Binnenkort heb ik een trio met Dirk en Anitaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:35 schreef Adelante het volgende:
Heeft Dirk sex gehad met Ed of met Anita?
EN denk ikquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:35 schreef Adelante het volgende:
Heeft Dirk sex gehad met Ed of met Anita?
Ja, ik ben het aan het regelen via Bert.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:36 schreef Apebeer het volgende:
Binnenkort heb ik een trio met Dirk en Anita
Anita is gewoon een MILF.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:18 schreef Dirk het volgende:
Willen jullie even stoppen met baggeren in dit compendium?
Post liever nuttige informatie en links, zoals naar dit diepte interview.
[..].
Hoeveel gaat het kosten?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:40 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ja, ik ben het aan het regelen via Bert.
quote:Stel u mag zelf beslissen met u een duetje mag gaan zingen,met wie gaat u dan een duetje zingen? Ed met Marianne Weber en Anita met Frans Bauer
Momenteel 1400,- euro, maar dat is met condoom en ik heb tegen Bert gezegd dat ik alleen zonder condoom wil. Dus ik heb nu voorgesteld dat ze hun volgende video mogen opnemen in mijn woonkamer (zie video onderaan topic). Dat wordt wel wat denk ik.quote:
Gaat inderdaad leuk worden met die lasers en rookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:49 schreef Dirk het volgende:
[..]
Momenteel 1400,- euro, maar dat is met condoom en ik heb tegen Bert gezegd dat ik alleen zonder condoom wil. Dus ik heb nu voorgesteld dat ze hun volgende video mogen opnemen in mijn woonkamer (zie video onderaan topic). Dat wordt wel wat denk ik.
Dan hebben we 8 minuten. Lijkt een me een geweldige deal. We hebben het hier tenslotte niet zomaar over de eerste de beste snol, maar overquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:51 schreef Apebeer het volgende:
Gaat inderdaad leuk worden met die lasers en rook![]()
Hoelang hebben we dan voor die 1400 euro. En inderdaad, ZONDER condoom, anders voel je niks.
Inderdaad! BOHHH wat zal die er lekker uitzien naaktquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:56 schreef Dirk het volgende:
[..]
Dan hebben we 8 minuten. Lijkt een me een geweldige deal. We hebben het hier tenslotte niet zomaar over de eerste de beste snol, maar over. Anita
. Opportunity of a lifetime!
Nee, maar ik heb wel een prachtig shot van Anita met een bruin brood:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heeft iemand al pics van hun dochter?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:05 schreef Dirk het volgende:
Lees hier recenties van het restaurant waar de clip voor Chinees Indisch Restaurant is opgenomen. Vooral de recensie van ene Myrna Jansen is de moeite waard.
quote:Door Myrna Jansen
We hebben hier laatst heerlijk gewokt. Het personeel is vriendelijk, al was er wel een vervelende dame die continu achter een kast vandaan dook om te vragen of we nog sambal wilde. Maar verder was het top. Ze draaien er ook gezellige Nederlandstalige muziek van locale helden.
Gelukkig staat de oude versie nog online!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:52 schreef Dirk het volgende:
OH MY GAAAAAAAAAAAAWD!
Ik doe net echt een onwijze ontdekking! Jullie horen trouwens ook niks!.
Ik ben nu eindelijk thuis (dus ik meteen weer luisteren, whehe) en nu ik het geluid pas echt goed kan horen, merk ik dat er een compleet ander arrangement onder de nieuwe versie zit. Veel minder pakkend als onder de oude. Het grootste verschil hoor je aan het begin en aan het einde. In de oude versie klonk er dan zo'n typisch Chinees (nou ja.) riedeltje en dat is gewoon helemaal weg in de nieuwe versie.
Eeuwig zonde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |