Ik heb een zeer goede zelfreflectie, ik open bijna alleen maar topic's die een goede toegevoegde waarde geven aan Fok! Verder verleen ik diensten aan Fok! met als einddoel Fok! te helpen zijn positie als een site met een goede naam te behouden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je een beetje zelfreflectie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:35 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Ik heb een zeer goede zelfreflectie, ik open bijna alleen maar topic's die een goede toegevoegde waarde geven aan Fok! Verder verleen ik diensten aan Fok! met als einddoel Fok! te helpen zijn positie als een site met een goede naam te behouden.Wat heeft dat met zelfreflectie te maken? Dit is meer een opsom lijstje wat jij goed van jezelf vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Wie is ToT?quote:
Ik reflecteer terug.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat heeft dat met zelfreflectie te maken? Dit is meer een opsom lijstje wat jij goed van jezelf vindt.
de SC is geslotenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:52 schreef 3keernix het volgende:
Weer een seal van permitted slowchatwat is dat toch
Ik krijg er geen stijfje van iddquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:59 schreef ToT het volgende:
*P* En natuurlijk geen slowchat zonder:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Maar dan wel betere kwaliteit van beiden uiteraard!
Non-Alcoholicquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:59 schreef ToT het volgende:
*P* En natuurlijk geen slowchat zonder:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Maar dan wel betere kwaliteit van beiden uiteraard!
Betere kwaliteit alcohol vrij bier?quote:
Betere kwaliteit BIER dus; MET alcohol, en smaak!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:19 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Betere kwaliteit alcohol vrij bier?
Zonder ijs hequote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Betere kwaliteit BIER dus; MET alcohol, en smaak!
Maar whiskey mag ook hoor!
Doe mij dan maar een whiskey, heb eindelijk WEEKENDquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Betere kwaliteit BIER dus; MET alcohol, en smaak!
Maar whiskey mag ook hoor!
Ik ookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een whiskey, heb eindelijk WEEKEND![]()
![]()
Nee, dit topic was al lang doot.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:22 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw is dit niet goed of is dit niet goed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |