Die rookontwikkeling lijkt me niet gezond, en zou Anita doorhebben dat er wc-papier aan haar jurk zit?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:03 schreef Dirk het volgende:
In deze clip raakte de riemen van Anita's dwangbuis los:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:18 schreef Dirk het volgende:
Willen jullie even stoppen met baggeren in dit compendium?
Post liever nuttige informatie en links, zoals naar dit diepte interview.
[..].
quote:Wat is uw favorieten liedje?
Aad van Tor is de songwriter van de Bas en Adriaan liedjes, Ed en Anita schrijven hun teksten zelfquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:35 schreef doeka het volgende:
Hebben zij dezlefde tekstschrijver als Bassieen Adriaan? Die hadden ook altijd zulke mooie liedjes met diepe tekst.![]()
Daar is geen discussie over mogelijk, maar Anita en Ed zijn ook een verrijking van mijn leven.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:39 schreef Ensaf het volgende:
En toch.. op één of andere manier... blijven ze naar mijn bescheiden mening ver in de schaduw van Rinus staan.
Kijk naar die gezichtsuitdrukking van Anita man.quote:
Ed is een ongeïnteresseerde zak.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:15 schreef TGVkopper het volgende:
Anita articuleert ook altijd zo van
Ed daarentegen doet meer van
Mensen die zeggen dat Jeroen Stevens niet met gevoel zingtquote:Op zondag 31 januari 2010 20:29 schreef sjakie007 het volgende:
Is die centrale volkszangerstopic nog ergens te vinden? Deel 2 was toen vol maar ik heb nergnes een deel 3 kunnen vinden
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:15 schreef TGVkopper het volgende:
Anita articuleert ook altijd zo van
Ed daarentegen doet meer van
het is sineesquote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:09 schreef Jumparound het volgende:
over het gemompel van ed...
in dit nummer doet ie toch goed zn best!
euh... het blijft zeeland hey....quote:
Op 3:27quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heeft iemand al pics van hun dochter?
En toen hebben we op een gegeven moment tegen haar gezegd van 'Joh, wat is dat nou steeds met die smileys? Je zit toch niet elke keer als je gedag zegt zo hardop te lachen achter je computer?'quote:Hallo.![]()
![]()
Goed topic overigensquote:Op zondag 31 januari 2010 20:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat Jeroen Stevens niet met gevoel zingt
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heeft iemand al pics van hun dochter?
Ik ken haar.. wie wil me aanraken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |