abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:18:50 #201
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77562351
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:17 schreef Godfokt het volgende:
Jullie zitten je te bemoeien met iets waar julli etotaal niet over kunnen oordelen, daarbij draagt het niet bij aan dit topic en Heartz zal toch zelf best haar kind op een goede wijze kunnen opvoeden denk ik zo.
Dat ben ik niet met je eens, iemand die op internet allerlei onzin gelooft kan een gevaar opleveren voor zijn/haar kinderen.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_77562378
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:17 schreef Godfokt het volgende:
Jullie zitten je te bemoeien met iets waar julli etotaal niet over kunnen oordelen, daarbij draagt het niet bij aan dit topic en Heartz zal toch zelf best haar kind op een goede wijze kunnen opvoeden denk ik zo.
Gezien haar topics denk ik van niet, maarja, dergelijke twijfels heb ik bij zoveel mensen.
pi_77562434
Nee okee, laten we er daarom maar over ophouden.
pi_77562489
die conclusie trekken juliie inderdaad, maar dat op basis van wat je leest want je kent haar totaal niet.
Ik ook niet, maar trek niet gelijk een conclusie zoals julie, gevaarlijk vind ik dat.
pi_77562516
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:21 schreef Godfokt het volgende:
die conclusie trekken juliie inderdaad, maar dat op basis van wat je leest want je kent haar totaal niet.
Ik ook niet, maar trek niet gelijk een conclusie zoals julie, gevaarlijk vind ik dat.
Oh nee?

"Heartz zal toch zelf best haar kind op een goede wijze kunnen opvoeden denk ik zo."
pi_77562571
quote:
Mwoah, ze zet hier anders aardig wat extreme dingen neer.
Daar los van blijf ik er gewoon bij dat je niet zomaar dingen die iedereen in zijn/haar opvoeding heeft, zomaar weg kunt laten als je het je gewoon kunt veroorloven.
Je bent HEEL snel een buitenbeentje op school, en dat schaadt je voor het leven.
  Moderator dinsdag 2 februari 2010 @ 19:23:36 #207
249559 crew  Lavenderr
pi_77562574
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:18 schreef ashhoax het volgende:

[..]

precies, vind het erg persoonlijk allemaal. hoort niet hier thuis lijkt me.
Komop zeg, Heartz heeft toch zélf de discussie opgestart?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:23:54 #208
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77562591
quote:
Nee, ik heb het over "kan een gevaar opleveren".

Niet per definitie zijn alle conspiracy theorists slechte ouders. Maar het kan wel gevaarlijke vormen aannemen.
pi_77562609
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:18 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens, iemand die op internet allerlei onzin gelooft kan een gevaar opleveren voor zijn/haar kinderen.
dit blijf een eeuwige discussie, wie zegt dat het onzin is? ik niet, jij ook niet.

dus jij vind dat jij je met de opvoeding van haar kind mag bemoeien omdat ze anders denkt dat de massa van deze aardkloot? raar verhaal.
Er is geen weg naar vrede, vrede is de weg.
pi_77562612
Maar goed: terug naar de NWO, okay?
pi_77562699
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:24 schreef ToT het volgende:
Maar goed: terug naar de NWO, okay?
beter

ik kwam met een leuk artikel maar daar gaat niemand op in.. bezorgdheid nam het even over blijkbaar :p
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:26:34 #212
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77562705
aah een pedagogisch topic
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:26:51 #213
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77562718
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:24 schreef ashhoax het volgende:

[..]

dit blijf een eeuwige discussie, wie zegt dat het onzin is? ik niet, jij ook niet.

dus jij vind dat jij je met de opvoeding van haar kind mag bemoeien omdat ze anders denkt dat de massa van deze aardkloot? raar verhaal.
Anders denkt?

Denkwijzen overnemen van radicalen, dat is een bijkomend gevaar van internetgebruik.

Heartz mag geloven wat ze wil, maar een kind kan niet oordelen over informatie. Een betrouwbare bron van onzin onderscheiden, dat is iets dat kinderen moeten leren. En in die zin is BNW ook een soort van speeltuin.

(ohja en ik had niet over televisie, dat is misschien wel een goede zaak om die weg te doen).
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:27:03 #214
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77562728
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kijk, dit illustreert precies wat ik bedoel.
Dus omdat John dat zegt, moet ik ervan uitgaan dat mijn kind gepest gaat worden?
Er wordt nog steeds niet uitgelegd waarom? Om de reactie van anderen? Waarvoor is tv zo goed voor de belevingswereld van een kind?

Daarnaast gaat mijn kind naar school en heeft ze gewoon maatjes. Ik ken vele ouders, want we wonen in dezelfde buurt.
Volg je hart, gebruik je verstand.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:28:21 #215
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77562788
Dat er mensen zijn die niet hetzelfde over tv en opvoeding denken, jammer, maar ik begrijp het nut er niet van steeds te roepen dat mijn kind een trauma krijgt, zonder aan te geven waarom.
pi_77562820
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:26 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Anders denkt?

Denkwijzen overnemen van radicalen, dat is een bijkomend gevaar van internetgebruik.

Heartz mag geloven wat ze wil, maar een kind kan niet oordelen over informatie. Een betrouwbare bron van onzin onderscheiden, dat is iets dat kinderen moeten leren. En in die zin is BNW ook een soort van speeltuin.
dat mag jij vinden, maar ik denk daar anders over. meer mensen zien dit hier helaas als speeltuin.
  Moderator dinsdag 2 februari 2010 @ 19:29:47 #217
249559 crew  Lavenderr
pi_77562864
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:27 schreef heartz het volgende:

[..]

Dus omdat John dat zegt, moet ik ervan uitgaan dat mijn kind gepest gaat worden?
Er wordt nog steeds niet uitgelegd waarom? Om de reactie van anderen? Waarvoor is tv zo goed voor de belevingswereld van een kind?

Daarnaast gaat mijn kind naar school en heeft ze gewoon maatjes. Ik ken vele ouders, want we wonen in dezelfde buurt.
Top!
En nu weer over naar de NWO.
pi_77562904
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:28 schreef heartz het volgende:
Dat er mensen zijn die niet hetzelfde over tv en opvoeding denken, jammer, maar ik begrijp het nut er niet van steeds te roepen dat mijn kind een trauma krijgt, zonder aan te geven waarom.
Volgens mij hebben we het allemaal meerdere keren uitgelegd. Beetje selectief lezen?

maar idd verder over de NWO.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:31:28 #219
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77562937
Nou vertel me maar waarom ik zo'n een gevaar ben dan?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:32:00 #220
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77562957
O doe maar niet, terug naar de NWO
pi_77562998
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:27 schreef heartz het volgende:

[..]

Ik had het niet over goed, ik zeg dat het een belangrijk onderdeel is van hun belevingswereld. Iets waar ze dus veel over praten en veel mee doen. Bijvoorbeeld hun favoriete programma's bespreken, spelletjes gebaseerd op series, speelgoed afkomstig uit shows of films. Maar ook dieper; TV laat kinderen extra voorbeelden van menselijke interactie zien, TV beïnvloedt sociale fenomenen. Een kind dat daar niet of nauwelijks iets van meekrijgt, is buitengesloten.

Ik zeg ook niet dat je je kind de hele dag voor de TV moet zetten, of ze met elke hype laten meedoen, dat is dan weer het andere uiterste.
pi_77563193
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:32 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Ik had het niet over goed, ik zeg dat het een belangrijk onderdeel is van hun belevingswereld. Iets waar ze dus veel over praten en veel mee doen. Bijvoorbeeld hun favoriete programma's bespreken, spelletjes gebaseerd op series, speelgoed afkomstig uit shows of films. Maar ook dieper; TV laat kinderen extra voorbeelden van menselijke interactie zien, TV beïnvloedt sociale fenomenen. Een kind dat daar niet of nauwelijks iets van meekrijgt, is buitengesloten.

Ik zeg ook niet dat je je kind de hele dag voor de TV moet zetten, of ze met elke hype laten meedoen, dat is dan weer het andere uiterste.
Mee eens, maar misschien kan dit nu ff beter via PM of zo?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:53:04 #223
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77564012
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:32 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Kan je dit onderbouwen?
quote:
Ik zeg ook niet dat je je kind de hele dag voor de TV moet zetten, of ze met elke hype laten meedoen, dat is dan weer het andere uiterste. Waarom is tv leerzamer dan als jij op een leuke manier de dingen (tellen, kleuren, figuren, letters, cijfers, vormen enz.) aan kinderen leert.
Ok. Maar wat is er mis mee, als ze bepaalde dingen van internet meekrijgt?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:55:47 #224
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77564177
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef ToT het volgende:

[..]

Mee eens, maar misschien kan dit nu ff beter via PM of zo?
Het lijkt me prima om TV in de discussie te brengen, mbt watvoor invloeden deze heeft op kinderen (en mensen) in het kader van NWO. Anders misschien ff pm-en.

Bedankt voor de alertheid
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:57:10 #225
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77564235
Het is al onderbouwd. De vraag is welke argumenten zwaarder wegen.

En nog steeds is de NWO niet bewezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')