quote:Op donderdag 22 april 2010 09:57 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben nu een week of 3 geleden begonnen met kijken. Seizoen 1 in anderhalve week er doorheen gejaagd en zit nu alweer over de helft met seizoen 2. best wel een spannende serie, vooral seizoen 1 was echt niet goed voor je hart ook al weet je dat er in totaal 4 seizoenen zijn.
Best lastig om niet stiekem al wat vooruit te lezen zonder alles al te weten
Lul nie jonge.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:56 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Seizoen 1 blijft toch wel het beste
Ik vond het vanaf het midden van seizoen 2 niet meer om doorheen te komen. Zegt genoeg denk ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Kicker.
Normaal ben ik niet zo van de series, maar afgelopen week in de zon ff seizoen 1 er doorheen geknald. Is het het waard om de seizoenen erna ook te gaan volgen? Van anderen hoorde ik dat ze alleen maar overal omheen blijven draaien en dat het daardoor niet leuk meer is.
Gewoon doen en kijken of je het leuk vindt. seizoen een was wel het leukste, maar vond ik ook erg leukquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Kicker.
Normaal ben ik niet zo van de series, maar afgelopen week in de zon ff seizoen 1 er doorheen geknald. Is het het waard om de seizoenen erna ook te gaan volgen? Van anderen hoorde ik dat ze alleen maar overal omheen blijven draaien en dat het daardoor niet leuk meer is.
Dat had ik ook een beetje, maar seizoen 3 vond ik dan weer wat beter. Alleen seizoen 4 vond ik een beetje wazig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vond het vanaf het midden van seizoen 2 niet meer om doorheen te komen. Zegt genoeg denk ik.
Klopt.. maar hoe lang na s04 speelt de film zich ook weer af?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:17 schreef Xurk het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd hoe ze het gaan doen. Scofield is immers aan het einde van de TV-film overleden. Toch zal ik wel weer gaan kijken, hoe slecht seizoen 4 ook wasJe wilt toch weten hoe het verder gaat etc.
Best kort. Maar het einde van s04 waar ze het graf bezoeken, daar is Sarah's zoon een jaartje of 5. In de film is ze zwanger. Dus er is zo'n 5 jaar waarin ze nog wat kunnen doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt.. maar hoe lang na s04 speelt de film zich ook weer af?
tering, we worden oudquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk krijgen we Tweener nog te zien in een flashback.
Ik zou nooit meer de fok! topics vergeten die volTweener
werden gespammed toen de serie nog wekelijks uitkwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |