quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:36 schreef rulerofdeath het volgende:
verkapte doodsverwensing voor Bio
jazeker welquote:
wat moet ie doen als z'n lucht op isquote:
Niks, want ik zie ze nu tenminste niet daadkrachtig optreden. Alhoewel, Snakey was de eerste die over een unban begon. Even denken wat zijn prijs is..quote:
Heb hem het vaak zat zien posten.quote:
maar je hebt het nu tegen alle FA'squote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niks, want ik zie ze nu tenminste niet daadkrachtig optreden. Alhoewel, Snakey was de eerste die over een unban begon. Even denken wat zijn prijs is..
[..]
Heb hem het vaak zat zien posten.
Dat was toch een grap manquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat moet ie doen als z'n lucht op is
Ja maar ik heb het wel over hun optredens van vandaag en de afgelopen dagen m.b.t tot iets. Behalve de ONZ sc sluiten, dat was niet goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar je hebt het nu tegen alle FA's
ow, was dat een grapquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was toch een grap manIk moet wel heel dom zijn om nu een doodsverwensing te maken. Dan lig ik er 3 maand af of een half jaar. En ben bang dat bellen weinig nut heeft.
wie hebben de unbanned dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het wel over hun optredens van vandaag en de afgelopen dagen m.b.t tot iets. Behalve de ONZ sc sluiten, dat was niet goed.
DUS JE VINDT HET GRAPPIG BIO DOOD TE WENSEN?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was toch een grap manIk moet wel heel dom zijn om nu een doodsverwensing te maken. Dan lig ik er 3 maand af of een half jaar. En ben bang dat bellen weinig nut heeft.
Meer andersom, maar daar gaat het niet om.quote:
ik heb er een aantal in MED voorbij zien komenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meer andersom, maar daar gaat het niet om.
En dat waren voor een keer is geen foute beslissingen. En dat moet ook gezegd worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb er een aantal in MED voorbij zien komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |