ook niet onder de douche bij de hockeyclub. Dan zal je mensen hebben die de cliches naar boven trekken. Hockeyers douchen niet.. Ehm dus wel
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2010 @ 22:11:37 #111
7074 moussy
kuttekop
pi_77462976
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 22:09 schreef draaijer het volgende:

[..]

Fine. your opinion.
Ik heb nog steeds dezelfde mening. Als je daardoor het gevoel hebt dat ik op je neer kijk.. Ook prima. Is je eigen interpretatie.. Toch
Je zelfkennis is gelukkig beter dan je mensenkennis
pi_77462989
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 22:11 schreef moussy het volgende:

[..]

Je zelfkennis is gelukkig beter dan je mensenkennis
Ach.. Zonder mensenkennis zou ik nu geen geld verdienen

Ik denk dat je me in irl zo voorbij zou lopen. Ik heb mijn meningen en opvattingen, maar je zou me niet herkennen Enne, niet je kop in het zand steken
  zaterdag 30 januari 2010 @ 22:14:15 #113
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_77463065
Mijn kind mag uiteraard geen anderen slaan, pesten drugs stelen etc . Het liefst zie ik ook niet dat ze zich laat brainwashen door gelovige familie. Hier kan ze later als ze oud genoeg voor is zelf een keus in maken.
En verder verbied ik haar (denk ik) niets. Als ze wil voetballen later, gaat ze voetballen, wil ze turnen gaat ze turnen, als zij maar gelukkig is en plezier heeft in het geen dat ze doet, hetzelfde geldt voor haar opleidings- en beroepskeuze.
Maar goed, voorlopig duurt het nog wel even aangezien ze 2 is
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  Licht Ontvlambaar zaterdag 30 januari 2010 @ 22:15:04 #114
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77463100
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 22:10 schreef draaijer het volgende:

[..]

Nope, vrienden tot op bikini en boxer en verder niet. Uiteraard zullen die mensen bestaan. Helemaal niks mis mee. Maar ik heb het nog niet meegemaakt. Ook niet onder de douche bij de hockeyclub. Dan zal je mensen hebben die de cliches naar boven trekken. Hockeyers douchen niet.. Ehm dus wel
Mij zul je nooit horen zeggen dat hockeyers niet douchen... Ik ken er verscheidene die hockeyen en in bezit zijn van tattoo/piercing, het een hoeft het ander niet uit te sluiten.

Ik volleybal trouwens zelf, omdat mijn vader ook volleybalt en me meegenomen heeft vroeger. Net zoals ik nu met Isa doe... En jij speelt hockey en neemt je kinderen mee naar hockey, Five doet aan judo, zijn kinderen ook. Ik vind dat eigenlijk alleen maar heel logisch
  zaterdag 30 januari 2010 @ 22:17:21 #115
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_77463181
Heerlijk topic dit. Zeg draaijer, je zei een stuk of wat P
posts terug dat je kind over vier maanden vier wordt. Wat doet ie nu al op de kleuterschool dan? Heb ik ff gemist.

En verder mogen mijn kids doen wat ze willen qua sporten. Wij doen zelf aan hondensport. Ook leuk voor je netwerk. Veel bier en feesten ook. Ik heb nog geen tatoo, maar denk aan een grote herdershond tussen mijn schouderbladen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2010 @ 22:18:25 #116
7074 moussy
kuttekop
pi_77463223
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 22:12 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ach.. Zonder mensenkennis zou ik nu geen geld verdienen

Ik denk dat je me in irl zo voorbij zou lopen. Ik heb mijn meningen en opvattingen, maar je zou me niet herkennen
In mijn opleidingen heb ik geleerd niet in rangen en standen te denken, maar menselijk, dus ik hoef niemand voorbij te lopen

Maar ga lekker door mij een minderwaardigheidcomplex aan proberen te praten, het zal je niet lukken.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 22:23:53 #117
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77463424
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:40 schreef draaijer het volgende:

[..]

Hockey is nooit duur geweest.. damn
Vreselijk offtopic, maar ik wilde vroeger heel graag op hockey,maar dat mocht niet omdat mijn ouders het lidmaatschapsgeld niet konden betalen Voetbal of zwemmen mocht wel,maar dat wilde ik niet.

OT: mijn kinderen mogen niet liegen, niet over zich heen laten lopen, niet onbeleefd zijn, er de kantjes niet vanaf lopen en anderen niet onnodig pijndoen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_77463484
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 22:14 schreef maffemuts het volgende:
Mijn kind mag uiteraard geen anderen slaan, pesten drugs stelen etc . Het liefst zie ik ook niet dat ze zich laat brainwashen door gelovige familie. Hier kan ze later als ze oud genoeg voor is zelf een keus in maken.
En verder verbied ik haar (denk ik) niets. Als ze wil voetballen later, gaat ze voetballen, wil ze turnen gaat ze turnen, als zij maar gelukkig is en plezier heeft in het geen dat ze doet, hetzelfde geldt voor haar opleidings- en beroepskeuze.
Maar goed, voorlopig duurt het nog wel even aangezien ze 2 is
ik las echt effe iets te letterlijk
pi_77463515
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 21:35 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat rare accent was er al, je bent en blijft een Limbo
nee, dan is de stap naar een bels accent niet zo heel groot
pi_77463912
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 22:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]
OT: mijn kinderen mogen niet liegen, niet over zich heen laten lopen, niet onbeleefd zijn, er de kantjes niet vanaf lopen en anderen niet onnodig pijndoen.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 31 januari 2010 @ 00:07:47 #121
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77466439
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 22:39 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Ben het er wel mee eens, Als de oudste bv geslagen wordt en er is niemand die in kan springen en diegene gaat door mag ze van mij heel erg nodig terugslaan en er nog bij schoppen ook als het helpt.

Nog een regel hier overigens, geen piercings voor de 16de levensjaar en geen tatoeages voor de 18de,
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 31 januari 2010 @ 00:13:29 #122
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77466617
Niet drammen zeuren of dreinen, er dient met 2 woorden te worden gesproken en qua sport mogen ze van mij wat ze willen. Alleen voetbal is echt verboden. Gelukkig vinden ze daar zelf ook geen klap aan.
Verder hou ik niet van rondhangen en lamballen. Als je je langer dan een uur verveelt zoek ik wel iets te doen voor je. Behalve op zondag eigenlijk, dan doen we collectief rustig aan.
Er wordt niet geschopt en/of geslagen of iets wat daar op lijkt en meningsverschillen worden liefst op normaal geluidsniveau uitgepraat.
Van liegen hou ik absoluut niet en dat hoeven ze ook niet te proberen.
Streng ben ik niet, wel consequent
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 31 januari 2010 @ 00:18:39 #123
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_77466785
Voetbal te min voor je tf? :p
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 31 januari 2010 @ 00:20:11 #124
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77466831
Ja! Petjesvolk
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 31 januari 2010 @ 00:28:46 #125
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77467131
O'ja, en ik voed ze op met respect voor mensen met een andere levensstijl.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')