Ik bedoel voor Popstarsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
vind je? bij x factor wassie toch echt op zijn best
Ik pieker d'r niet overquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef Adelante het volgende:
Nummer 34 is dit
Greys, pas jij het even aan?
oepsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef Adelante het volgende:
Nummer 34 is dit
Greys, pas jij het even aan?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:24 schreef Marlalala het volgende:
Ik vind de jury stom! Ze hadden de afgelopen weken ook wel streng kunnen zijn, met die vreselijke Bart en Robin enzo....
Ik vermoed dat het een Nederlandstalig liedje is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef het_fokschaap het volgende:
de jury heeft een voorkeur voor één van de inmiddels al opgenomen "hits", en die proberen ze nu te pluggen
Ik vind haar een tikkeltje overdreven met al die uithalen en vibrato....quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Sjonge....
Beetje overdreven allemaal om ze in de finale af te kammen
Gewoon doen. En als de mods boos worden, stuur je ze maar naar mij.quote:
Allebei hetzelfde nummer zingen denk ikquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
Wat moet ik me nou voorstellen bij een muzikale battle? Tegen elkaar op zingen?
Truequote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef het_fokschaap het volgende:
de jury heeft een voorkeur voor één van de inmiddels al opgenomen "hits", en die proberen ze nu te pluggen
Om nog een keer met hun smoel op beeld te verschijnen, daarom zijn ze erquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:26 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Doen deze sjappies nog wat, of zijn ze er alleen maar bij om er bij te zijn
davy doe je broek omhoogquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:26 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Doen deze sjappies nog wat, of zijn ze er alleen maar bij om er bij te zijn
dewi vonden ze zo geweldig ,maar ik zelf vind haar niet zo bijzonder,niet beter als de anderenquote:
Hahaha ja erg he! "Ok, je zang was k*t maar ik houuuuuu van je, dus ik geef je een 8"quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dat kun je wel zeggen ja, toen was het "zang iets minder, maaaaaaaaaar ja hij heeft zo'n lekker koppie"![]()
Of telt alleen de finale?
En zo waar ookquote:
Ouwe slotjesposterquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Sjonge....
Beetje overdreven allemaal om ze in de finale af te kammen
Arghh ik wil niet kijken. Ik vind die Stacey zó erg! En Gordon vind ik ook stom...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben ook klaar met Patries nu, volgende week weer lekker een nieuwe jury
quote:
Ik vind het vandaag wel meevallen eigenlijk, zat al een paar keer te wachten en toen kwam de reclame maar nietquote:
die zijn we al gepasseerdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgende week verder in X-Factor nr 1
Neuh, deze komt nog wel vol vanavond en dan daarna nog een napraat-topicquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef Anonymousz het volgende:
laatste topic voorlopig
woohooquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgende week verder in X-Factor nr 1
Huh wat!? oh, dat heb ik dan even gemist........quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
De jury doet ook geen enkele poging meer om te verbloemen dat ze Wesley willen zien winnen he?
God nee, ze komen langs.quote:
Ik vind Gordon leuk! Die is tenminste eerlijk, Stacey is wel superirritant.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:29 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Arghh ik wil niet kijken. Ik vind die Stacey zó erg! En Gordon vind ik ook stom...
Ik wil eigenlijk Idols gewoon terug
Hm, dat kan ik ook wel. MAAR DAT HEEFT URI ONS DAN MENTAAL DOORGEGEVEN!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:30 schreef Marlalala het volgende:
Oh hij gaat op een briefje schrijven wie er gaat winnen vanavond....
mja, ik vraag me eigenlijk af waarom we die hele Uri Geller show nog moeten hebben, hij kan toch meteen de winnaar aanwijzenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:30 schreef Marlalala het volgende:
Oh hij gaat op een briefje schrijven wie er gaat winnen vanavond....
Ik vind Gordon en Stacey beide heel irritant.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind Gordon leuk! Die is tenminste eerlijk, Stacey is wel superirritant.
Jezus weer die kut Geller. Rot toch op met die vent.
quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind Gordon leuk! Die is tenminste eerlijk, Stacey is wel superirritant.
Jezus weer die kut Geller. Rot toch op met die vent.
Gelukkig dat het kutstukjes zijn, dan heb ik meer kans dat we X factor gaan kijken ipv Uri Gellerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
gelukkig is de echte show veel beter
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind Gordon en Stacey beide heel irritant.
Ja en dan dat plastic commentaar van haar pfffquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stacey sopt ook weer lekker als ze de jongetjes van 18 krijgt
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:34 schreef PSVSupporter het volgende:
Wel ontzettend jammer dat Kim niet fit is. Ik heb zo ontzettend genoten van haar, echt een super zangeres.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
Wat zag ze er anders uit he?
Ze is echt enorm opgeknapt!
inderdaadquote:
Ja super!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
Wat zag ze er anders uit he?
Ze is echt enorm opgeknapt!
ja, dat zal me wel een knaller wordenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:39 schreef iBenny het volgende:
we krijgen de single zo te horen
ben benieuwd
ik ben voor kimquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:39 schreef PSVSupporter het volgende:
Als Kim vanavond alsnog wint, is dat toch de ondergang van dit soort programma's....
Wie stemt er mee op Kim?
quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:40 schreef het_fokschaap het volgende:
Jammer dat Wesley niet Mel heet, dan hadden ze toch een duo kunnen worden
"SBS6 gelooft in mij. Er was niet genoeg budget voor ons aaaaaaallebei...."quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, dat zal me wel een knaller worden
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
"SBS6 gelooft in mij. Er was niet genoeg budget voor ons aaaaaaallebei...."
Doeg en slaap lekker alvast!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:47 schreef MaLo het volgende:
Luitjes, fijne avond nog, ik ga in bed verder kijken, ik val om van de slaap
quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:47 schreef MaLo het volgende:
zeg me alsjeblieft dat ik dit niet goed hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:46 schreef Adelante het volgende:
Het leven is een feest wordt de finale song
heééééle grotequote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik net aan het zappen, gemist. Wat voor tattoo's?
wat een vreselijke nummer en gozerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:47 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vind Doe maar Dave leuker dan de nieuwe popstars song
quote:
Ook gemist.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag een grote op z'n rug en nog zo'n dertien-in-een-dozijn tribal op z'n arm. Joekels.quote:
het is een cabaretier hèquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:49 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat een vreselijke nummer en gozer
No way!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:48 schreef PSVSupporter het volgende:
Zo, nog ff een biertje pakken en de laatste 2 acts bekijken. Gooit Kim nu alle schroom van zich af en blaast ze op inzet, overtuiging en uitstraling de boel weg? Anders is ze kansloos tegen de matte Wesley.
Ik vond de vergelijking met Jan Smit wel de juiste. Leuke kop, schijnen meiden op te geilen. Een beetje show er omheen en het doet er niet meer toe of je zingt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:47 schreef MaLo het volgende:
Ik vind 'm geweldig.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
Geschrevenaangepast door Eric van Tijn, huh?![]()
quote:
quote:
Er zit meestal een stukje vertraging ingebouwd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:52 schreef Troetel het volgende:
Niet om het één of ander, maar hoe kan het dat de ondertiteling er eerder is dan de woorden bij een live uitzending....:|
Dat zeg ik!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:53 schreef Dizer het volgende:
Vind het echt een Kim liedje! Totaal niet passend bij Wesley!
Ik ook! Rustiger ook, komt gewoon beter overquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:53 schreef Karina het volgende:
Ik vind Wesley het toch met meer gevoel zingen.
Dit liedje was inderdaad een mooi duet geweest.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:51 schreef iBenny het volgende:
ze hadden een duet moeten doen... allebei laten winnen en na een maand of 2 uit elkaar
lekker boeienquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoor amper verschil met het origineel, maar ach.
Ik vond het mooi !quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:53 schreef Karina het volgende:
Ik vind Wesley het toch met meer gevoel zingen. Wat Marla zegt, ik krijg kippenvel en dat heb ik echt zelden.
Wesley heeft geen oogschaduw dus ze moeten toch ietsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:54 schreef PSVSupporter het volgende:
Let op de effecten!!! Dat zag je niet bij Kim.
Me too...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:56 schreef Karina het volgende:
Wel leuk dat ze allebei goed zongen, maar ik vond Wesley toch beter.
Maar dit keer wel een terechte winnaar vind ik.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:56 schreef Bonzoo het volgende:
Wie wint maakt eigenlijk niet meer uit, omdat iedereen weet dat Wesley toch wel wint.
Morgen? 2 minuten na de uitzending.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
Zal het nummer van wesley (winnaar) morgen op iTunes te downloaden zijn ? :¤
Mee eensquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dit keer wel een terechte winnaar vind ik.
Als je al z'n optredens bij elkaar bekijkt wel ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dit keer wel een terechte winnaar vind ik.
Weet niet of hij nog zo geilbaar is met een baby op komst....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:54 schreef Bonzoo het volgende:
Dit nummer gaat naar Kim maar Wesley zal toch wel weer winnen door al die geilende tienermeisjes die op hem stemmen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
de echte winnaar van vanavond is de jurk van Nance
DIe ging er op het begin al uit na 1 liedje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:59 schreef Cee het volgende:
Ik schakelde trouwens pas een uurtje geleden in, wat is er met die vierde knakker gebeurd?
Ik vind hem niet geilbaar hoor. Leuk koppie dat wel. Maar zijn stem is gewoon zo geweldig, warm en mooi. Zo gevoelig. Love it!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Weet niet of hij nog zo geilbaar is met een baby op komst....
Minstens.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:01 schreef PSVSupporter het volgende:
Nu nog 20 minuten wachten op de uitslag. Eerst nog 8 minuten reclame, 10 minuten vol lullen, 3 minuten de laatste klok in beeld, dan de spanning nog op bouwen in een minuutje of 5 en dan nog even een overzicht van de 2 kandidaten van de vorige afleveringen en dan komen de kaartjes en dan nog 4 minuten lullen en dan trommelgeroffel van een minuut of 2 en dan is het weer tijd voor 8 minuten reclame en krijgen we eindelijk na nog eens 3 minuten spanning opbouwen te horen dat Wesley wint.
(Oeps, dat is niet 20 minuten maar anderhalf uur ofzo....)
Hele lelijkequote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ik hoop alleen dat hij geen prooi gaat worden van "verkeerde" mensen, hij moet blijven zoals hij nu isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind hem niet geilbaar hoor. Leuk koppie dat wel. Maar zijn stem is gewoon zo geweldig, warm en mooi. Zo gevoelig. Love it!
Moet je inloggen of zo? Ik heb geen itunes dinges, als ik Wesley Klein intyp, gebeurt er bij mij helemaal niets.quote:
Wow, weer 1 euro 20 armer.quote:
Ben bang dat het er veel meer zijn.....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:04 schreef PSVSupporter het volgende:
[..]
Wow, weer 1 euro 20 armer.
Hoeveel SMS'jes zullen er zo verzonden worden op zo'n avond?
50.000, 150.000, 750.000?
zal wel over de miljoen zijn denk ik ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:05 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ben bang dat het er veel meer zijn.....
ik denk idd dat dat wel oploopt tot in de miljoenenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:05 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ben bang dat het er veel meer zijn.....
Dat denk ik ook eigenlijk....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik denk idd dat dat wel oploopt tot in de miljoenen
Dat vraag ik me ook altijd af. Hoeveel zullen ze (SBS6) verdienen op zo'n avond aan die smsjes.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:04 schreef PSVSupporter het volgende:
[..]
Wow, weer 1 euro 20 armer.
Hoeveel SMS'jes zullen er zo verzonden worden op zo'n avond?
50.000, 150.000, 750.000?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:07 schreef StephanL het volgende:
lol lees net dat Wesley al in juli 2009 is begonnen met de eerste audities van popstars
denk dat ze er ongeveer 40- a 50 cent van overhouden.Denk een heleboelquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af. Hoeveel zullen ze (SBS6) verdienen op zo'n avond aan die smsjes.
Bij mij werkt die hele itunes site niet goed, ik krijg geen resultaten en ook geen boodschap verder, leeg scherm, dat is het.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:08 schreef Bonzoo het volgende:
Ja en vanaf volgende week weer 6 maanden x-factor ofzo.
minder lang dat de kandidaten. Zit een flinke tijd tussen de opnames en de liveshow.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij volgen het toch ook al 6 maanden op tv
Wesley komt er wel in zijn Nederlandstalig segment, Kim heeft dit harder nodig.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:07 schreef Dizer het volgende:
Nou ik ben benieuwd... was helemaal fan van Wesley vanaf het begin, maar Kim mag wat mij met de titel ervandoor. Gewoon omdat de single haar beter staat.
Nou idd...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af. Hoeveel zullen ze (SBS6) verdienen op zo'n avond aan die smsjes.
Nee joh, sbs6 staat bekend om hun snelle afhandeling van ontknopingen. Geen gedoe, geen geklets, gewoon hoppa, waar het op staat.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:09 schreef Karina het volgende:
Nou nog even rekken en dan weten we het.
Ja, maar denk niet dat zij het gaat redden in haar eentje. Ondanks haar heel erg goede stem...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wesley komt er wel in zijn Nederlandstalig segment, Kim heeft dit harder nodig.
40 cent? Denk nog iets minder. De telecom bedrijven zijn ook niet gek.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
denk dat ze er ongeveer 40- a 50 cent van overhouden.Denk een heleboel
2 Minuten bellen en dan nog 20 minuten andere crap...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:11 schreef Karina het volgende:
Uh nog 2 minuten bellen. En flikker op met die kut Uri Geller, dat Beau zich daar voor leentheeft zeker geld nodig.
Hij werkt voor SBS6 hé.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:11 schreef Karina het volgende:
Uh nog 2 minuten bellen. En flikker op met die kut Uri Geller, dat Beau zich daar voor leentheeft zeker geld nodig.
Ik denk toch echt minstens het dubbele..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:10 schreef PSVSupporter het volgende:
[..]
40 cent? Denk nog iets minder. De telecom bedrijven zijn ook niet gek.
Maar een miljoen sms'jes? Zou kunnen hoor. Dan wordt er 6 ton omgezet, plus nog de reclame inkomsten die bij elkaar ook wel een paar ton zijn. Kosten van zo'n show een paar ton, houden ze rustig een half miljoen over.
Mmm, doen wij toch iets verkeerd volgens mij :-)
Nance!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:12 schreef Bonzoo het volgende:
Wie zal je doen als je moest kiezen, Nance of Tooske?
Ik geloof dat we inmiddels naar een kinderprogramma zitten te kijken.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:13 schreef PSVSupporter het volgende:
Zonde dat zo'n geweldige presentator als Beau zich laat verlagen tot het presenteren van rotzooi als Uri Geller of Hole in the Wall.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |