Die rookontwikkeling lijkt me niet gezond, en zou Anita doorhebben dat er wc-papier aan haar jurk zit?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:03 schreef Dirk het volgende:
In deze clip raakte de riemen van Anita's dwangbuis los:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:18 schreef Dirk het volgende:
Willen jullie even stoppen met baggeren in dit compendium?
Post liever nuttige informatie en links, zoals naar dit diepte interview.
[..].
quote:Wat is uw favorieten liedje?
Aad van Tor is de songwriter van de Bas en Adriaan liedjes, Ed en Anita schrijven hun teksten zelfquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:35 schreef doeka het volgende:
Hebben zij dezlefde tekstschrijver als Bassieen Adriaan? Die hadden ook altijd zulke mooie liedjes met diepe tekst.![]()
Daar is geen discussie over mogelijk, maar Anita en Ed zijn ook een verrijking van mijn leven.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:39 schreef Ensaf het volgende:
En toch.. op één of andere manier... blijven ze naar mijn bescheiden mening ver in de schaduw van Rinus staan.
Kijk naar die gezichtsuitdrukking van Anita man.quote:
Ed is een ongeïnteresseerde zak.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:15 schreef TGVkopper het volgende:
Anita articuleert ook altijd zo van
Ed daarentegen doet meer van
Mensen die zeggen dat Jeroen Stevens niet met gevoel zingtquote:Op zondag 31 januari 2010 20:29 schreef sjakie007 het volgende:
Is die centrale volkszangerstopic nog ergens te vinden? Deel 2 was toen vol maar ik heb nergnes een deel 3 kunnen vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |