Klopt.. maar hoe lang na s04 speelt de film zich ook weer af?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:17 schreef Xurk het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd hoe ze het gaan doen. Scofield is immers aan het einde van de TV-film overleden. Toch zal ik wel weer gaan kijken, hoe slecht seizoen 4 ook wasJe wilt toch weten hoe het verder gaat etc.
Best kort. Maar het einde van s04 waar ze het graf bezoeken, daar is Sarah's zoon een jaartje of 5. In de film is ze zwanger. Dus er is zo'n 5 jaar waarin ze nog wat kunnen doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt.. maar hoe lang na s04 speelt de film zich ook weer af?
tering, we worden oudquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk krijgen we Tweener nog te zien in een flashback.
Ik zou nooit meer de fok! topics vergeten die volTweener
werden gespammed toen de serie nog wekelijks uitkwam.
Hij zat er 1 aflevering in afgelopen 2 jaar ofzo?quote:Op maandag 2 januari 2017 19:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Doordat Prison break terug begint verdwijnt hij dan ook uit de Flash?
Als je Legends of Tomorrow kijkt weet je wat er met hem gebeurd isquote:Op maandag 2 januari 2017 19:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Doordat Prison break terug begint verdwijnt hij dan ook uit de Flash?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 januari 2017 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je Legends of Tomorrow kijkt weet je wat er met hem gebeurd isBen vandaag begonnen aan Legends of TomorrowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal de spoiler niet openen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Wordt voor mijn gevoel wel erg veel weg gegeven in de trailer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |