De koppijn is hardnekkig vandaag.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:30 schreef One_of_the_few het volgende:
Kater is eindelijk over.
op naar de volgende
Het voortdurende zweten is ook wel enigszins hinderlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
De koppijn is hardnekkig vandaag.
Dat valt nog wel mee. Ik weet ook niet of het nou een kater is of gewoon dat halve griepje waar ik al een tijdje mee loop.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Het voortdurende zweten is ook wel enigszins hinderlijk.
In theorie komt dan volgens mij eerder de Veiligheidsraad bij elkaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Eén van jullie weet dat vast wel. Stel een Europees land gaat rare dingen doen, hoe wordt de land dan gestraft? Stel bv. Nederland krijgt Nazi-Balkenende aan de macht en 'we' vallen Belgie aan, hoe gaat de EU dan te werk?
Gevolgd door parachutisten op het Binnenhof, waarop TitusPullo subiet naar zijn karabijn en klewang grijpt om de snode indringers te verjagen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:07 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
In theorie komt dan volgens mij eerder de Veiligheidsraad bij elkaar.
Navo?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:07 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
In theorie komt dan volgens mij eerder de Veiligheidsraad bij elkaar.
verdraaid gave muziek is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.43032972
Dit soort zaken zijn wel vastgelegd denk ik, wat voorrang geniet. Wat een EU zaak is, wat een NAVO zaak en wat bij de VN zaak.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef Thomas B. het volgende:
Ik vind het voorbeeld iets te hypothetisch, maar over het algemeen heeft de EU volgens mij weinig slagkracht om gezamelijk op te treden. Zeker wanneer het grote lidstaten betreft. Denk bijvoorbeeld aan begrotingstekorten die de 3% overstijgen.
Ik zou het ook na moeten zoeken.
Ja ik verdraai de vraag dan ook enigszinsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:16 schreef ethiraseth het volgende:
Nu zijn begrotingstekorten wel iets minder ernstig dan de Nederlandse strijdmacht (lol) die Belgie binnenvalt om de Groot-Nederlandse Republiek uit te roepen.
gmtaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dit soort zaken zijn wel vastgelegd denk ik, wat voorrang geniet. Wat een EU zaak is, wat een NAVO zaak en wat bij de VN zaak.
Kijk! nou hebben we het ergens over!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Gevolgd door parachutisten op het Binnenhof, waarop TitusPullo subiet naar zijn karabijn en klewang grijpt om de snode indringers te verjagen.
Kapitalistisch spel dat aanzet tot sex & geweld.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:51 schreef Klopkoek het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat Mass Effect 2 echt geweldig is
Dan vind ik EVE-online beter, virtueel Anarcho-kapitalismequote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kapitalistisch spel dat aanzet tot sex & geweld.
Maargoed, net als je als comrades ben je selectief.![]()
Volgens mij heeft Europa geen echte regelingen op dit gebied. En dan nog, internationaal recht valt en staat bij de bereidheid van landen om zich daar aan te houden. Als Europa besluit een boete op te leggen of iets, dan kan een land dat natuurlijk gewoon simpelweg negeren en de politieke 'consequenties' aanvaarden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Eén van jullie weet dat vast wel. Stel een Europees land gaat rare dingen doen, hoe wordt de land dan gestraft? Stel bv. Nederland krijgt Nazi-Balkenende aan de macht en 'we' vallen Belgie aan, hoe gaat de EU dan te werk?
Hij heeft zelf een grote bakkes..quote:Vandaag in Pauw & Witteman
* Adjiedj Bakas presenteert vandaag zijn nieuwste trendboek: De toekomst van de liefde. Volgens hem wordt polygamie een trend.
Moh, de developers waren niet echt vies van bepaalde corporations in het spel helpen. Vooral degenen waar ze zelf in zaten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:13 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Dan vind ik EVE-online beter, virtueel Anarcho-kapitalisme
Wacken is bijna uitverkocht .... wat kaartjes aan toe te voegen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:28 schreef Monidique het volgende:
Het leven staat. Veel aan toe te voegen.
Ik heb nog een halfuur voordat bedtijd aanbreekt, voor het geval je het mij wil toevoegen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:28 schreef Monidique het volgende:
Het leven staat. Veel aan toe te voegen.
Wow, zon opgaan zon opstaantijd? ... ik ga zo eens jagen in de schappen voor voer.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb nog een halfuur voordat bedtijd aanbreekt, voor het geval je het mij wil toevoegen.
Andere keer,quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb nog een halfuur voordat bedtijd aanbreekt, voor het geval je het mij wil toevoegen.
Bij leven & welzijnquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:45 schreef sigme het volgende:
De haan kraait trouwens ook in het donker.
Vrijdag avond.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:04 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben fervent KLB'er maar dit is zeker een leuk sub-forum. Alleen jammer dat er weinig leven is in de topics. Daarom had ik er een geopend (mijn inziens wel een interessante) maar lijkt er geen discussie op gang te willen komen. Maar zeker wel een leuk sub-forum
Morgen is er meer te discussiëren?quote:
Wisselt. Door de week veel meer levenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Morgen is er meer te discussiëren?
Zo slecht loopt het nog niet eens.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:04 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben fervent KLB'er maar dit is zeker een leuk sub-forum. Alleen jammer dat er weinig leven is in de topics. Daarom had ik er een geopend (mijn inziens wel een interessante) maar lijkt er geen discussie op gang te willen komen. Maar zeker wel een leuk sub-forum
Ah, je bent eindelijk van echte muziek gaan houden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:20 schreef HenriOsewoudt het volgende:
oke, kerstmis is al voorbij maar toch..
Ik denk dat ik dit jaar, ondanks de line-up, oversla.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wacken is bijna uitverkocht .... wat kaartjes aan toe te voegen?
Ik heb kaartjes, tenminste, dat denk ik, want de bevestiging laat nog steeds op zich wachten en middin in de nacht kan ik geen creditcardbevestiging krijgen blijkbaar.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit jaar, ondanks de line-up, oversla.
om u te ziekenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Ah, je bent eindelijk van echte muziek gaan houden.![]()
quote:
niet verkeerdquote:
Vreten. Waterplanten en af en toe een visje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben trouwens benieuwd of zwanen onder water ook geluiden maken
Sigme, weet jij wat die zwaan in mijn avatar eigenlijk aan het doen is![]()
Ik moet nog eens Graspop kaartjes gaan aanschaffen eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes, tenminste, dat denk ik, want de bevestiging laat nog steeds op zich wachten en middin in de nacht kan ik geen creditcardbevestiging krijgen blijkbaar.
Ik wist niet dat zo ook visjes lusten...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 05:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Vreten. Waterplanten en af en toe een visje.
quote:Staphorst wil in bodemrapport bijbelse visie op aarde
Rotterdam, 30 jan. „De aarde is vijf miljard jaar oud. En dat is helaas niet onderhandelbaar.” Minister Ronald Plasterk (Onderwijs, Cultuur en Wetenschap, PvdA) is categorisch. Maar hij wil vooralsnog niet oordelen over een gemeentelijk rapport waarin ook de bijbelse visie op leeftijd en ontstaan van de aarde wordt verwoord. „Dat wil ik eerst zien.”
Een meerderheid van de gemeenteraad van de orthodox-christelijke gemeente Staphorst wil, met steun van de verantwoordelijk wethouder, dat in een rapport over de archeologische waarden in de bodem van de gemeente ook de bijbelse visie over leeftijd en ontstaan van de aarde wordt vastgelegd. In de woorden van raadslid Klaas Hanke (CU): „Schattingen over de leeftijd van de aarde lopen in christelijke kring uiteen van zes- tot twaalfduizend jaar.”
Sinds 2007 worden gemeenten door Plasterks ministerie verplicht het erfgoed in hun bodem in kaart te laten brengen. Bodemkundige Leo Tebbens van onderzoeksbureau BAAC deed dit voor Staphorst. Geconfronteerd met de wens van Staphorst bij de presentatie van het concept van zijn rapport zei Tebbens bereid te zijn ‘bij de dateringen een paragraaf in te lassen waarin gewezen wordt op het bestaan van andere standpunten hierover’. Over de precieze formulering zou nog gesproken worden.
Op de vraag van deze krant waarom de gemeente niet volstaat met een eigen inlegvel antwoordde wethouder Sytse de Jong (SGP) gisteravond: „Het rapport wordt door ons betaald. Mogen wij alstublieft erkend zien dat andere visies mogelijk zijn?”
Kan Tebbens zich vinden in die formulering? „Nee, het woord ‘mogelijk’ is een brug te ver. We zijn bereid feitelijk vast te stellen dat er andere visies zijn. Maar wat ons betreft is het niet mogelijk de leeftijd van de aarde op zesduizend jaar te stellen.”
Laten we alle visies op de wereld in 1 rapport zetten en het dan wetenschappelijk noemen.quote:
quote:Waterverlies uit stratosfeer verklaart afkoeling aarde
Rotterdam, 30 jan. Amerikaanse en Zwitserse onderzoekers denken een verklaring te hebben gevonden voor de recente vertraging in de opwarming van de aarde. Het zou veroorzaakt worden door een daling van het watergehalte van de stratosfeer.
Sinds 1970 steeg de gemiddelde aardse temperatuur met ongeveer 0,13°C per decennium, maar na 2000 is dat flink afgenomen. De laatste jaren lijkt de temperatuur zelfs wat te dalen. Klimatologen hebben het tot dusver voornamelijk afgedaan als een uiting van natuurlijke variabiliteit, mogelijk samenhangend met het El Niño-verschijnsel of met de ongewoon inactieve zon.
In Science Express (28 januari) wordt de vertraging in de opwarming in verband gebracht met een daling van het watergehalte van de stratosfeer die ook rond 2000 begon. Eerste auteur van de studie is Susan Solomon, verbonden aan het Earth System Research Laboratory van de NOAA in Boulder (Colorado).
De stratosfeer is de luchtlaag direct boven de troposfeer die op ongeveer 12 km hoogte begint. De laag is ijl en koud en bevat maar heel weinig waterdamp. Pas sinds 1980 wordt het watergehalte met voldoende regelmaat gemeten, sinds 1995 vanuit satellieten met mondiale dekking. Inmiddels staat vast dat het waterdampgehalte van de stratosfeer tussen 1980 en 2000 sterk steeg en daarna weer met 10 procent afnam.
Waterdamp is een krachtig broeikasgas dat vooral de warmte opneemt die het aardoppervlak uitstraalt en dat vervolgens weer in alle richtingen weg straalt. Meer waterdamp in de ijle stratosfeer leidt daar tot koeling, terwijl het de troposfeer juist opwarmt. Het water in de stratosfeer ontstaat door oxidatie van methaan en door aanvoer vanuit de troposfeer, vooral boven het tropische deel van de Stille Oceaan. Aannemelijk is dat die aanvoer nogal varieert.
Solomon en collega’s berekenden wat de variaties in waterdampgehalte betekenden voor de stralingsbalans en temperatuur van stratosfeer en troposfeer. Ze achten het aannemelijk dat de daling van het watergehalte sinds 2000 de opwarmingsnelheid van de troposfeer met 25 procent verminderde. Anderzijds heeft de toename van het watergehalte vóór 2000 de temperatuurstijging waarschijnlijk versterkt. Het zou dus kunnen zijn dat de variaties in het stratosferisch watergehalte de langjarige schommelingen in de temperatuur van de troposfeer kunnen verklaren. Het is ongelukkig dat de gangbare klimaatmodellen temperatuur en watergehalte van de stratosfeer slecht beschrijven.
Het is een gemeentelijk rapport. Dat kan je moeilijk wetenschappelijk noemen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:00 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Laten we alle visies op de wereld in 1 rapport zetten en het dan wetenschappelijk noemen.
Allemaal op basis van zogenaamd respect.
"Op de vraag van deze krant waarom de gemeente niet volstaat met een eigen inlegvel antwoordde wethouder Sytse de Jong (SGP) gisteravond: „Het rapport wordt door ons betaald. Mogen wij alstublieft erkend zien dat andere visies mogelijk zijn?” "quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:00 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Laten we alle visies op de wereld in 1 rapport zetten en het dan wetenschappelijk noemen.
Allemaal op basis van zogenaamd respect.
Een rapport over de archeologische waarden van de bodem dat zich niet baseert op de wetenschappelijke stand van zaken binnen die tak van sport is m.i. niet veel meer dan een middelbare school werkstukje. Om nog maar niet te spreken over objectiviteit.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is een gemeentelijk rapport. Dat kan je moeilijk wetenschappelijk noemen.
Het is natuurlijk wel vragen om problemen wanneer je een archeologisch rapport wilt wanneer je stug vasthoudt aan een 6.000 jaar oude aarde.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is een gemeentelijk rapport. Dat kan je moeilijk wetenschappelijk noemen.
Precies.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel vragen om problemen wanneer je een archeologisch rapport wilt wanneer je stug vasthoudt aan een 6.000 jaar oude aarde.
Nou heel erg veel stelt zo'n rapportje ook weer niet voor. Het stuk waar de SGP zich druk om maakt is waarschijnlijk gekopieerd uit een algemeen rapport over de grotere omgeving en is vermoedelijk meer inleidend dan voor het praktijk echt van belang.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:07 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Een rapport over de archeologische waarden van de bodem dat zich niet baseert op de wetenschappelijke stand van zaken binnen die tak van sport is m.i. niet veel meer dan een middelbare school werkstukje. Om nog maar niet te spreken over objectiviteit.
Oke fair enough. Geen wetenschap dan. Blijft over de vraagtekens bij archeologische/religieuze waarde van de grond in Staphorstquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou heel erg veel stelt zo'n rapportje ook weer niet voor. Het stuk waar de SGP zich druk om maakt is waarschijnlijk gekopieerd uit een algemeen rapport over de grotere omgeving en is vermoedelijk meer inleidend dan voor het praktijk echt van belang.
Want het doel van het rapport is enkel om een kaart te leveren waar op staat of er wel of geen archeologisch onderzoek uitgevoerd moet worden wanneer men gaat graven in een stuk grond.
Ware het niet dat parochies deel uitmaken van de kerk van de antichrist, en, vooruit, aan de overkant van de zee van de Anglicaanse kerk.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:50 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Oke fair enough. Geen wetenschap dan. Blijft over de vraagtekens bij archeologische/religieuze waarde van de grond in StaphorstWat willen ze dan dat er gezegd wordt? "De grond waarop Staphorst ligt is onderdeel van planeet aarde. Deze bestaat al een kleine vijf miljard jaar, maar sommigen zijn van mening dat dit slechts zesduizend jaar is". Als het ze daar om gaat is het natuurlijk niets anders dan mierenneukerige profileringsdrang waarbij ze ook nog eens voor eigen parochie staan te preken. In de letterlijke zin van het woord.
Klopt, het gaat ook nergens over.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:50 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Oke fair enough. Geen wetenschap dan. Blijft over de vraagtekens bij archeologische/religieuze waarde van de grond in StaphorstWat willen ze dan dat er gezegd wordt? "De grond waarop Staphorst ligt is onderdeel van planeet aarde. Deze bestaat al een kleine vijf miljard jaar, maar sommigen zijn van mening dat dit slechts zesduizend jaar is". Als het ze daar om gaat is het natuurlijk niets anders dan mierenneukerige profileringsdrang waarbij ze ook nog eens voor eigen parochie staan te preken. In de letterlijke zin van het woord.
Laten we koolstof verbieden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:31 schreef Reya het volgende:
Het komt allemaal door koolstof, dat maakt onweerlegbaar deel uit van het linkse complot.
Goed idee, we produceren een waterstofbom waardoor alle koolstofatomen acuut zich tot stikstofisotopen herschikken. Weg met ons, 2.0.quote:
Alles opgelost.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Goed idee, we produceren een waterstofbom waardoor alle koolstofatomen acuut zich tot stikstofisotopen herschikken. Weg met ons, 2.0.
Als het maar niet de natuur op de Hedwigepolder verstoord.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Goed idee, we produceren een waterstofbom waardoor alle koolstofatomen acuut zich tot stikstofisotopen herschikken. Weg met ons, 2.0.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:01 schreef Dichtpiet. het volgende:
Boze_Appel in POL is als een kale man in een kapsalon.
Ik ben bang dat ik er vanwege sociale druk niet aan ontkom. Na een biertje of 25 is het ook nog wel weer best gezellig.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:37 schreef ethiraseth het volgende:
Blij dat ik boven de rivieren woon.
Heb heb bij de verkeerde kant van de Reest vaak al mijn twijfels.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:51 schreef Reya het volgende:
Ik ben toch wat huiverig van al wat ten zuiden van de Main plaatsvindt.
Wat direct ten zuiden van de Reest ligt is dan ook wat treurigmakend.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb heb bij de verkeerde kant van de Reest vaak al mijn twijfels.
De eerste meters van het Reestdal zijn ook aan die kant acceptabel. Daarna wordt het lastig.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat direct ten zuiden van de Reest ligt is dan ook wat treurigmakend.
Ach, vorige carnaval eindigde ik met een combinatie van die 2.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:44 schreef ethiraseth het volgende:
Spaar liever mijn geld op voor het Oktoberfest.
Dit:
[ link | afbeelding ]
is toch te prefereren boven dit:
[ link | afbeelding ]
Het lege bierglas in de bovenste foto en het verstandelijk vermogen in de onderste foto?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, vorige carnaval eindigde ik met een combinatie van die 2.
De aangename dame van de bovenste foto in zo'n debiel pakje van de onderste foto.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:53 schreef Montov het volgende:
[..]
Het lege bierglas in de bovenste foto en het verstandelijk vermogen in de onderste foto?
Heineken en sletten met een te lange rok.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:49 schreef Roquentin het volgende:
Net ten Zuiden van de Reest hebben ze vast ook bier en sletten.
Valt nog mee. Zo maar eens de klassieker kijken in de kroeg.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo. De kater is weer goed aanwezig.
Daar is een liedje voor.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo. De kater is weer goed aanwezig.
De wanhoop spreekt voor zich.quote:
wat een foeilelijke stropdas.quote:
Waarom zou iemand er niet in durven slapen?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat je in zo'n klein tentje durft te slapen, sigme.......
Je stel geen hoge eisen
Niks goeds aan?quote:
Mwoah, claustrofobie en zo.. Maaruh, camperen is sowieso niks voor mij. Dat behelpen vind ik altijd horror.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom zou iemand er niet in durven slapen?
Een daktent? Zijn er tenten zonder dak?quote:En ik stel allerlei eisen, maar meestal niet echt op het gebied van comfort. Sinds kort hebben we een daktent, da's ook wat!
Hm, ik geloof dat ik even moet googlenquote:Zeer comfortabel, dat wel. Trekt veel bekijks, en veel geïntereseerden, maar zo'n ding is wel zo godsgruwelijk duur dat praktisch niemand het er uiteindelijk voor over heeft.
Jawel, maar voor de avond vind ik het nog een beetje vroeg. Het blijft gelukkig weer wat langer licht.quote:
Ik ook. Mooi sneeuwlandschap. Ik wist niet dat je om stichtelijke muziek geeftquote:Ik heb wel een prima zondag gehad. Met veel stichtelijke muziek.
Zou zomaar van Verdonk kunnen zijn...quote:Op zondag 31 januari 2010 17:06 schreef Monidique het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/43624
Hier sneeuwt het nu weer. Guur koud en nat. Gelukkig wordt het inderdaad elke dag een beetje langer licht, dan moet het toch ook weer een keertje lente worden.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jawel, maar voor de avond vind ik het nog een beetje vroeg. Het blijft gelukkig weer wat langer licht.![]()
We hebben tegenwoordig een internetradio. Musica religiosa en de concertzender met de gregoriaanse gezangen luister ik graag naar. En anders Kink (Classic).quote:Ik ook. Mooi sneeuwlandschap. Ik wist niet dat je om stichtelijke muziek geeftKan soms best wel wat leuks bijzitten, ja....
Brrrr. Hier is het nog droog, maar voor hoelang? Ach het heeft ook wel z'n charmes.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het nu weer. Guur koud en nat.
Ik verlang er erg naarquote:Gelukkig wordt het inderdaad elke dag een beetje langer licht, dan moet het toch ook weer een keertje lente worden.
Rustgevende muziek, daar hou ik wel van..... Dat gelul is inderdaad vreselijk, DJ's die zichzelf zo geweldig vindenquote:We hebben tegenwoordig een internetradio. Musica religiosa en de concertzender met de gregoriaanse gezangen luister ik graag naar. En anders Kink (Classic).
Geen gelul, geen huuuh spelletjes.
quote:Daktent: zo eentje:
[ afbeelding ]
Nee, daar draaien ze de wilde hits uit haar wilde jeugd.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:17 schreef TitusPullo het volgende:
Kink Classic? Is dat zoiets als Kluun Classic?
De charme van de winter vind ik wel verstreken inmiddels.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Brrrr. Hier is het nog droog, maar voor hoelang? Ach het heeft ook wel z'n charmes.
[..]
Ik verlang er erg naarLaat maar weer lekker zomer worden
![]()
[..]
Rustgevende muziek, daar hou ik wel van..... Dat gelul is inderdaad vreselijk, DJ's die zichzelf zo geweldig vindenEn die spelletjes is zo ongeveer het ergste wat er op de radio te vinden is. Ik merk wel dat ik steeds meer naar Radio2 luister. Zo'n Top2000 was dan wel weer erg leuk
![]()
[..]Nooit gezien..... Wel praktisch en handig. Het grote voordeel is geen enge beesten of het moeten vogels zijn
![]()
Maar misschien een domme vraag: met z'n tweeën zit je toch gauw aan de maximale daklast
U is een heer.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:21 schreef TitusPullo het volgende:
Ik zou niet durven, jouw onschuld te bederven door Kluuns akeligheid te ontstluiten, sigme.
Er is een bijgeleverd laddertje.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:34 schreef Reya het volgende:
Excuseer mij voor mijn onwetendheid, maar blijft die tent ook tijdens gebruik op het dak zitten? Zoja, vergt het gebruik ervan dan niet de nodige atletische vermogens?
Ja, all of the above.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:36 schreef Picchia het volgende:
Ja, het vergt niet de nodige atletische vermogens.
Ja, het vergt de nodige atletische vermogens.
Nee, het vergt niet de nodige atletische vermogens.
Nee, het vergt de nodige atletische vermogens.
Of gewoon: ja.
Grof geschut.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Ik heb vorige zomer nog eens uit pure baldadigheid een SUV met daktent en inhoud eens stevig door elkaar geschut...
Ik geef m'n kater de schuld.quote:
pussyquote:Op zondag 31 januari 2010 17:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik geef m'n kater de schuld.
Een suv is ook asociaal.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Ik heb vorige zomer nog eens uit pure baldadigheid een SUV met daktent en inhoud eens stevig door elkaar geschud...
M'n vriendin vond t maar asociaal...
Mwoah, ik hou wel van een uitgestelde en uitgerekte Witte Kerstquote:Op zondag 31 januari 2010 17:27 schreef sigme het volgende:
[..]
De charme van de winter vind ik wel verstreken inmiddels.
Sommige nummers zijn toch wel erg mooi hoor. Maar ook veel bullshit idd.quote:Top 2000 is van die vreselijke muziek, jammer is dat.
Horren scheelt natuurlijk, toch minder last van kruipend ongedierte bij daktenten. Is dat niet de meerwaarde van een daktentquote:In de daktent komen geen enge beesten (in een gewone tent ook niet, gewoon horren dicht houden).
Ik zou dan wagenziek wordenquote:Een daktent schudt wel vervaarlijk in storm.
Hangt van de auto af, toch zijn er volgens mij veel auto's met max. 100 kg dastquote:Ik weet eigenlijk wat voor maximale daklast gebruikelijk is. Wij hebben een bestelwagen, die kan wel wat hebben. Die tent weeg 43 kilo, en wij samen 140.
Werden ze wakker ?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Ik heb vorige zomer nog eens uit pure baldadigheid een SUV met daktent en inhoud eens stevig door elkaar geschud...
M'n vriendin vond t maar asociaal...
Ik ben de sneeuw en de gladheid wel zat. Het rijdt vervelend en ik kan niet hardlopen (wel prachtig gewandeld gister, 15km). De kippen vinden er ook niks aan en de schapen vervelen zich de pleuris en vreten veel te veel hooi.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:46 schreef EchtGaaf het volgende:
<knip>
Nog even opgezocht, maar dat is de maximale dynamische daklast. Stilstaand kan er dan vier- tot vijfmaal zoveel gewicht op.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Hangt van de auto af, toch zijn er volgens mij veel auto's met max. 100 kg dast
Wat al niet kan. Ik breek niet graag wat.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:56 schreef Montov het volgende:
Hardlopen is prima mogelijk bij sneeuw of gladheid.
En anders is door het dak van een auto heenzakken vast ook een bijzondere ervaringquote:Op zondag 31 januari 2010 18:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Nog even opgezocht, maar dat is de maximale dynamische daklast. Stilstaand kan er dan vier- tot vijfmaal zoveel gewicht op.
Nee, ik heb geen schaatsen.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat al niet kan. Ik breek niet graag wat.
Bij een beetje sneeuw loop ik wel trouwens.
Al geschaatst dit jaar?
Zo'n naar binnen gebogen dakquote:Op zondag 31 januari 2010 18:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
En anders is door het dak van een auto heenzakken vast ook een bijzondere ervaring. En het gaat vast eerst deuken en kraken.
Tsk. Ik ook niet, het paar dat ik 20 jaar geleden uitleende zal ik maar niet meer als mijn eigendom beschouwen. Ik kan niet schaatsen.quote:
Zo, dat scheeltquote:Op zondag 31 januari 2010 18:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Nog even opgezocht, maar dat is de maximale dynamische daklast. Stilstaand kan er dan vier- tot vijfmaal zoveel gewicht op.
Dat horen we graagquote:Op zondag 31 januari 2010 19:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het eten van vanavond kan ik toch wel als geslaagd beschouwen.
Het kan je toch niet verwonderen. Als een auto over de kop gaat zijn de krachten wel wat groter dan het gewicht van 2 mensen en 2 platen polyester.quote:
De koteletten gemarineerd in komijn, cayenne peper, gebakken en daarna bedekt met een mengsel van citroenschil, munt, peterselie, citroensap en zout en peper. Daarbij een geserveerd een salade van kikkererwten, bleekselderij, venkel, knoflook, citroensap en peper en zout.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De koteletten gemarineerd in komijn, cayenne peper, gebakken en daarna bedekt met een mengsel van citroenschil, munt, peterselie, citroensap en zout en peper. Daarbij een geserveerd een salade van kikkererwten, bleekselderij, venkel, knoflook, citroensap en peper en zout.
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb Zwolle nog niet eens bereikt...
Goed idee! Vanmiddag ook maar even doen.quote:Op maandag 1 februari 2010 08:41 schreef sigme het volgende:
Mijn plan is om na de broodmaaltijd maar eens een wandeling te gaan maken.
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Goed idee! Vanmiddag ook maar even doen.
Nee, de A6 was afgesloten. Dat vond de A28 geen goed plan. Ben uiteindelijk om 12:00 in Rijswijk aanbeland.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:12 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Hier is toch niks bijzonders aan de hand? Of wel?
IK gok alle 3, maar ik verwacht dat duitsland, frankrijk en de UK ons binnen zullen vallenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dit soort zaken zijn wel vastgelegd denk ik, wat voorrang geniet. Wat een EU zaak is, wat een NAVO zaak en wat bij de VN zaak.
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:38 schreef ethiraseth het volgende:
Ik kwam als een sneeuwpop op mijn werk aan.
uitschrijven ging vroeger via de ib groep omdat het stufi betrofquote:Op maandag 1 februari 2010 15:58 schreef One_of_the_few het volgende:
"Alles gaat via studielink"
behalve uitschrijven bij de TU/e. Kost me een maan collegeld.
Ook maar eens het UWV bellen, misschien moet ik mij daar ook wel voor iets uitschrijven, je weet het tegenwoordig niet meer. Hoe meer organisaties er komen waarbij "alles" gedaan moet worden, des te groter de puinhoop wordt.
Ik moest lopen omdat mijn fiets het bij een glijdertje na 60 meter al begafquote:Op maandag 1 februari 2010 09:38 schreef ethiraseth het volgende:
Ik kwam als een sneeuwpop op mijn werk aan.
Reparabel of moet je op zoek naar de lokale junk? (Hebben jullie die?)quote:Op maandag 1 februari 2010 17:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik moest lopen omdat mijn fiets het bij een glijdertje na 60 meter al begaf
Voorvork boog wel een beetje apart de verkeerde kant op. Heb bij de lokale fietsenboer nu maar een tweedehandsje aangeschaft. De fiets was ook al niet best meerquote:Op maandag 1 februari 2010 17:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Reparabel of moet je op zoek naar de lokale junk? (Hebben jullie die?)
Ach ja, nu je een werkend man bent, moet een legale fiets eraf kunnenquote:Op maandag 1 februari 2010 18:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voorvork boog wel een beetje apart de verkeerde kant op. Heb bij de lokale fietsenboer nu maar een tweedehandsje aangeschaft. De fiets was ook al niet best meer.
Veel fietsendealende junks hebben we hier overigens niet.
Heb tot nu toe eigenlijk altijd legale fietsen gehad (tenminste daar ga ik van uitquote:Op maandag 1 februari 2010 18:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach ja, nu je een werkend man bent, moet een legale fiets eraf kunnen.
Ga ook op zoek naar een onverwoestbaar model, deze lijkt me wel watquote:Ik had toch een tijd geleden mij een onverwoestbaar exemplaar aangeschaft? Een extra zware fiets, Sparta Pick Up. In de hoop dat ik dan eens een fiets niet zou mollen. Binnen een jaar driemaal een slag uit het achterwiel moeten laten halen. En ik zweer je, ik fiets keurig! Over landweggetjes, heen en weer. Sparta heeft uiteindelijk mijn achterwiel retour genomen en compleet herspaakt weer naar me opgestuurd.
Ik heb éénmaal een fiets van een junk gekocht. Ik was dronken, en de fiets kostte 5 gulden.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb tot nu toe eigenlijk altijd legale fietsen gehad (tenminste daar ga ik van uit)
Die is mooi. Met de lichten in de horizontale buis, toch?quote:[..]
Ga ook op zoek naar een onverwoestbaar model, deze lijkt me wel wat
[ afbeelding ] Maar het nieuwe model daarvan die ik zocht was nog niet beschikbaar (en al helemaal niet voor sluitingstijd van de winkels vandaag).
Ketting gaat snel roesten. Niet met een beetje onderhoud, maar daar schort het nogal vaak aan.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb tot nu toe eigenlijk altijd legale fietsen gehad (tenminste daar ga ik van uit)
[..]
Ga ook op zoek naar een onverwoestbaar model, deze lijkt me wel wat
[ afbeelding ] Maar het nieuwe model daarvan die ik zocht was nog niet beschikbaar (en al helemaal niet voor sluitingstijd van de winkels vandaag).
Ja ledlampjes die je aan en uit doet met je sleutelhanger en die opgeladen worden door zonneenergie. Alleen is het een beetje lastig dat ik zo'n fiets via internet moet bestellen en dan is het toch een gokquote:Op maandag 1 februari 2010 19:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb éénmaal een fiets van een junk gekocht. Ik was dronken, en de fiets kostte 5 gulden.
[..]
Die is mooi. Met de lichten in de horizontale buis, toch?
Ik heb mijn fiets via internet besteld en het viel me niet tegen, zeker niet toen ik kwam vragen of dat slagerige achterwiel misschien onder garantie viel.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja ledlampjes die je aan en uit doet met je sleutelhanger en die opgeladen worden door zonneenergie. Alleen is het een beetje lastig dat ik zo'n fiets via internet moet bestellen en dan is het toch een gok.
Ik ben geen proetster, ik ben een pro-tester.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:10 schreef Monidique het volgende:
Hallo proetsers.
Gaan we dan meer fokken?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:27 schreef sigme het volgende:
1 mei, dan hou ik weer op.
Vast wel. Maar POL blijft lastig - ik ben het heilig vuur wat kwijt.quote:
vroeger wel. Nu via de Tu/e zelf.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
uitschrijven ging vroeger via de ib groep omdat het stufi betrof
Ik zal niet wakker blijven voor het rodelen.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:11 schreef Monidique het volgende:
"een man op de man is inspirerend voor de mensheid"
Er is geen heilig vuur nodig voor een beetje gezellig posten. Ettelijke lange discussies om des keizers baard...quote:Op maandag 1 februari 2010 20:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Vast wel. Maar POL blijft lastig - ik ben het heilig vuur wat kwijt.
Zal er eens een nachtje over slapen.
'truste!
Nog voorbij Zwolle gekomen vandaag?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Er is geen heilig vuur nodig voor een beetje gezellig posten. Ettelijke lange discussies om des keizers baard...
Het lijkt meer op een vloerkleed met daarop jam dan op een hert in een auto.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
OMG!
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=106993
Schopje BNW. Zometeen ga je nog zeggen dat de maanfoto's van NASA in een studio zijn gemaakt.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het lijkt meer op een vloerkleed met daarop jam dan op een hert in een auto.
Ja. Vandaag in 4,5 uur naar Den Haag gereden.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:10 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Nog voorbij Zwolle gekomen vandaag?
Lekker een beetje toeren, je boft maar.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja. Vandaag in 4,5 uur naar Den Haag gereden.
Ja zo'n hert stelt dus ook niet zoveel voor. Door al die verhalen lijkt het altijd heel wat. Een zwaar overschat dier.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het lijkt meer op een vloerkleed met daarop jam dan op een hert in een auto.
Ik had vandaag de tijd om lekker de omgeving te bekijken.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:25 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Lekker een beetje toeren, je boft maar.
Wiens vrouw zei dat vannacht ook alweer?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik had vandaag de tijd om lekker de omgeving te bekijken.
http://www.drinkblog.nl/2007/01/griep_en_grog.htmlquote:Op maandag 1 februari 2010 22:11 schreef Boze_Appel het volgende:
* Boze_Appel kan een knuffel gebruiken.
* Boze_Appel is ziek. Tering wat voel ik mij kut.
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:11 schreef Boze_Appel het volgende:
* Boze_Appel kan een knuffel gebruiken.
* Boze_Appel is ziek. Tering wat voel ik mij kut.
Een droge douche is ook wel eens fijn.quote:
VVD-light.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:26 schreef Hexagon het volgende:
Gisteren een debat bijgewoond van een ondernemersvereniging. Onze lijsttrekker wist als tweede uit de bus te komen in dat traditionele VVD-bastion.
We bleven nog gezellig naborrelen terwijl de SP en Groenlinks met de staart tussen de benen vertrokken. Niet eens de stemmingsuitslag afgewacht.
Blauwtje? Dat zou betekenen dat vrouwen in mij geinteresseerd zijn. Doe niet zo raar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dit klinkt als een blauwtje.
Nee hoor, ze hoeven je alleen maar af te wijzen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Blauwtje? Dat zou betekenen dat vrouwen in mij geinteresseerd zijn. Doe niet zo raar.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:26 schreef Hexagon het volgende:
Gisteren een debat bijgewoond van een ondernemersvereniging. Onze lijsttrekker wist als tweede uit de bus te komen in dat traditionele VVD-bastion.
We bleven nog gezellig naborrelen terwijl de SP en Groenlinks met de staart tussen de benen vertrokken. Niet eens de stemmingsuitslag afgewacht.
POL is lastig. Dat zeker...quote:Op maandag 1 februari 2010 20:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Vast wel. Maar POL blijft lastig - ik ben het heilig vuur wat kwijt.
Zal er eens een nachtje over slapen.
'truste!
Maak je niet druk. Onze economische ideeen voor de stad kunnen prima met het sociale uit het programma worden gecombineerd.quote:
Ja, ja...... Mr. Lightquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Onze economische ideeen voor de stad kunnen prima met het sociale uit het programma worden gecombineerd.
quote:AMSTERDAM - Op de Nederlandse woningmarkt zijn geen verdere prijsdalingen te verwachten, zolang de hypotheekrente aftrekbaar blijft.
Dat zegt hoogleraar Marc Francke, die donderdag aan de Universiteit van Amsterdam een rekenmodel presenteert dat de ontwikkeling van de woningprijs verklaart uit inkomen, rente, inflatie en het financiële vermogen van huishoudens.
Volgens cijfers van de makelaarsvereniging NVM daalde de gemiddelde prijs van een huis in het afgelopen jaar met 2 procent, maar was in het vierde kwartaal weer een zeer lichte stijging te zien ten opzichte van het voorgaande kwartaal.
Volgens hoogleraar Francke is momenteel geen sprake van overwaardering van woningen.
Het ziet er goed uit voorlopig. Drie zetels moeten we op zijn minst wel behalen. Alleen hopen niet overstemd te worden door lager geplaatsten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, ja...... Mr. Light
Wat denk je, kom je in de raad?
Dat zou mooi voor je zijn. Welke ambities heb je nog meer? Heb je als doel om TK-lid te worden?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het ziet er goed uit voorlopig. Drie zetels moeten we op zijn minst wel behalen. Alleen hopen niet overstemd te worden door lager geplaatsten.
Voorlopig niet. Eerst maar eens zien hoe het gaat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zou mooi voor je zijn. Welke ambities heb je nog meer? Heb je als doel om TK-lid te worden?
Dat Plasterk onder zijn mede-academici voorgoed beschimpt, verguisd en uitgekotst moge zijn en daar nooit meer aan de bak moge komen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:31 schreef ethiraseth het volgende:
Aww, die wet die tweede studies onbetaalbaar lijkt te gaan maken is aangenomen.
Het is sowieso uitgesloten dat Plasterk na een intermezzo van een dergelijke lengte nog aansluiting vindt binnen zijn oorspronkelijke vakgebied, maar ik mag toch hopen dat zijn voormalige collega's een wat minder simplistische kijk op de gang van zaken hebben dan jij.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat Plasterk onder zijn mede-academici voorgoed beschimpt, verguisd en uitgekotst moge zijn en daar nooit meer aan de bak moge komen.
Het is gelukkig geen Ba'ath.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat Plasterk onder zijn mede-academici voorgoed beschimpt, verguisd en uitgekotst moge zijn en daar nooit meer aan de bak moge komen.
Hij is voor de zekerheid ook lid geworden van het CDA en de PvdA.quote:Oud-VVD-leider Joris Voorhoeve is in juni 2009 lid geworden van D66. Naar nu blijkt maakte hij dat afgelopen zaterdag bekend op een D66-bijeenkomst. Hij blijft ook lid van de VVD.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:44 schreef Roquentin het volgende:
Wie zegt er nou dat hedendaagse muziek kut is?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:57 schreef Roquentin het volgende:
[..]
Hij is voor de zekerheid ook lid geworden van het CDA en de PvdA.
quote:
A28 was hels, vanochtend. Kilometers ijsbaan bij Ruinen.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja. Vandaag in 4,5 uur naar Den Haag gereden.
Ja daar hoorde ik meer klachten over. Ach over een maand of 2 is de winter in elk geval wel voorbijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef sigme het volgende:
[..]
A28 was hels, vanochtend. Kilometers ijsbaan bij Ruinen.
Best een aardig stukje televisie, inderdaad.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:19 schreef Monolith het volgende:
Wat is dit toch een geniaal flauw programma.
30 JAAR LANGE IJSTIJD!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja daar hoorde ik meer klachten over. Ach over een maand of 2 is de winter in elk geval wel voorbij.
Yoh.quote:
Vorstverlet.quote:
Penn en Teller is ook altijd wel leuk ja. Nog eentje:quote:
Je weet toch wel dat Penn & Teller beiden libertariërs zijn?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Penn en Teller is ook altijd wel leuk ja. Nog eentje:
LIbertariërs kunnen best humor en een fatsoenlijke mzuieksmaak hebben. Ik neem ze alleen politiek gezien niet zo serieus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat Penn & Teller beiden libertariërs zijn?
Het huis is goed bewoonbaar. Er zijn nog wel klussen als plinten leggen, deuren schilderen, gordijnen en lampen... Maar dat komt wel als de tijd er rijp voor is.quote:
Dan zitten we in de regenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja daar hoorde ik meer klachten over. Ach over een maand of 2 is de winter in elk geval wel voorbij.
Voel je je al wat beter?quote:
CDA'erquote:
Hey,quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:20 schreef Nautilus. het volgende:
Dat zou als waarschuwing op een pakje sigaretten kunnen staan.
Uit de kunst.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:37 schreef Nautilus. het volgende:
Maar ik zag en ik vroeg me een moment af wat mijn oude vriend Apropos over haar achterwerk opgemerkt zou hebben.
Gaan we nog neuroloog worden?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:53 schreef Nautilus. het volgende:
Ik volg nu mijn rechtenmaster, dus ik heb het inderdaad druk.
Overdag lig ik op bed en 's avonds volg ik colleges.
Thug luv.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:54 schreef Nautilus. het volgende:
Gewoon niet met je fokking camera hier. Nee joh, ik maak geen kankergrappen.
http://www.ed.nl/regio/eindhovenstad/article6189683.ecequote:Voorheen betaalden de woonwagenbewoners maximaal 115 euro per maand voor hun standplaats. Woningcorporatie Wooninc. heeft dat bedrag opgeschroefd tot 250 euro per maand, inclusief berging en een toiletunit, waar ook de cv-ketel in komt.
Aanvankelijk waren veel bewoners niet van plan het nieuwe huurcontract te tekenen, omdat ze het te duur vonden. Met een zogenaamde 'ingroeihuur' wordt het maandbedrag langzaam opgehoogd tot een maximum van 250 euro. In 2014 hoeven ze dat bedrag pas te betalen
Ik vond het meer Sigme.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:25 schreef Picchia het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt wel een tomaat.
Ja dat zijn altijd vrij bizarre situaties. Vergelijkbaar zijn vaak ook de ligplaatsen voor woonboten. Gemeenten waren (of voelden zich) in het verleden verplicht om plaatsen aan te bieden. En dat gebeurde tegen minimale bedragen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:30 schreef Roquentin het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/regio/eindhovenstad/article6189683.ece
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |