Waar dan? Linkje?quote:Op maandag 1 februari 2010 08:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Deze heb je al voor 45 euro in Nederland. Beginnen mensen nu ook al duurdere producten uit Azie te bestellen? De hype moet niet veel erger worden, op deze manier wordt het cumulatieve voordeel steeds kleiner als ze ontdekken dat die Nederlanders er zo veel geld voor over hebben.
Je loopt achter jaquote:Op maandag 1 februari 2010 16:53 schreef HeatWave het volgende:
Misschien loop ik weken achter hoor, maar ik kan op DX en DP totaal geen NDS R4 of DSTT kaartjes meer vinden, klopt dat?
ow ok, tnx, suf trouwensquote:Op maandag 1 februari 2010 16:55 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je loopt achter jaDeze zijn nu alleen nog te bestellen op DX via hun forum, volgensmij verkoopt Jack ze nog wel.
Ga je 't proberen? Dan ben ik erg benieuwd naar de bevindingen ervan. Of het een beetje werkt enzo.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:02 schreef Unreal88 het volgende:
Window wizard:
Hello, Hans,
Glad to receive your email about taobao item.
The price for this item is $16.58 with shipping, but WITHOUT tracking number. The estimated weight is 500g.
Waarbij volgens mij nog steeds niet zeker is of DX ze vervolgens wel uitlevert..quote:Op maandag 1 februari 2010 16:55 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je loopt achter jaDeze zijn nu alleen nog te bestellen op DX via hun forum, volgensmij verkoopt Jack ze nog wel.
Is eigenlijk het zelfde wat Jack doet met z'n namaak horloges etc op dp, gaatook nog altijd goed toch?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:08 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Waarbij volgens mij nog steeds niet zeker is of DX ze vervolgens wel uitlevert..
Bestellen + betalen gaat wel, maar eigenlijk MAG DX het niet meer verkopen, dus ik vraag mij eerlijk gezegd af hoe lang het goed gaat.
koop er anders meer dan 1 bij volumerate, daar staan ze no vol op.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:36 schreef Semmm het volgende:
[..]
Is eigenlijk het zelfde wat Jack doet met z'n namaak horloges etc op dp, gaatook nog altijd goed toch?
Tja, wel prijzig. Ik kan je bijna verzekeren dat ze binnenkort voor 5 euro bij de Blokker liggen oid.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:02 schreef Unreal88 het volgende:
Window wizard:
Hello, Hans,
Glad to receive your email about taobao item.
The price for this item is $16.58 with shipping, but WITHOUT tracking number. The estimated weight is 500g.
Ik wil een vraag stelen aan een leverancier die ik ook Jack heb gevraagd(om te vragen..) maar van Jack krijg ik geen antwoord... alleen de prijs.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:15 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
haha mensen willen Jack zijn kosten omzeilen! Heel slim, maar wel pokkewerk.. Hoeveel zou het schelen? En versturen taobao's suppliers ook buiten China dan?
Iets te duur en ik heb bij FP al een domo kun tasje gekocht dat precies hetzelfde isquote:Op maandag 1 februari 2010 21:18 schreef PedroN het volgende:
MIsschien wat voor jou, Monkeybrain?
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.33614
Probeer eens met een andere browser? Had het probleem iig wel in operaquote:Op maandag 1 februari 2010 21:43 schreef korting het volgende:
Kan er nog steeds niet besteld worden bij Focalprice? Ik krijg een foutmelding!
Doe eens een linkje ervan?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:56 schreef roald17 het volgende:
vandaag zo'n aai pop van popbuying binnen gekregen, maar de fm radio werkt niet. Is dat bij iedereen zo of moet je wat instellen?
Minimaal 5 dagen, maximaal een maandquote:Op maandag 1 februari 2010 22:41 schreef Tauchmeister het volgende:
M'n horloge is na 2,5 week dan eindelijk verzonden![]()
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat iets Nederland bereikt vanuit Hongkong?
Oei, stond echt letterlijk op het punt er 1 te kopen. Was al in de checkoutquote:Op maandag 1 februari 2010 20:56 schreef roald17 het volgende:
vandaag zo'n aai pop van popbuying binnen gekregen, maar de fm radio werkt niet. Is dat bij iedereen zo of moet je wat instellen?
Ohjoh, ik dacht aaipop, dus gewoon een of andere pop met ingebouwde FM radio.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:34 schreef roald17 het volgende:
[..]
http://popbuying.com/deta(...)hed_Edition%29-26638
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |