Ik heb niet echt een goed referentiekader, de meeste chicks waar ik mee omga zijn daar niet voor in volgens mij.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
Natuurlijk heeft dat ooit gewerkt, als je pssssht doet naar een of ander lelijk mokkel wil ze vast wel met je mee naar huis.
Wat doe je er, pannen leggen?quote:
Tot nu gaat goed, maar ik heb wel moeite met mijn Nederlands, ja. Bedankt voor het vragen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Met zulke spelling vast niet lang meer
Nee, Rechten.quote:
Sommigen hebben waar weinig nodig om een klein stijfje te krijgenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Maar dat is nu juist ook het punt: soms is niet eens duidelijk gemaakt door de TS hoe ze eruit ziet. Dus alles wat ze weten is dat het een chick is, verder niets.
Why? Edit: natuurlijk weet ik al langer dat dit gebeurd, maar de kansloosheid is niet altijd in dezelfde mate aanwezig en viel me nu zodanig op dat ik het een topic waard vind.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:13 schreef Garisson72 het volgende:
Even inzake die OP hè.
griekjeee, hóe lang kom je nou al in KLB?
quote:
Als een lekker mokkel dat naar mij doet, ga ik ook met haar mee naar huisquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
Natuurlijk heeft dat ooit gewerkt, als je pssssht doet naar een of ander lelijk mokkel wil ze vast wel met je mee naar huis.
Slaven hebben geen rechten.quote:
Dat mannen (nou ja, schaamhaar-challenged knaapjes) bij de suggestie van 'vrouw' om pics beginnen te jengelen, is toch het equivalent van 'TS kan er niet mee omgaan' als er in een OP een willekeurige klacht wordt gemeld, of van 'TS is een homo' als die een béétje modebewustzijn meldt of zelfs maar het bezit van een iPhone.quote:
Ik had mijn reactie al geëdit. Bovendien wil het niet zeggen dat iets niet om te janken kan zijn, alleen omdat het zich al langer voordoet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat mannen (nou ja, schaamhaar-challenged knaapjes) bij de suggestie van 'vrouw' om pics beginnen te jengelen, is toch het equivalent van 'TS kan er niet mee omgaan' als er in een OP een willekeurige klacht wordt gemeld, of van 'TS is een homo' als die een béétje modebewustzijn meldt of zelfs maar het bezit van een iPhone.
Oftewel: het is maar een standaard reactie, waar de KLB'ertjes in geconditioneerd zijn. Het hoort nou eenmaal zo! En ik denk dat jij dat toch best zou moeten weten.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:16 schreef griekjeee het volgende:
Why? Edit: natuurlijk weet ik al langer dat dit gebeurd, maar de kansloosheid is niet altijd in dezelfde mate aanwezig en viel me nu zodanig op dat ik het een topic waard vind.
Ja en ik maar typen en mijn best doen op die prachtige proza.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:23 schreef griekjeee het volgende:
Ik had mijn reactie al geëdit. Bovendien wil het niet zeggen dat iets niet om te janken kan zijn, alleen omdat het zich al langer voordoet.
Quoted for truth. Als andere mensen of ik niet mag klagen over bepaalde zaken zonder nutteloze reactied te krijgen, dan moet TS dat ook niet doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat mannen (nou ja, schaamhaar-challenged knaapjes) bij de suggestie van 'vrouw' om pics beginnen te jengelen, is toch het equivalent van 'TS kan er niet mee omgaan' als er in een OP een willekeurige klacht wordt gemeld, of van 'TS is een homo' als die een béétje modebewustzijn meldt of zelfs maar het bezit van een iPhone.
Oftewel: het is maar een standaard reactie, waar de KLB'ertjes in geconditioneerd zijn. Het hoort nou eenmaal zo! En ik denk dat jij dat toch best zou moeten weten.
Ik zou het net zo kansloos vinden als ik het in die mate zou zien bij vrouwen die het aan mannen vragen, maar daar zijn volgens mij weinig voorbeelden van te vinden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
vuige edittert!
Zou het niet zo kunnen zijn dat jij het je persoonlijker aantrekt omdat je zelf ook vrouw bent, én omdat je zelf ook geregeld de pics-vragers aan je been hebt hangen?
Gelukkig dat ik geen slaaf ben.quote:
Adriana Lima.quote:
Dat denk ik ook ja. Sommige dingen zijn even leuk, daarna heb je zoiets van 'been there done that. Kom eens met wat nieuws.'quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:25 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Ik denk overigens dat elke regelmatig terugkerende opmerking op den duur gaat vervelen.
Nóg bovendiener: 'om te janken' is het complete bestaansrecht van KLB in 3 woorden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:23 schreef griekjeee het volgende:
Bovendien wil het niet zeggen dat iets niet om te janken kan zijn, alleen omdat het zich al langer voordoet.
Ik ben speciaal.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Quoted for truth. Als andere mensen of ik niet mag klagen over bepaalde zaken zonder nutteloze reactied te krijgen, dan moet TS dat ook niet doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |