Luchtshipping naar NL kost 12 euro per kilo.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:34 schreef Robin-e30 het volgende:
[..]
Dude ?
Ik ben nu met oeggs bezig :15 euro per paar... Die komen toch ook ergens vandaan ?? En shipping naar nl kost niks.
Minibikes 1 zo'n ding kost geen drol wil ik hem hier hebben kost het me een voortuin bedoel dat moet anders kunnen.
als je ze nu voor ¤15,- heb hoef je het denk ik ook niet meer bij taobao te proberen,je zal ze nergens goedkoper vinden denk ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:34 schreef Robin-e30 het volgende:
[..]
Dude ?
Ik ben nu met oeggs bezig :15 euro per paar... Die komen toch ook ergens vandaan ?? En shipping naar nl kost niks.
Minibikes 1 zo'n ding kost geen drol wil ik hem hier hebben kost het me een voortuin bedoel dat moet anders kunnen.
Zullen wel van die kut oeggs zijn waar je zo naast de zool loopt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef scull078 het volgende:
[..]
als je ze nu voor ¤15,- heb hoef je het denk ik ook niet meer bij taobao te proberen,je zal ze nergens goedkoper vinden denk ik.
Zal Jack is vragen voor minibike's en surface shipping ben benieuwd hoelang dat dan duurt en wat de prijzen zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Luchtshipping naar NL kost 12 euro per kilo.
Als je het goedkoop in NL vindt dan is het via Surface Shipping (boot)(= duurt veel langer)
En verder
Het kost je een voortuin?![]()
![]()
![]()
Kost niks? Dude, ga eens googlen...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:34 schreef Robin-e30 het volgende:
[..]
Dude ?
Gaat er niet om dat ze goedkoper zijn maar jack komt lange na niet in de buurt. + Dat ik voor dit spotprijsje egt heel lang heb moeten zoeken en rond vragen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef scull078 het volgende:
[..]
als je ze nu voor ¤15,- heb hoef je het denk ik ook niet meer bij taobao te proberen,je zal ze nergens goedkoper vinden denk ik.
Maar waar is het dan? In nederland of uit china inclusief airmailquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef Robin-e30 het volgende:
[..]
Gaat er niet om dat ze goedkoper zijn maar jack komt lange na niet in de buurt. + Dat ik voor dit spotprijsje egt heel lang heb moeten zoeken en rond vragen.
Het gaat niet om je spelling, het gaat erom dat het Wél wat kost.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:43 schreef Robin-e30 het volgende:
kost niets prima (maak wel meer fouten)
In nederland ik hoor deze week welk model ik krijg als ik ze heb plaats ik wel even foto's minimale afname is wel 25 dat maakt mij persoonlijk niet uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:42 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Maar waar is het dan? In nederland of uit china inclusief airmail
Ja kijk, dat zullen vast goedkope oggs zijn zonder een stevige zool, die via een container naar NL zijn gekomenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:45 schreef Robin-e30 het volgende:
[..]
In nederland ik hoor deze week welk model ik krijg als ik ze heb plaats ik wel even foto's minimale afname is wel 25 dat maakt mij persoonlijk niet uit.
Zo lus ik er nog wel een zo'n brommer heb je voor 250 yuan 25 euro en als ik er een hier wil krijgen kost me dit gelijk 120 euro plus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:44 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Het gaat niet om je spelling, het gaat erom dat het Wél wat kost.
Omdat zo'n ding gewoon 10+ kilo weegt, denk je dat post gratis is?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:47 schreef Robin-e30 het volgende:
[..]
Zo lus ik er nog wel een zo'n brommer heb je voor 250 yuan 25 euro en als ik er een hier wil krijgen kost me dit gelijk 120 euro plus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi
Ik snap alleen niet helemaal waarom je dan nog moeite doet om "voor nog minder" op taobao te zoeken. Ik denk ten eerste niet dat je ze veel goedkoper vind in china, en al is dat zo zou dat dus zo'n 2 a 3 euro zijn per paar. Voor die ¤15,- zou ik niet meer zoeken. Je heb zowiezo geen risico. Je haalt ze uit Nederland,iemand anders heeft het risico dus al genomen. Stop met zoeken en gewoon hier halen dus. Wat je zelf al zegt Spotprijsje.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:45 schreef Robin-e30 het volgende:
[..]
In nederland ik hoor deze week welk model ik krijg als ik ze heb plaats ik wel even foto's minimale afname is wel 25 dat maakt mij persoonlijk niet uit.
Ik heb net een account aangemaakt..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:48 schreef Robin-e30 het volgende:
eindeloze discussie ik geef het op![]()
Taobao is het iemand al gelukt een account aan te maken ? Bij mij kom ik niet veder dan de verify code wat ik aflees hoofd of kleine letter krijg altijd de melding dat ik niet de goede code heb ingevoerd.
Kan het altijd proberen met iets goedkoopsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:11 schreef jopiede het volgende:
De meeste accepteren geen paypal, en daarnaast moet je geluk hebben dat je chinese "vriend" ook in zo'n provincie zit waarbij ze airmail subsidiëren. En daarnaast nog gokken op betrouwbaarheid. Goodluck
Hier ben ik na taobao naar gaan zoekenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:56 schreef scull078 het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet helemaal waarom je dan nog moeite doet om "voor nog minder" op taobao te zoeken. Ik denk ten eerste niet dat je ze veel goedkoper vind in china, en al is dat zo zou dat dus zo'n 2 a 3 euro zijn per paar. Voor die ¤15,- zou ik niet meer zoeken. Je heb zowiezo geen risico. Je haalt ze uit Nederland,iemand anders heeft het risico dus al genomen. Stop met zoeken en gewoon hier halen dus. Wat je zelf al zegt Spotprijsje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |