quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:36 schreef rulerofdeath het volgende:
verkapte doodsverwensing voor Bio
jazeker welquote:
wat moet ie doen als z'n lucht op isquote:
Niks, want ik zie ze nu tenminste niet daadkrachtig optreden. Alhoewel, Snakey was de eerste die over een unban begon. Even denken wat zijn prijs is..quote:
Heb hem het vaak zat zien posten.quote:
maar je hebt het nu tegen alle FA'squote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niks, want ik zie ze nu tenminste niet daadkrachtig optreden. Alhoewel, Snakey was de eerste die over een unban begon. Even denken wat zijn prijs is..
[..]
Heb hem het vaak zat zien posten.
Dat was toch een grap manquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat moet ie doen als z'n lucht op is
Ja maar ik heb het wel over hun optredens van vandaag en de afgelopen dagen m.b.t tot iets. Behalve de ONZ sc sluiten, dat was niet goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar je hebt het nu tegen alle FA's
ow, was dat een grapquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was toch een grap manIk moet wel heel dom zijn om nu een doodsverwensing te maken. Dan lig ik er 3 maand af of een half jaar. En ben bang dat bellen weinig nut heeft.
wie hebben de unbanned dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het wel over hun optredens van vandaag en de afgelopen dagen m.b.t tot iets. Behalve de ONZ sc sluiten, dat was niet goed.
DUS JE VINDT HET GRAPPIG BIO DOOD TE WENSEN?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was toch een grap manIk moet wel heel dom zijn om nu een doodsverwensing te maken. Dan lig ik er 3 maand af of een half jaar. En ben bang dat bellen weinig nut heeft.
Meer andersom, maar daar gaat het niet om.quote:
ik heb er een aantal in MED voorbij zien komenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meer andersom, maar daar gaat het niet om.
En dat waren voor een keer is geen foute beslissingen. En dat moet ook gezegd worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb er een aantal in MED voorbij zien komen
die van lakitu vond ik wel een goede. de rest weet ik zo niet. ik zit niet constant in de KLB SC te loerenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat waren voor een keer is geen foute beslissingen. En dat moet ook gezegd worden.
Precies de redenen weet ik niet, maar ze waren altijd wel erg storend.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die van lakitu vond ik wel een goede. de rest weet ik zo niet. ik zit niet constant in de KLB SC te loeren
Gaat ie me bannen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Snakey vergeten, jij bent zo d00d.
Sinds 'de screenshot' zit ie in 't allerlaagste uitschot wat op FOK! mag postenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:50 schreef WieWapWop het volgende:
ik word een beetje ellendig van die aparte topics van TS
Niet iedereen die jou onaardig vindt is storend hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Precies de redenen weet ik niet, maar ze waren altijd wel erg storend.
Voor Seagel mocht met idd wel wat rustiger optreden, had geen hekel aan'm. Maar ik weet niet wat er aan vooraf is gegaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet iedereen die jou onaardig vindt is storend hoor.
Over Lakitu en skylark heb je wel gelijk, Seagal en desu waren jammer.
Ondankbaar mensquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:54 schreef yvonne het volgende:
Wat moet ik met een boot?
Ik ben altijd zeeziek
Ruilen tegen een kratje bier?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:54 schreef yvonne het volgende:
Wat moet ik met een boot?
Ik ben altijd zeeziek
Zie mijn vorige topics, die waren niet echt kontlik-achtig.quote:
Volgens mij kunnen ze geen eens het onderhoud en de brandstof betalen van dat dingquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:57 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ja tuurlijk mčn! Daar zit tenminste statiegeld op en op die muffe boot niets.
onderhoud is toch ook niet verplichtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze geen eens het onderhoud en de brandstof betalen van dat ding
stoer manquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zie mijn vorige topics, die waren niet echt kontlik-achtig.
Wel noodzakelijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
onderhoud is toch ook niet verplicht
Ik heb het ook over DIT topic.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zie mijn vorige topics, die waren niet echt kontlik-achtig.
Wat extra veren kan nooit kwaad.quote:
Dan ken jij yvonne nog niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze geen eens het onderhoud en de brandstof betalen van dat ding
Als je nu ook nog eens goede topics zou openen jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat extra veren kan nooit kwaad.
Heb je een beetje zelfreflectie?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:18 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Als je nu ook nog eens goede topics zou openen ja
moah, volgens mij ben je wel een hele tijd verder voordat d'r gaten in de boot roestenquote:
Ik heb een zeer goede zelfreflectie, ik open bijna alleen maar topic's die een goede toegevoegde waarde geven aan Fok! Verder verleen ik diensten aan Fok! met als einddoel Fok! te helpen zijn positie als een site met een goede naam te behouden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je een beetje zelfreflectie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:35 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Ik heb een zeer goede zelfreflectie, ik open bijna alleen maar topic's die een goede toegevoegde waarde geven aan Fok! Verder verleen ik diensten aan Fok! met als einddoel Fok! te helpen zijn positie als een site met een goede naam te behouden.Wat heeft dat met zelfreflectie te maken? Dit is meer een opsom lijstje wat jij goed van jezelf vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Wie is ToT?quote:
Ik reflecteer terug.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat heeft dat met zelfreflectie te maken? Dit is meer een opsom lijstje wat jij goed van jezelf vindt.
de SC is geslotenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:52 schreef 3keernix het volgende:
Weer een seal van permitted slowchatwat is dat toch
Ik krijg er geen stijfje van iddquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:59 schreef ToT het volgende:
*P* En natuurlijk geen slowchat zonder:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Maar dan wel betere kwaliteit van beiden uiteraard!
Non-Alcoholicquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:59 schreef ToT het volgende:
*P* En natuurlijk geen slowchat zonder:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Maar dan wel betere kwaliteit van beiden uiteraard!
Betere kwaliteit alcohol vrij bier?quote:
Betere kwaliteit BIER dus; MET alcohol, en smaak!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:19 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Betere kwaliteit alcohol vrij bier?
Zonder ijs hequote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Betere kwaliteit BIER dus; MET alcohol, en smaak!
Maar whiskey mag ook hoor!
Doe mij dan maar een whiskey, heb eindelijk WEEKENDquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Betere kwaliteit BIER dus; MET alcohol, en smaak!
Maar whiskey mag ook hoor!
Ik ookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een whiskey, heb eindelijk WEEKEND![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |