Bek houden griekjeee. Post eens wat pics van jezelf en je zusje.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jankend. Moeten we alles voor je doen of kun je me nu in je eentje uitschelden denk je?
Nee hoor, jij bent gewoon domquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:55 schreef Keep_Walking het volgende:
klacht: TS is een dom jankend wijf en een grammar nazi.
Maar zit toch op de Uni.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent gewoon dom
Met zulke spelling vast niet lang meerquote:
Ik heb niet echt een goed referentiekader, de meeste chicks waar ik mee omga zijn daar niet voor in volgens mij.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
Natuurlijk heeft dat ooit gewerkt, als je pssssht doet naar een of ander lelijk mokkel wil ze vast wel met je mee naar huis.
Wat doe je er, pannen leggen?quote:
Tot nu gaat goed, maar ik heb wel moeite met mijn Nederlands, ja. Bedankt voor het vragen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Met zulke spelling vast niet lang meer
Nee, Rechten.quote:
Sommigen hebben waar weinig nodig om een klein stijfje te krijgenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Maar dat is nu juist ook het punt: soms is niet eens duidelijk gemaakt door de TS hoe ze eruit ziet. Dus alles wat ze weten is dat het een chick is, verder niets.
Why? Edit: natuurlijk weet ik al langer dat dit gebeurd, maar de kansloosheid is niet altijd in dezelfde mate aanwezig en viel me nu zodanig op dat ik het een topic waard vind.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:13 schreef Garisson72 het volgende:
Even inzake die OP hè.
griekjeee, hóe lang kom je nou al in KLB?
quote:
Als een lekker mokkel dat naar mij doet, ga ik ook met haar mee naar huisquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
Natuurlijk heeft dat ooit gewerkt, als je pssssht doet naar een of ander lelijk mokkel wil ze vast wel met je mee naar huis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |