quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:15 schreef Karina het volgende:
Gelukkig een D, stel je voor dat het een zebra was. Duurde het nog langer.
Ja echt, ik bedoel The Joker, hoe origineel.....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:16 schreef Karina het volgende:
Wat een ontzettende stomme, genante vertoning.
Dat vind ik engquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:15 schreef StephanL het volgende:
Dat van dat hoofd vind ik wel gaaf vinden eigenlijk.
?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is popstars dat programma met die joker ?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:19 schreef tong80 het volgende:
Patty Brard werd anaal genomen ? Moest net pissen.
Was het maar waar.. dan had het nog wat niveau gehad.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:19 schreef tong80 het volgende:
Patty Brard werd anaal genomen ? Moest net pissen.
Ik zap er net op.quote:
dit is toch ook totaal niet spannend meer?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:20 schreef Marlalala het volgende:
Wim en Kesley!
Wie zou er gaan winnen....
neequote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:21 schreef Shoombak het volgende:
[..]
dit is toch ook totaal niet spannend meer?
Ik zat er behoorlijk bij in de buurt. Het is nu 20 minuten later.......quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:01 schreef PSVSupporter het volgende:
Nu nog 20 minuten wachten op de uitslag. Eerst nog 8 minuten reclame, 10 minuten vol lullen, 3 minuten de laatste klok in beeld, dan de spanning nog op bouwen in een minuutje of 5 en dan nog even een overzicht van de 2 kandidaten van de vorige afleveringen en dan komen de kaartjes en dan nog 4 minuten lullen en dan trommelgeroffel van een minuut of 2 en dan is het weer tijd voor 8 minuten reclame en krijgen we eindelijk na nog eens 3 minuten spanning opbouwen te horen dat Wesley wint.
(Oeps, dat is niet 20 minuten maar anderhalf uur ofzo....)
Volgens mij niet hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
Of mocht Lisa bij Xfactor ook iets met Gordon/Toppers doen dit jaar?
Ze moest de lichtpakken aansteken bij het songfestivalquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
Of mocht Lisa bij Xfactor ook iets met Gordon/Toppers doen dit jaar?
Ja, move overrr René!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
Nou Rene Froger, je hebt er concurentie bij
neuhquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
We krijgen geen percentages van de stemmen hè?
quote:
Volgens mij nooit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:25 schreef Rauzer het volgende:
Handig die voorspelbare talentenjachten van tegenwoordig, ik kan de berichten altijd al klaar zettenWinna(a)r(es) Popstars bekend
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:25 schreef Marlalala het volgende:
Hahaha wat een k*topmerking
"Hoe moet het verder met het grintbeton storten of wordt het nu echt een carriere?"
Nou zeg Geer.....
Oef!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:25 schreef iBenny het volgende:
wat een 'mooie' cover ook
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/(...)esley_fnkerfjs6d.jpg
morgen in shownieuws ofzoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:26 schreef tong80 het volgende:
Ma aan de foon.
Ze gaat gelukkig naar bed
Hmm, heeft iets te maken met het grintbeton van Wesley geloof ik.....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:27 schreef Mirjam het volgende:
ik vraag me af wat voor oogschaduw kim op heeft, mooi
Tot volgende weekquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:28 schreef Pisces29 het volgende:
Relaxte verliezer![]()
Tot X-factor volgende week mensen!![]()
Welterustenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:28 schreef mr.enfield het volgende:
nou ook weer gehad kallum an daar en weltrusten
Nee, alleen die van Wesleyquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
je had er gewoon 2 klaar staan toch? Of 4.
vertelquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:30 schreef iBenny het volgende:
3 euro betalen voor de single
heb m hier gratis
weltrustenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:30 schreef Karina het volgende:
Ik ga naar bed, zie jullie wel weer bij X-Factor.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:30 schreef Karina het volgende:
Ik ga naar bed, zie jullie wel weer bij X-Factor.
Nee, Patty die met haar carnavals-kraker het optreden overneemtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:29 schreef Janetje het volgende:
Misschien komt zo de joker nog wel even figureren tijdens het liedje.
Josh Groban.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:32 schreef Shoombak het volgende:
Van wie is het origineel dan? aangezien ik het nr wel ken.
dag Godquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:32 schreef Anonymousz het volgende:
Allemaal verhuizen naar het x factor topic![]()
Isturbia fokker tot volgende week
Josh Groban en Westlife hebben hem ook gezongen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:32 schreef Shoombak het volgende:
eight kenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:32 schreef Shoombak het volgende:
X Factor is gelukkig een stuk minder zelfingenomen en heeft niet eindeloos flauwe audities, en geen eindeloos lange commentaren met cijfers.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:29 schreef Karina het volgende:
Genoten, nou het viel wel mee, het duurde mij een beetje te lang allemaal. Maar volgende week zit ik weer klaar voor X-Factor.
Volgens wikipedia:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:32 schreef Shoombak het volgende:
Celtic Woman is van die Ierse kerkmuziek, heb ooit een vriendinnetje gehad die daar op gleed en geloof me sex op enya is niet heel motiverendquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Josh Groban en Westlife hebben hem ook gezongen.
Origineel is van Celtic Woman of zoiets, nooit van gehoord daarvan
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
X Factor is gelukkig een stuk minder zelfingenomen en heeft niet eindeloos flauwe audities, en geen eindeloos lange commentaren met cijfers.
125quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Volgens wikipedia:
"You Raise Me Up" is a popular song in the inspirational mould. The music was written by Secret Garden's Rolf Løvland and the lyrics by Brendan Graham. The song has now been covered more than 125 times[1].
Het stond in de Telegraafquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Celtic Woman is van die Ierse kerkmuziek, heb ooit een vriendinnetje gehad die daar op gleed en geloof me sex op enya is niet heel motiverend
X Factor is echt veel beter dan Popstars hoor, alleen al de uitzendtijd, niemand zit te wachten op een drie uur durende finale. Bovendien zond Popstars twaalf weken lang audities uit, dat is echt veel te lang. Bij XFA zijn het er geloof ik maar drie. Enige pluspunt van Popstars tov XFA vind ik de Mystery Popstars, dat was leuk gevonden van SBS.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:36 schreef PSVSupporter het volgende:
[..]
Ahum? Het ligt er misschien wat minder dik bovenop, maar X-factor is geen haar beter.
Het concept zelf is wel wat beter. Maar het blijft natuurlijk commerciele shit. Alleen als er goede talenten tussen zitten is het boeiend. En dat is het ongeveer 1x in de 2 jaar. De vorige keer was het weer raak, dus nu weer een seizoen middenmoot.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:34 schreef PSVSupporter het volgende:
Oeps, tv stond nog aan.
Nee, het kan me echt niet boeien dit nummer. En normaal heb je nog zo'n gevoel van: O wat fantastisch voor de winnaar enzo, maar ook dat niet.
Maar goed. Hij zal volgende week wel nummer 1 in de top 40 staan. Henk Jan heeft alvast 400 singles gekocht en dan sta je tegenwoordig al op nummer 1.
Die zingt nog steeds alle grootste zalen ter wereld volquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:41 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Oooh uiteraard, wat is er eigenlijk me hem gebeurd?
daar zat ik, volgens mijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:33 schreef Mirjam het volgende:
onwijze klereherrie hier, vet harde muziek
anderhalve straat verderop zit een kroeg vol met wesleyfans, en de eigenaar heeft nu blauwe vingers van alle gratis rondjes
Ik denk dat dat is omdat ze drie weken geleden nog niet eens wisten of het een groep of één persoon zou zijn die zou winnen, dus ze konden moeilijk al aan een nummer werken...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:30 schreef iBenny het volgende:
trouwens...
als eerste single een lied geven die al door minimaal 125(!) mensen zijn gecoverd
(cheapie, cheapie)
ze wisten het allang...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik denk dat dat is omdat ze drie weken geleden nog niet eens wisten of het een groep of één persoon zou zijn die zou winnen, dus ze konden moeilijk al aan een nummer werken...
Ik vond het wel een goede keuze eigenlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:30 schreef iBenny het volgende:
trouwens...
als eerste single een lied geven die al door minimaal 125(!) mensen zijn gecoverd
(cheapie, cheapie)
sinds vrijdag pas uit elkaar?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:35 schreef JaneDoe het volgende:
ook nog even hier;
RED niet uitgenodigd voor finale popstars 2010
Ik kan me echt geeneen liedje van hun herinneren als ik heel eerlijk benquote:
Ze konden moeilijk een al bij hem passend nummer kiezen als finalenummer/single toch, aangezien er nog een ander in de finale zat?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:28 schreef TheVulture het volgende:
Oh en nog iets... als ik het goed begrepen heb willen ze zo'n jongen in een genre gaan neerzetten tussen De Toppers en half Volendam... waarom in vredesnaam dan een nummer van Josh Groban als eerste single wat totaal haaks staat op het genre waar hij zichzelf in wil gaan profileren... da's dus al marketingfout nummer 1 a la Henk-Jan Smits-stijl... snel cashen en dan in de vergetelheid... dat doen ze bij de laatste edities van Idols en X-Factor toch een stuk beter... Zowel Nikki als Lisa hebben toch vrij lang de tijd gekregen om aan hun eigen cd te werken bijvoorbeeld en worden niet in een keurslijf geperst
dat werd tijdquote:
als ik niet beter zou weten had ik mijn geld ingezet dat ze maar 7 maanden(ofzo) hadden 'geleefd'quote:
Ze hadden voor alle finalisten toch een voor hen bijpassend liedje kunnen kiezen... kleine moeite lijkt mequote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze konden moeilijk een al bij hem passend nummer kiezen als finalenummer/single toch, aangezien er nog een ander in de finale zat?Als ze hem meteen De Vlieger hadden laten zingen - om maar eens wat te roepen - dan had iedereen moord en brand geschreeuwd dat het doorgestoken kaart was en dat Kim geen schijn van kans had met dat nummer.
Dat had inderdaad gekund, maar zo is het programma nou eenmaal.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hadden voor alle finalisten toch een voor hen bijpassend liedje kunnen kiezen... kleine moeite lijkt me
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zapte net op tv en zie Charlotte op TMF met een herhaald fragment.
"Wat was de reden dat je uit Popstars ging"
"Ik heb nog niet alles kunnen laten zien wat ik kan"
komt omdat er maar om de zoveel tijd liedjes worden toegevoegd...quote:Op zondag 31 januari 2010 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
Jammer dat het nummer niet te downloaden is op iTunes
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:35 schreef JaneDoe het volgende:
ook nog even hier;
RED niet uitgenodigd voor finale popstars 2010
quote:Waar het nou aan gelegen heb
He jakkes.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:25 schreef Adelante het volgende:
Krijgen we live de bevalling van zijn vriendin op tv?
Staat ze al zo erg op knappen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:25 schreef Adelante het volgende:
Krijgen we live de bevalling van zijn vriendin op tv?
Ben benieuwd of die andere Jeffrey nog een zaak gaat aanspannen om z'n naam te behouden....quote:
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |