quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:36 schreef griekjeee het volgende:
...de schoonheid van mijn geslacht ...
Ik zat toen naast hem toen met die joggende dames.....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
True en zo herkenbaar. Wat kansloos is dat toch.Ik heb weleens gehad dat een vrachtwagen chauffeur achter me reed en heel erg lichtsignalen deed geven en toeteren en gebaren maken enzo, dus ik denk fuck er is iets met mijn auto. Ik stoppen bij tankstation rijd hij achter me aan en stopt vlakbij, nog steeds gebaren maken...ik zag nu wat voor.
Ik kon hem wel vermoorden.
Ja wat.quote:
Ze wast haar vagina gewoon vaakquote:
Ik had niet echt iets met inkijk aan ofzo, maar wel een rokje.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:50 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik zat toen naast hem toen met die joggende dames.....
Heb nooit zo'n buikpijn gehad van het lachen.![]()
Vraagje: wat had je toen aan in je auto voor kleren, ik weet uit praktijkervaring dat je op een vrachtwagen een heel andere inkijk krijgt bij medeweggebruikers.
Quoted for fail, hoe kan een OP nu een wijf zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:52 schreef Keep_Walking het volgende:
Klacht: OP is een dom jankende wijf.
Openingspost wil gewoon openingspost zeggen hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:52 schreef Keep_Walking het volgende:
Klacht: OP is een dom jankende wijf.
Jij begrijpt hem.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ze wast haar vagina gewoon vaak
Nog steeds een fail.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:53 schreef Keep_Walking het volgende:
Oke: TS is een dom jankende wijf.
Jankend. Moeten we alles voor je doen of kun je me nu in je eentje uitschelden denk je?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:53 schreef Keep_Walking het volgende:
Oke: TS is een dom jankende wijf.
Bek houden griekjeee. Post eens wat pics van jezelf en je zusje.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jankend. Moeten we alles voor je doen of kun je me nu in je eentje uitschelden denk je?
Nee hoor, jij bent gewoon domquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:55 schreef Keep_Walking het volgende:
klacht: TS is een dom jankend wijf en een grammar nazi.
Maar zit toch op de Uni.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent gewoon dom
Met zulke spelling vast niet lang meerquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |