Is leuk maar de tv werkt hier niet.. (denk ik tenminste..) Is meestal zoquote:Op maandag 1 februari 2010 23:15 schreef Beelzebufo het volgende:
Nog steeds op zoek naar een dual sim gsm. Zou dit wat kunnen zijn? Heeft iemand hier toevallig zo'n geval?
Iemand die iets over die tv functie kan zeggen? Overigens kost dezelfde, zonder TV, 15 dollar minder.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:21 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Is leuk maar de tv werkt hier niet.. (denk ik tenminste..) Is meestal zo
http://cgi.ebay.nl/Unlock(...)?hash=item414c0efda0
Deze heeft DVB-T kan je ned123 en regionaal kijken..
Mail hem even, zn warehouse is overvolquote:Op maandag 1 februari 2010 23:29 schreef Semmm het volgende:
Jack is al 8 dagen bezig op m'n producten te "ccollecten"
Jaaaa die heb ik ook!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:50 schreef Fexx het volgende:
[..]
Oei, stond echt letterlijk op het punt er 1 te kopen. Was al in de checkout!
En ik wou hem eigenlijk wel voor radio gebruiken! Eigenlijk vrijwel alleen voor radio.
Hoe bevalt ie verder? Werkt ie goed?
Gedaanquote:Op maandag 1 februari 2010 23:30 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Mail hem even, zn warehouse is overvolIk moest ook heel lang wachten op een 3,5mm verlengkabel, mail ik hem, was het binnen een uur verzonden
Schijnen niet geweldig te zijn als ik het internet mag geloven, hoezo neem je deze niet? http://dealperfect.com/detail.dp/sku.27050quote:Op maandag 1 februari 2010 23:40 schreef LeNick het volgende:
Deze vraag is misschien al 100x langsgekomen, maar ik stel hem toch. Hoe zijn de ervaringen van mensen die deze hebben aangeschaft? Heb namelijk zelf een origineel setje maar wil er wel eentje bij. Is het een beetje representatief aan het origineel?
ja, hier ook, met "airmail" zelfsquote:Op maandag 1 februari 2010 23:29 schreef Semmm het volgende:
die is NIET... ik herhaal: NIET! wirelessquote:Op maandag 1 februari 2010 12:17 schreef Stefan00722 het volgende:
[..]
Betreft een wireless IP camera.
Kan overigens in NL geen wireless IP cam die je kan besturen, vinden in NL voor 45 euro.. iemand ?
hebben we het hier over popbuying of een taobao aankoop?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:29 schreef Semmm het volgende:
dat heb je juistquote:Op dinsdag 2 februari 2010 04:48 schreef Babbelvis het volgende:
[..]
hebben we het hier over popbuying of een taobao aankoop?
want een taobao aankoop lijkt mij redelijk buiten het bereik van jack & rachel te vallen waar je bent overgeleverd aan de snelheid van de taobao seller. (of heb ik het mis?)
overigens staat de taobao order van mij sinds de 29e om 09:03 op collecting. Ben benieuwd wanneer ie de deur uit gaat
Durf het niet te zeggen, maar het lijkt erop van niet (easy to install by yourself).quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:50 schreef NMGN23 het volgende:
Iemand ervaring met het vervangen van de complete behuizing van een Nokia N73?
Ik heb net deze besteld, maar weet niet of ik hier nog speciale (torx?) gereedschap voor nodig heb.
als ik het zo zie heb je TORX T6 nodigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:50 schreef NMGN23 het volgende:
Ik heb net deze besteld, maar weet niet of ik hier nog speciale (torx?) gereedschap voor nodig heb.
Inbus of Torx... Torx is natuurlijk beter, maar inbus heeft voor mij tot nu toe altijd gewerkt. Wel er op letten dat je ze niet doordraat (goede maat inbus nemen)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:50 schreef NMGN23 het volgende:
quote:We schrijven u om u te informeren dat de volgende aanbieding, waarop u heeft geboden, werd verwijderd:
180459708875 - New Pokemon Platinum Cards 85/99 Department Store Girl
U bent niet verplicht om de transactie te voltooien, omdat de aanbieding in strijd was met het eBay-beleid. Het is de verkoper echter toegestaan het object opnieuw aan te bieden in overeenstemming met het eBay-beleid. Wanneer de verkoper de aanbieding aanpast en opnieuw plaatst, kunt u er weer op bieden.
was een DP orderquote:Op dinsdag 2 februari 2010 04:48 schreef Babbelvis het volgende:
[..]
quote:OESO:China wordt grootste economie
Update: dinsdag 2 feb 2010, 11:36
China kan de komende vijf tot zeven jaar de VS voorbijgaan als grootste goederenproducent ter wereld. Dat stelt de Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling. China is nu al de tweede economie ter wereld.
Het herstel van de Chinese economie beperkte vorig jaar de wereldwijde recessie. Dit jaar zal China nog harder groeien, met ruim 10 procent.
De OESO roept China op de uitgaven aan onder meer onderwijs, gezondheidszorg en sociale zekerheid op te voeren. Volgens de OESO kan China zich dat veroorloven. China zal daarmee het fundament onder zijn economie versterken, stelt de OESO.
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:12 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ohjoh, ik dacht aaipop, dus gewoon een of andere pop met ingebouwde FM radio.![]()
Wat die naamsveranderingen wel niet toe kunnen leiden.
Over dat ding: Ik heb intussen een vriend die hem binnen heeft en heb hem gevraagd of hij het probleem heeft, hij heeft het niet.
Popbuying orderquote:Op dinsdag 2 februari 2010 04:48 schreef Babbelvis het volgende:
[..]
want een taobao aankoop lijkt mij redelijk buiten het bereik van jack & rachel te vallen waar je bent overgeleverd aan de snelheid van de taobao seller. (of heb ik het mis?)
overigens staat de taobao order van mij sinds de 29e om 09:03 op collecting. Ben benieuwd wanneer ie de deur uit gaat
Ja, z'n magazijn schijnt heel groot te zijnquote:
Zie omschrijving:quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:45 schreef mickeyD het volgende:
[..]
die is NIET... ik herhaal: NIET! wireless
je bent genept, of je kunt niet chinees lezen..
vertaal de titel maar eens in google translate
t ie een IP cam, en geen wireless ip cam.
Nee omdat je zo'n goedkope hebt heb je dus geen extras zoals draaiend scherm enzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:50 schreef GuitarJJ het volgende:
Vandaag 2 pakketjes:
- de nieuwe sleutelhangerflashlight die 2.5 keer feller zou zijn dan de vorige. Nou hij is nauwelijks feller, nu ook meer geel licht ipv wit. Tegenvaller![]()
- Nep iP00t 16gb. Natuurlijk gemaakt van goedkoop plastic (zoals verwacht), geluid is wel oke en de radio werkt goed. Oordoppen die erbij zitten zijn crap! Straks even kijken of het 16 echte gigs zijn. Waarschijnlijk niet. Nja hij kostte dan ook maar 12 euro. Het scherm draait niet als ik hem op zijn zij hou, ik weet niet of dat de bedoeling is?
Nee die tekentjes betekenen wireless 无线quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:50 schreef G-NiLES het volgende:
die tekentjes voor het woord WIFI betekenen:
"Let op: niet geschikt voor" "
ik kan ze niet lezen. geen chinees taalkpakket op werkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:06 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Nee die tekentjes betekenen wireless 无线
http://translate.google.com/#en|zh-CN|wireless
LAMEquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:09 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
ik kan ze niet lezen. geen chinees taalkpakket op werk
doe mij dr ook maar één met 3TB dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:35 schreef GuitarJJ het volgende:
H2test duurt wel lang zeg![]()
Schrijfsnelheid is 1.19 MB/s. Als hij dan ruim 15000 MB mag controleren is hij nog wel even bezig
Zit nu trouwens op 3214 GB
Lees wat er staat:quote:Op maandag 1 februari 2010 12:17 schreef Stefan00722 het volgende:
[..]
Betreft een wireless IP camera.
Kan overigens in NL geen wireless IP cam die je kan besturen, vinden in NL voor 45 euro.. iemand ?
dus:quote:有线网络摄像机,支持智能手机动态视频(流媒体)远程监控,内置万向云台(支持上、下、左、右、自动转动。).带红外灯夜视10米.并含双向语音,可直接实现前端摄像机与监控主机之间的对话. 中文简体,英文版本多语言可选.(外贸热销产品,质量有保证) 有多种颜色外观(七彩)可选
quote:Bekabeld netwerk camera's, smart phones ter ondersteuning van motion video (streaming media) en remote monitoring, ingebouwde universele PTZ (ondersteunt omhoog, omlaag, links, rechts, auto-rotatie).. 10 meter nachtzicht met infrarood licht. En met een two-way stem, Voorzijde van de camera kan direct realiseren en toezicht houden op de dialoog tussen de hosts. Vereenvoudigd Chinees en Engels versie van de multi-language-optie. (Merken verkochte product, kwaliteitsborging) zijn er verschillende kleuren verschijnen (kleurrijke) Facultatief
Vorige week zondag besteld (24 jan)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:25 schreef thijs1994 het volgende:
Unreal, heb je een link naar die lamp?? En hoelang duurde het verzenden?? En wat valt er aan zo'n ding te modden dan??
Zo, een hoop vragen.
Typoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:37 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
doe mij dr ook maar één met 3TB dan.
Vet (hebbe hebbe hebbe) die ebay store heeft trouwens wel meer geinige dingen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:37 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170428262987&ssPageName=STRK:MEWNX:IT dit linkje had ik
Wel leuk als nachtlampje voor een kind.
Gewoon gezocht op dat lampje projector lamp ofzo en toen de goedkoopste. Ze zijn echt heel goedkoop en snelquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:02 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
Vet (hebbe hebbe hebbe) die ebay store heeft trouwens wel meer geinige dingen.
Hoe ben je bij die store terecht gekomen? gewoon zoeken op hong kong?
http://cgi.ebay.nl/Screwd(...)?hash=item27ae4346e9quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:02 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
Vet (hebbe hebbe hebbe) die ebay store heeft trouwens wel meer geinige dingen.
Hoe ben je bij die store terecht gekomen? gewoon zoeken op hong kong?
Haha das wel heel goedkoop :pquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:32 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/Screwd(...)?hash=item27ae4346e9
Goedkope schroevendraaierset vanuit die store. Zo'n 3.5 euro inclusief verzenden
Nee 4,50quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:32 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Goedkope schroevendraaierset vanuit die store. Zo'n 3.5 euro inclusief verzenden
Die gast heeft sowieso goedkope rotzooitjes in zn shop, ik ga even mn ebay account uit het stof trappen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:32 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dat soort zooi ligt toch ook in de 5 euro bak bij de Kwantum etc.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:32 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
ja maarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat soort zooi ligt toch ook in de 5 euro bak bij de Kwantum etc.
Ik haal voor 10 euro zo'n gereedschap koffer, zit ook zo'n soort wissel schroeverdraaier in, een doppenset, hamer, steeksleutels etc. etc.
Gaat ie over Jack vertellenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:00 schreef G-NiLES het volgende:
mee eens met mug89
ik heb net ook me bietols binnen gehad. ben er erg blij mee, want het was een kado, en de ontvanger (paps) dacht dat ik 250 euro had uitgegeven
haha nee ik heb niet verteld over Jackquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gaat ie over Jack vertellen![]()
Voor jou alleen het beste pap.
Dan lieg je niet en verpest je het idee van de 250 euro ook niet. Nu ben je de gluiperige zoon die Chinese troep als cadeau geeft
waarom zou je dat willen... zo duur istie niet!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:18 schreef Robin-e30 het volgende:
Waar kan ik iets vinden over bestellen bij taobao zonder Jack? Meen dat er mensen zijn die al besteld hebben bij taobao zonder jack reactie mag ook via pm.
Ben zeer benieuwd.
Groetjes Robin,
link naar de verkoperquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:40 schreef GuitarJJ het volgende:
iP00t is gescand en het lijkt echt 16 gb te hebben. Heb hem geformatteerd en hij werkt nog goed.
zo duur is die niet ? vind hem met sommige dingen egt te duur..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:20 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen... zo duur istie niet!
Groetjes,
G-NiLES
Heb laatst even een berekening gedaan, het product woog 500 gram=6 euroquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:29 schreef Robin-e30 het volgende:
[..]
zo duur is die niet ? vind hem met sommige dingen egt te duur..
Kom trouwens ook iet door die verify code heen met of zonder hoofdletter hij pakt hem maar niet iemand een idee wat ik fout doe
Ohquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat soort zooi ligt toch ook in de 5 euro bak bij de Kwantum etc.
Ik haal voor 10 euro zo'n gereedschap koffer, zit ook zo'n soort wissel schroeverdraaier in, een doppenset, hamer, steeksleutels etc. etc.
Dat valt mee klopt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:39 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Heb laatst even een berekening gedaan, het product woog 500 gram=6 euro
het product was zelf 36 yuan + 10 yuan binnenlandse shipping kosten
dus
ook weer 4,60
En ze vroegen er 12 euro voor..
Dat is toch niet zo gek dan?
Je moet die protectortjes ook eerst nat maken, neem een klein bakje water en doe daar 1 druppeltje afwasmiddel in. Haal de beschermfolie van de protector en houdt die bij een puntje vast en doop die in het bakje. Er weer uithalen en goed laten uitlekken een seconde of 30. Protector aanbrengen en de vocht er onder uitwrijven. Gegarandeerd geen luchtbellen en de protector zit als een huis nadat alle vocht geheel verdampt is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:50 schreef mug89 het volgende:
vandaag mn 6 iphone screen protectors binnen,
maar waarschijnlijk regelrecht de prullenbak in..
ik haal het 1e plasticje eraf heel voorzichtig..
beginnen met plakken nadat ik mn telefoon helemaal stofvrij heb gemaakt,
zitten er al allemaal stofjes op het protectortje zelf waardoor er allemaal bubbels op zitten die dus niet meer weg te krijgen zijn omdat ze op de plaklaag zitten..
lekker dan, nog 5 pogingen, maar waarschijnlijk allemaal hetzelfde.
ohja, en mn riem is nog niet binnen
Is proberen, zal ook wel werken met me N96..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef PedroN het volgende:
[..]
Je moet die protectortjes ook eerst nat maken, neem een klein bakje water en doe daar 1 druppeltje afwasmiddel in. Haal de beschermfolie van de protector en houdt die bij een puntje vast en doop die in het bakje. Er weer uithalen en goed laten uitlekken een seconde of 30. Protector aanbrengen en de vocht er onder uitwrijven. Gegarandeerd geen luchtbellen en de protector zit als een huis nadat alle vocht geheel verdampt is.
Maak je zinnen is af, het leest echt fucking irritantquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:46 schreef Robin-e30 het volgende:
[..]
Dat valt mee klopt.
Maar als ik oeggs bestel bij jack prijs 120,00 yuan 12 euro en wil 30 paar hebben ben ik per paar 45 euro kwijt... vind ik dan toch wel duur..
Blijkbaar kost het dan gewoon zo veel.. Die uggs zullen ook wel wat wegen.. Verzendkosten naar NL zijn 12 euro per kiloquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:22 schreef Robin-e30 het volgende:
trade tang is ook duur![]()
Maak je zin is af ?
En heb je het echt via jack gedaan, of was het rachel? Zat bij mij namelijk ook een verschil in van ruim 15 procent.quote:
Dude ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:27 schreef jopiede het volgende:
Dude, die dingen zijn zwaar hoor. Het is echt niet Jacks provisie die het ZOVEEEL duurder maakt. En alsnog, denk r eens over na: Die OEGGS zijn zoweizo veeeeel goedkoper dan in nederland zelf!
Luchtshipping naar NL kost 12 euro per kilo.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:34 schreef Robin-e30 het volgende:
[..]
Dude ?
Ik ben nu met oeggs bezig :15 euro per paar... Die komen toch ook ergens vandaan ?? En shipping naar nl kost niks.
Minibikes 1 zo'n ding kost geen drol wil ik hem hier hebben kost het me een voortuin bedoel dat moet anders kunnen.
als je ze nu voor ¤15,- heb hoef je het denk ik ook niet meer bij taobao te proberen,je zal ze nergens goedkoper vinden denk ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:34 schreef Robin-e30 het volgende:
[..]
Dude ?
Ik ben nu met oeggs bezig :15 euro per paar... Die komen toch ook ergens vandaan ?? En shipping naar nl kost niks.
Minibikes 1 zo'n ding kost geen drol wil ik hem hier hebben kost het me een voortuin bedoel dat moet anders kunnen.
Zullen wel van die kut oeggs zijn waar je zo naast de zool loopt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef scull078 het volgende:
[..]
als je ze nu voor ¤15,- heb hoef je het denk ik ook niet meer bij taobao te proberen,je zal ze nergens goedkoper vinden denk ik.
Zal Jack is vragen voor minibike's en surface shipping ben benieuwd hoelang dat dan duurt en wat de prijzen zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Luchtshipping naar NL kost 12 euro per kilo.
Als je het goedkoop in NL vindt dan is het via Surface Shipping (boot)(= duurt veel langer)
En verder
Het kost je een voortuin?![]()
![]()
![]()
Kost niks? Dude, ga eens googlen...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:34 schreef Robin-e30 het volgende:
[..]
Dude ?
Gaat er niet om dat ze goedkoper zijn maar jack komt lange na niet in de buurt. + Dat ik voor dit spotprijsje egt heel lang heb moeten zoeken en rond vragen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef scull078 het volgende:
[..]
als je ze nu voor ¤15,- heb hoef je het denk ik ook niet meer bij taobao te proberen,je zal ze nergens goedkoper vinden denk ik.
Maar waar is het dan? In nederland of uit china inclusief airmailquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef Robin-e30 het volgende:
[..]
Gaat er niet om dat ze goedkoper zijn maar jack komt lange na niet in de buurt. + Dat ik voor dit spotprijsje egt heel lang heb moeten zoeken en rond vragen.
Het gaat niet om je spelling, het gaat erom dat het Wél wat kost.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:43 schreef Robin-e30 het volgende:
kost niets prima (maak wel meer fouten)
In nederland ik hoor deze week welk model ik krijg als ik ze heb plaats ik wel even foto's minimale afname is wel 25 dat maakt mij persoonlijk niet uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:42 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Maar waar is het dan? In nederland of uit china inclusief airmail
Ja kijk, dat zullen vast goedkope oggs zijn zonder een stevige zool, die via een container naar NL zijn gekomenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:45 schreef Robin-e30 het volgende:
[..]
In nederland ik hoor deze week welk model ik krijg als ik ze heb plaats ik wel even foto's minimale afname is wel 25 dat maakt mij persoonlijk niet uit.
Zo lus ik er nog wel een zo'n brommer heb je voor 250 yuan 25 euro en als ik er een hier wil krijgen kost me dit gelijk 120 euro plus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:44 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Het gaat niet om je spelling, het gaat erom dat het Wél wat kost.
Omdat zo'n ding gewoon 10+ kilo weegt, denk je dat post gratis is?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:47 schreef Robin-e30 het volgende:
[..]
Zo lus ik er nog wel een zo'n brommer heb je voor 250 yuan 25 euro en als ik er een hier wil krijgen kost me dit gelijk 120 euro plus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi
Ik snap alleen niet helemaal waarom je dan nog moeite doet om "voor nog minder" op taobao te zoeken. Ik denk ten eerste niet dat je ze veel goedkoper vind in china, en al is dat zo zou dat dus zo'n 2 a 3 euro zijn per paar. Voor die ¤15,- zou ik niet meer zoeken. Je heb zowiezo geen risico. Je haalt ze uit Nederland,iemand anders heeft het risico dus al genomen. Stop met zoeken en gewoon hier halen dus. Wat je zelf al zegt Spotprijsje.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:45 schreef Robin-e30 het volgende:
[..]
In nederland ik hoor deze week welk model ik krijg als ik ze heb plaats ik wel even foto's minimale afname is wel 25 dat maakt mij persoonlijk niet uit.
Ik heb net een account aangemaakt..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:48 schreef Robin-e30 het volgende:
eindeloze discussie ik geef het op![]()
Taobao is het iemand al gelukt een account aan te maken ? Bij mij kom ik niet veder dan de verify code wat ik aflees hoofd of kleine letter krijg altijd de melding dat ik niet de goede code heb ingevoerd.
Kan het altijd proberen met iets goedkoopsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:11 schreef jopiede het volgende:
De meeste accepteren geen paypal, en daarnaast moet je geluk hebben dat je chinese "vriend" ook in zo'n provincie zit waarbij ze airmail subsidiėren. En daarnaast nog gokken op betrouwbaarheid. Goodluck
Hier ben ik na taobao naar gaan zoekenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:56 schreef scull078 het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet helemaal waarom je dan nog moeite doet om "voor nog minder" op taobao te zoeken. Ik denk ten eerste niet dat je ze veel goedkoper vind in china, en al is dat zo zou dat dus zo'n 2 a 3 euro zijn per paar. Voor die ¤15,- zou ik niet meer zoeken. Je heb zowiezo geen risico. Je haalt ze uit Nederland,iemand anders heeft het risico dus al genomen. Stop met zoeken en gewoon hier halen dus. Wat je zelf al zegt Spotprijsje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |