Dat ben ik niet met je eens, iemand die op internet allerlei onzin gelooft kan een gevaar opleveren voor zijn/haar kinderen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:17 schreef Godfokt het volgende:
Jullie zitten je te bemoeien met iets waar julli etotaal niet over kunnen oordelen, daarbij draagt het niet bij aan dit topic en Heartz zal toch zelf best haar kind op een goede wijze kunnen opvoeden denk ik zo.
Gezien haar topics denk ik van niet, maarja, dergelijke twijfels heb ik bij zoveel mensen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:17 schreef Godfokt het volgende:
Jullie zitten je te bemoeien met iets waar julli etotaal niet over kunnen oordelen, daarbij draagt het niet bij aan dit topic en Heartz zal toch zelf best haar kind op een goede wijze kunnen opvoeden denk ik zo.
Oh nee?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:21 schreef Godfokt het volgende:
die conclusie trekken juliie inderdaad, maar dat op basis van wat je leest want je kent haar totaal niet.
Ik ook niet, maar trek niet gelijk een conclusie zoals julie, gevaarlijk vind ik dat.
Mwoah, ze zet hier anders aardig wat extreme dingen neer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:21 schreef Godfokt het volgende:
die conclusie trekken juliie inderdaad, maar dat op basis van wat je leest want je kent haar totaal niet.
Ik ook niet, maar trek niet gelijk een conclusie zoals julie, gevaarlijk vind ik dat.
Komop zeg, Heartz heeft toch zélf de discussie opgestart?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:18 schreef ashhoax het volgende:
[..]
precies, vind het erg persoonlijk allemaal. hoort niet hier thuis lijkt me.
Nee, ik heb het over "kan een gevaar opleveren".quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:21 schreef Godfokt het volgende:
dit blijf een eeuwige discussie, wie zegt dat het onzin is? ik niet, jij ook niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:18 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, iemand die op internet allerlei onzin gelooft kan een gevaar opleveren voor zijn/haar kinderen.
beterquote:
Anders denkt?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:24 schreef ashhoax het volgende:
[..]
dit blijf een eeuwige discussie, wie zegt dat het onzin is? ik niet, jij ook niet.
dus jij vind dat jij je met de opvoeding van haar kind mag bemoeien omdat ze anders denkt dat de massa van deze aardkloot? raar verhaal.
Dus omdat John dat zegt, moet ik ervan uitgaan dat mijn kind gepest gaat worden?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk, dit illustreert precies wat ik bedoel.
dat mag jij vinden, maar ik denk daar anders over. meer mensen zien dit hier helaas als speeltuin.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:26 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Anders denkt?
Denkwijzen overnemen van radicalen, dat is een bijkomend gevaar van internetgebruik.![]()
Heartz mag geloven wat ze wil, maar een kind kan niet oordelen over informatie. Een betrouwbare bron van onzin onderscheiden, dat is iets dat kinderen moeten leren. En in die zin is BNW ook een soort van speeltuin.
Top!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:27 schreef heartz het volgende:
[..]
Dus omdat John dat zegt, moet ik ervan uitgaan dat mijn kind gepest gaat worden?
Er wordt nog steeds niet uitgelegd waarom? Om de reactie van anderen? Waarvoor is tv zo goed voor de belevingswereld van een kind?
Daarnaast gaat mijn kind naar school en heeft ze gewoon maatjes. Ik ken vele ouders, want we wonen in dezelfde buurt.
Volgens mij hebben we het allemaal meerdere keren uitgelegd. Beetje selectief lezen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:28 schreef heartz het volgende:
Dat er mensen zijn die niet hetzelfde over tv en opvoeding denken, jammer, maar ik begrijp het nut er niet van steeds te roepen dat mijn kind een trauma krijgt, zonder aan te geven waarom.
Ik had het niet over goed, ik zeg dat het een belangrijk onderdeel is van hun belevingswereld. Iets waar ze dus veel over praten en veel mee doen. Bijvoorbeeld hun favoriete programma's bespreken, spelletjes gebaseerd op series, speelgoed afkomstig uit shows of films. Maar ook dieper; TV laat kinderen extra voorbeelden van menselijke interactie zien, TV beïnvloedt sociale fenomenen. Een kind dat daar niet of nauwelijks iets van meekrijgt, is buitengesloten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:27 schreef heartz het volgende:
[..]
Dus omdat John dat zegt, moet ik ervan uitgaan dat mijn kind gepest gaat worden?
Er wordt nog steeds niet uitgelegd waarom? Om de reactie van anderen? Waarvoor is tv zo goed voor de belevingswereld van een kind?
Mee eens, maar misschien kan dit nu ff beter via PM of zo?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:32 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik had het niet over goed, ik zeg dat het een belangrijk onderdeel is van hun belevingswereld. Iets waar ze dus veel over praten en veel mee doen. Bijvoorbeeld hun favoriete programma's bespreken, spelletjes gebaseerd op series, speelgoed afkomstig uit shows of films. Maar ook dieper; TV laat kinderen extra voorbeelden van menselijke interactie zien, TV beïnvloedt sociale fenomenen. Een kind dat daar niet of nauwelijks iets van meekrijgt, is buitengesloten.
Ik zeg ook niet dat je je kind de hele dag voor de TV moet zetten, of ze met elke hype laten meedoen, dat is dan weer het andere uiterste.
Kan je dit onderbouwen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:32 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik had het niet over goed, ik zeg dat het een belangrijk onderdeel is van hun belevingswereld. Iets waar ze dus veel over praten en veel mee doen. Bijvoorbeeld hun favoriete programma's bespreken, spelletjes gebaseerd op series, speelgoed afkomstig uit shows of films. Maar ook dieper; TV laat kinderen extra voorbeelden van menselijke interactie zien, TV beïnvloedt sociale fenomenen. Een kind dat daar niet of nauwelijks iets van meekrijgt, is buitengesloten.
Ok. Maar wat is er mis mee, als ze bepaalde dingen van internet meekrijgt?quote:Ik zeg ook niet dat je je kind de hele dag voor de TV moet zetten, of ze met elke hype laten meedoen, dat is dan weer het andere uiterste. Waarom is tv leerzamer dan als jij op een leuke manier de dingen (tellen, kleuren, figuren, letters, cijfers, vormen enz.) aan kinderen leert.
Het lijkt me prima om TV in de discussie te brengen, mbt watvoor invloeden deze heeft op kinderen (en mensen) in het kader van NWO. Anders misschien ff pm-en.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens, maar misschien kan dit nu ff beter via PM of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |