Hem lukt het ook, maar hij legt niet uit hoe, hij beweeg dat ding een beetje en zegt bend bendquote:
Goed luisteren. Alle lepels zijn van tevoren geprepareerd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:37 schreef xChar het volgende:
[..]
Hem lukt het ook, maar hij legt niet uit hoe, hij beweeg dat ding een beetje en zegt bend bend
Ooooowh, dus lepels die niet vantevoren gebogen zijn kun je niet buigen? En hoe kan je een lepel zwakker maken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:54 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Goed luisteren. Alle lepels zijn van tevoren geprepareerd.
In het eerste geval is het een optische illusie en in beide gevallen zijn de lepels al van tevoren gebogen of zwakker gemaakt. Soms moet je niet te ver doordenken en zijn dingen heel simpel.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:57 schreef xChar het volgende:
[..]
Ooooowh, dus lepels die niet vantevoren gebogen zijn kun je niet buigen? En hoe kan je een lepel zwakker maken?
Wtf, ik lees dit topic al een tijdje en ik snap er geen ene fuck van.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:58 schreef Flammie het volgende:
[..]
....
Je kan het zelfs met een setje RECHTE lepels doen..
Keyword = ROUTINE//PROCEDURE
wanneer buig je ze? Als je er achter komt wanneer de lepels gebogen zijn weet je hoe de truc werkt..
Die vraag is ERG simpel te beantwoorden:quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:10 schreef Cristal het volgende:
[..]
Wtf, ik lees dit topic al een tijdje en ik snap er geen ene fuck van.vertel gewoon in normaal nederlands hoe je een lepel kan buigen.
Of jij vertelt het gewoonquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:14 schreef Flammie het volgende:
[..]
Die vraag is ERG simpel te beantwoorden:
Je kunt een lepel buigen door ze te buigen..
De vraag die jij wil weten =
Hoe kan ik mensen laten geloven dat ik ze buig door middel van mijn krachten!
En dat kun je zelf uitvogelen door die filmpjes te kijken
En dan kom je de volgende keer net als Char zeker weeeer met iets anders..quote:
Alsof ik dat niet allang gedaan hebquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:18 schreef Flammie het volgende:
[..]
En dan kom je de volgende keer net als Char zeker weeeer met iets anders..
eerst is het zand, daarna lepels... wil je het hele goochelrepertoire weten ofzo? Daar zul je toch wat meer moeite voor moeten doen ben ik bang![]()
Je snapt best dat ik je de antwoorden niet met de paplepel kan voeren en als je het nou NOG niet kan bevatten dan vraag ik me echt af wat je gedaan hebt tijdens je middelbare schoolperiode
Oefen het nou eens 1x voor een spiegel.. HOE ZOU JIJ iemand laten geloven dat je een lepel kan buigen door middel van je krachten! Ga het oefenen!
Als je het NU even zelf uit kan vinden kom je de volgende keer niet weer met een paragnostenfabel aan die wij dan weer moeten uitleggenErg makkelijk graaien zo he..
Iemand die mij snaptquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:25 schreef Cristal het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet allang gedaan hebIk heb net als Char alle mogelijke dingen geprobeerd. Het antwoord op zand laten zweven heb ik al, alleen nog niet op de lepels.
Met een paplepeldie kan je al helemaal niet buigen
![]()
Je weet het zelf ook niet dus, je doet alleen maar alsof je het weet. Verder heb ik een oude vriend die Nask leraar is.. denk je dat hij het antwoord heeft?
Als die paplepel van hout is niet. Die kan namelijk niet buigen.. die breektquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:25 schreef Cristal het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet allang gedaan hebIk heb net als Char alle mogelijke dingen geprobeerd. Het antwoord op zand laten zweven heb ik al, alleen nog niet op de lepels.
Met een paplepeldie kan je al helemaal niet buigen
![]()
Je weet het zelf ook niet dus, je doet alleen maar alsof je het weet. Verder heb ik een oude vriend die Nask leraar is.. denk je dat hij het antwoord heeft?
Jep wederom die iets simpels niet snapt... Denk er eens niet te moeilijk overquote:
Ga ik zeker doen. Ik mail hem wel even.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:32 schreef Flammie het volgende:
[..]
Als die paplepel van hout is niet. Die kan namelijk niet buigen.. die breekt
Vraag het je leraar eens zou ik zeggen
Ik kan je niet garanderen dat hij de routine ook weetquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:33 schreef Cristal het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen. Ik mail hem wel even.
Aankomende dinsdag spreek ik hem, zodra ik het antwoord heb post ik het hieroquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik kan je niet garanderen dat hij de routine ook weet
q: hoe buig je een lepel"?
a: door een lepel te buigen.. dit kan iedereen.. simpel
q: wanneer buig je een lepel?
a: Ergens in je routine//praatje gang van zaken tijdens je performance.
q: hoe laat ik mensen geloven dat ik hem buig met mijn gedachten?
a: Door middel van je routine//draaiboekje...
Hier dan
Je weet hoe ze lepels buigen.
je weet dat ze mensen laten geloven dat ze dit doen dmv hun gedachten
Wat je nog niet weet is hun act//routine![]()
Je doet in ieder geval wat moeite er voorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:41 schreef Cristal het volgende:
[..]
Aankomende dinsdag spreek ik hem, zodra ik het antwoord heb post ik het hiero
Het is iig duidelijk wat je bedoeling isquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:41 schreef Cristal het volgende:
[..]
Aankomende dinsdag spreek ik hem, zodra ik het antwoord heb post ik het hiero
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |