Ik bedoel voor Popstarsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
vind je? bij x factor wassie toch echt op zijn best
Ik pieker d'r niet overquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef Adelante het volgende:
Nummer 34 is dit
Greys, pas jij het even aan?
oepsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef Adelante het volgende:
Nummer 34 is dit
Greys, pas jij het even aan?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:24 schreef Marlalala het volgende:
Ik vind de jury stom! Ze hadden de afgelopen weken ook wel streng kunnen zijn, met die vreselijke Bart en Robin enzo....
Ik vermoed dat het een Nederlandstalig liedje is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef het_fokschaap het volgende:
de jury heeft een voorkeur voor één van de inmiddels al opgenomen "hits", en die proberen ze nu te pluggen
Ik vind haar een tikkeltje overdreven met al die uithalen en vibrato....quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Sjonge....
Beetje overdreven allemaal om ze in de finale af te kammen
Gewoon doen. En als de mods boos worden, stuur je ze maar naar mij.quote:
Allebei hetzelfde nummer zingen denk ikquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
Wat moet ik me nou voorstellen bij een muzikale battle? Tegen elkaar op zingen?
Truequote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef het_fokschaap het volgende:
de jury heeft een voorkeur voor één van de inmiddels al opgenomen "hits", en die proberen ze nu te pluggen
Om nog een keer met hun smoel op beeld te verschijnen, daarom zijn ze erquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:26 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Doen deze sjappies nog wat, of zijn ze er alleen maar bij om er bij te zijn
davy doe je broek omhoogquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:26 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Doen deze sjappies nog wat, of zijn ze er alleen maar bij om er bij te zijn
dewi vonden ze zo geweldig ,maar ik zelf vind haar niet zo bijzonder,niet beter als de anderenquote:
Hahaha ja erg he! "Ok, je zang was k*t maar ik houuuuuu van je, dus ik geef je een 8"quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dat kun je wel zeggen ja, toen was het "zang iets minder, maaaaaaaaaar ja hij heeft zo'n lekker koppie"![]()
Of telt alleen de finale?
En zo waar ookquote:
Ouwe slotjesposterquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Sjonge....
Beetje overdreven allemaal om ze in de finale af te kammen
Arghh ik wil niet kijken. Ik vind die Stacey zó erg! En Gordon vind ik ook stom...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben ook klaar met Patries nu, volgende week weer lekker een nieuwe jury
quote:
Ik vind het vandaag wel meevallen eigenlijk, zat al een paar keer te wachten en toen kwam de reclame maar nietquote:
die zijn we al gepasseerdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgende week verder in X-Factor nr 1
Neuh, deze komt nog wel vol vanavond en dan daarna nog een napraat-topicquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef Anonymousz het volgende:
laatste topic voorlopig
woohooquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgende week verder in X-Factor nr 1
Huh wat!? oh, dat heb ik dan even gemist........quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
De jury doet ook geen enkele poging meer om te verbloemen dat ze Wesley willen zien winnen he?
God nee, ze komen langs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |