Ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:36 schreef griekjeee het volgende:
Waarom is dat, heeft het ooit gewerkt?
Wanneer dan?quote:
yup qua taal ookquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:38 schreef bakkiethee het volgende:
Mannen worden dommer bij he zien van lekker weiven.
Maar dat is nu juist ook het punt: soms is niet eens duidelijk gemaakt door de TS hoe ze eruit ziet. Dus alles wat ze weten is dat het een chick is, verder niets.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:38 schreef bakkiethee het volgende:
Mannen worden dommer bij he zien van lekker weiven.
Hmm, het gaat om een hyves en niet om pics zie ik. Maar dat telt toch ook?quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:42 schreef GuitarJJ het volgende:
Hyves posten inderdaad.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:46 schreef Braddie het volgende:
http://essebes12.hyves.nl/
Dat is haar hyves...
Waarschijnlijk werkt het wel bij breezersletjesquote:Waarom is dat, heeft het ooit gewerkt?
En dat ene meisje in ONZ niet te vergeten!!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:40 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hmm, het gaat om een hyves en niet om pics zie ik. Maar dat telt toch ook?![]()
[..]
[..]
boeiuh, de meeste fokkers zullen toch nooit een kut in het echt zien.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:36 schreef griekjeee het volgende:
Waarom is dat, heeft het ooit gewerkt?
Oké, soms zijn er inderdaad van die bosmongolen die dan wél iets posten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:40 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hmm, het gaat om een hyves en niet om pics zie ik. Maar dat telt toch ook?![]()
[..]
[..]
Het is ook nooit goed.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:43 schreef IkBenOzan het volgende:
Wijf in de OP heeft een enge hoofd..
I guess so.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werkt het wel bij breezersletjes
quote:
True en zo herkenbaar. Wat kansloos is dat toch.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:42 schreef IJsblock het volgende:
Leuk topic, ik zal er eens inhoudelijker op reageren door een praktijkvoorbeeld:
In het echte leven werkt het niet, hier kwam een vage kennis van me ook al achter, op MSN "hey sgatjuh" roepen enzo werkte nog wel, je trekt de aandacht.
Echter irl: hij rijdt in zijn 20 jaar ouwe koekblik, raampjes open, 538 hard aan, en hij ziet 2 joggende dames op het fietspad.
Hij denkt: "wat op MSN kan, kan ook wel in het echt".
Dus roept hij: "Joehoeeeeeeee schatjes!!!!"
Hun reactie: Ze stoppen met joggen, tonen allebei hun middelvinger en pakte de gsm om waarschijnlijk het kenteken te noteren...
Moraal: een grote bek op internet en overal om pics verzoeken of sgajtuh bleren werkt in 99,9% van de gevallen dus niet in de praktijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |