abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77592863
hoe zit t dan eigenlkijk als je vanuit de bijstand in een reintergatie project komt?
word daar dan je kinderalimentatie ingehouden?
want in principe is het een werkgever en naar mijn weten wordt daar geen kinderalimentatie ingehouden.
wie kan mij hier meer over vertellen?
  woensdag 3 februari 2010 @ 16:52:27 #262
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_77596718
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:14 schreef lezzer het volgende:

[..]

Eens.
Waarom niet een TT-change aanvragen dan?
Of, als we hier nog een deel achteraan plakken een fatsoenlijke titel bedenken.
Ik vond het anders een best pakkende titel, trek je zeker de aandacht mee.
Ignorance is bliss
pi_77620099
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 07:10 schreef Gia het volgende:

[..]

Belachelijk dat jouw expartner niet betaalt, tenzij je geen kinderen hebt en gewoon gezond bent. Dan is het natuurlijk terecht. Maar in geval van kinderen hoort pa gewoon te betalen. Hoewel ik al heb aangegeven dat soms vaders gewoon helemaal niet meer in beeld zijn, vertrokken met de noorderzon of niet bekend als vader. Dat is natuurlijk wat anders.
Nee, mijn expartner betaalt niet omdat hij van niets weet. Ik voed mijn dochter alleen op omdat ik er op dit moment in vertrouw dat dit het beste voor haar is. Maar idd, normaliter als pa nog in beeld is, moet ie gewoon wel betalen ja. Als je beide zeggenschap hebt op het kind in ieder geval.

Ik ga eens ff bijlezen want ik was er gisteren niet...
pi_77620381
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:31 schreef Buschetta het volgende:
Moeders hebben al een dagtaak. Wel kut dat ze verder weinig bijdragen aan de maatschappij als ze niet werken.
Het netjes, consistent, consequent en waardig opvoeden van de nieuwe generatie zie ik wel als een belangrijkere bijdrage aan de maatschappij dan een of ander zinloos Melkertbaantje.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 4 februari 2010 @ 10:16:19 #265
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77621364
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het netjes, consistent, consequent en waardig opvoeden van de nieuwe generatie zie ik wel als een belangrijkere bijdrage aan de maatschappij dan een of ander zinloos Melkertbaantje.
Ja Want een baan voor vrouwen = een één of ander zinloos (Melkert)baantje

Gelukkig zijn er genoeg vrouwen die laten zien dat het anders kan: de kinderen netjes, consistent, consequent en waardig opvoeden (al dan niet samen met de partner ) en een goede, zinvolle baan.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 4 februari 2010 @ 10:19:08 #266
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_77621446
Ik wil eigenlijk naar een samenleving toe waar de vrouw weer dedicated voor de kinderen gaat zorgen. Kinderen ontsporen compleet door het gebrek aan echte warmte, genegenheid en een tedere moederborst.

Tegenwoordig heeft de vrouw nog niet geworpen of ze zit alweer op kantoor (te flirten).

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_77621492
BSB?? Werken al die moeders van die probleemjongeren in grote steden??
Syl moet winnen!
pi_77621528
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Gore lasterpraat van jouw kant.
quote:
Gelukkig zijn er genoeg vrouwen die laten zien dat het anders kan: de kinderen netjes, consistent, consequent en waardig opvoeden (al dan niet samen met de partner ) en een goede, zinvolle baan.
Dat heb ik ook nergens tegengesproken, domme muts.

Ga koken mens.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 4 februari 2010 @ 10:22:56 #269
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77621544
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil eigenlijk naar een samenleving toe waar de vrouw weer dedicated voor de kinderen gaat zorgen. Kinderen ontsporen compleet door het gebrek aan echte warmte, genegenheid en een tedere moederborst.

Tegenwoordig heeft de vrouw nog niet geworpen of ze zit alweer op kantoor (te flirten).

²
Ik niet. Dus, niet terug naar die samenleving (mijn hemel, krijgen we dit weer ) en aan flirten op kantoor doe ik ook niet. Net zoals ik niet direct na de geboorte van mijn kinderen weer aan het werk ging.

Het leven is niet zwart-wit, of-of. Het leven bestaat uit grijstinten en nuances die het leven de moeite waard maken om geleefd te worden. Jammer dat een extreme mening de norm lijkt te worden.
  donderdag 4 februari 2010 @ 10:24:02 #270
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77621572
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gore lasterpraat van jouw kant.
[..]

Dat heb ik ook nergens tegengesproken, domme muts.

Ga koken mens.
Pardon? Waaron meteen zo beledigend?
pi_77621644
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Pardon? Waaron meteen zo beledigend?
Lees eerst maar es wat ik schrijf, voordat je je grote smoel opentrekt.

donderdag 4 februari 2010 @ 10:30:08 #272
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77621765
Weet je, laat ook maar. Lang leve de grofheid. Lang leven de vrijheid van meningsuiting. Lang leve Nederland.
pi_77621844
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:30 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je, laat ook maar. Lang leve de grofheid. Lang leven de vrijheid van meningsuiting. Lang leve Nederland.
Dat heb je nou es goed gezien.

donderdag 4 februari 2010 @ 10:35:06 #274
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_77621912
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:21 schreef Paris_Texas het volgende:
BSB?? Werken al die moeders van die probleemjongeren in grote steden??
Dat is wel een onderzoek waard. Sowieso moeten kinderen weer echt opgevoed worden en niet van hot naar her worden gesleept vanwege materialisme.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_77622199
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is wel een onderzoek waard. Sowieso moeten kinderen weer echt opgevoed worden en niet van hot naar her worden gesleept vanwege materialisme.

²
Laten we dan beginnen met de groepen die nu de grootste problemen veroorzaken.
Als ik zo in het nieuws kijk welke groepen dat zijn dan denk ik dat hun moeders gewoon thuis waren/zijn om de hoognodige warmte, genegenheid en tedere moederborst te bieden.

Afgezien van het feit dat ik er geen voorstander van ben dat moeders met hele kleine kinderen op welke wijze dan ook verplicht worden hun kinderen elders onder te brengen, denk ik niet dat het thuiszijn van de moeder an sich een garantie is voor een prettig ontwikkeld kind.
De moeder zal behalve thuis zijn ook moeten opvoeden, en het kind moeten leren hoe het zich moet gedragen, niet alleen in de eigen kring maar ook in het openbaar.
Syl moet winnen!
pi_77623264
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Duh, hij heeft het over het verplichte, niet altijd even zinvolle werk dat je moet verrichten in het kader van 'weer aan het werk'
pleased to meet you
pi_77623417
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:19 schreef BansheeBoy het volgende:

²
warmte en genegenheid?? ik denk dat het puur ligt aan het respect voor anderen wat ontbreekt.
Ouders houden het lijntje niet meer kort op sommige punten.
Hoe warm en genegen ik ook ben naar mijn dochter, toch zal er ook een grens zijn waar ze niet overheen mag... en die dingen ontbreken, mensen laten allemaal maar gebeuren.

Tegenwoordig is het zelfs zo gek dat ouders bang worden van hun eigen onopgevoede kroost.
pi_77623811
Ik vind het heel bizar dat je babies of hele jonge peuters bij een vreemde moet dumpen om maar aan het werk te kunnen. Debiele kinderen zijn er al genoeg, net als de stroom kinderen met hechtingsproblematiek.
Ik ben wel voor het plan de keuze te hebben tot max 5 jaar om betaald voor je kroost te zorgen, daarna fulltime of minimaal 3 dagen aan de slag en klaar. Erg raar dat sommige mensen denken dat het wel ok is om een baby of3 jarige bij een opvang te dumpen, of zelfs de grootouders. Dat is niet normaal en heeft ook niets met organisatietalent te maken.
Wel vind ik dat die schappelijkheid dan ook terugbetaald moet worden, door na die 5 jaar ook als productieve burger aan de slag te gaan. OOK met een beperking. Zolang verstandelijk en lichamelijk gehandicapten aan het werk kunnen, kan jij als 'zieke' moeder met vage klachten ook. Dan ga je maar aangepast werk doen en daar ligt een taak van de overheid.
Het is nu doorgeslagen; er zitten teveel zeurwijven thuis en aan de andere kant gaan vrouwen veel te snel aan het werk en dumpen hun kroost overal en nergens tegen veel te hoge kosten.
We kunnen wat dat betreft nog wel wat van onze scandinavische buren leren.
pi_77624570
Ik vind dit topic meer over de zin van "zelf je kinderen opvangen" gaan dan over bijstandsmoeders eigenlijk
  donderdag 4 februari 2010 @ 12:08:46 #280
3542 Gia
User under construction
pi_77624690
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:12 schreef Annie1980 het volgende:
Als je beide zeggenschap hebt op het kind in ieder geval.

Die zeggenschap doet er niet toe. Of pa nou wel of niet iets te zeggen heeft, of bezoekrecht heeft, hij moet gewoon toch dokken voor zijn kinderen. Je kunt niet eens vrijwillig afstand doen van het vaderschap om onder de allimentatieplicht uit te komen. Eenmaal te boek als de vader, blijf je betalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')