quote:
Dom lachen natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:54 schreef griekjeee het volgende:
Wat ik me dan afvraag, wat zegt ze dan als je haar zo tegenkomt?![]()
'Oh uh, hoi!!!'
of hyves / facebookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:53 schreef gnilrednoz het volgende:
TS heeft geen vriendin maar een vriend.
Overigens, hoe ziet je huisgenote er uit? Beschrijf haar eens als je geen foto's gaat posten. Met maten natuurlijk overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, gewoonste zaak van de wereld. Adam en Eva waren eerst ook naakt, so what's the point bij sommigen?quote:
Ja precies. De meeste vriendinnen lachen hier toch alleen maar om?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:10 schreef draaijer het volgende:
Wat je vriendin ervan zal vinden. Damn, heb je geen eigen leven?! Lekker belangrijk wat je vriendin ervan zal vinden..
Volgens mij heb jij nooit een vriendin gehad. Meeste vrouwen lachen niet om dat soort dingenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:12 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja precies. De meeste vriendinnen lachen hier toch alleen maar om?
Ja en? zal hun reactie zijn.
Jemig wat hebben we een aantal zwakke mannen onder ons.. Als ze er mee zit, moet je haar opvoeden. Hoe erg is bloot als je er niet aan zit. Sauna?! WTF, preutse meisjes. Meestal zijn de lelijke meiden onzeker hierover en die klagen bij hun vriendjes. Nu weten wij ook hoe het zit. Suc6 met je vriendinquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:16 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nooit een vriendin gehad. Meeste vrouwen lachen niet om dat soort dingen
Hoezo is dat zwak?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:18 schreef draaijer het volgende:
[..]
Jemig wat hebben we een aantal zwakke mannen onder ons.. Als ze er mee zit, moet je haar opvoeden. Hoe erg is bloot als je er niet aan zit. Sauna?! WTF, preutse meisjes. Meestal zijn de lelijke meiden onzeker hierover en die klagen bij hun vriendjes. Nu weten wij ook hoe het zit. Suc6 met je vriendin
Nope... Ik ben niet onzeker...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:23 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Hoezo is dat zwak?Dus jij zou er geen problemen mee hebben als je vriendin een huisgenoot zou hebben , die er dan naakt bij loopt en met zijn lul zwaaiend naar de badkamer loopt?
Je vergist je. Dat je niet doorhad dat ik maar wat dolde, stelt me teleur.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:16 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nooit een vriendin gehad. Meeste vrouwen lachen niet om dat soort dingen
Wat een onzinquote:
Kom je er nu achter dat je vriendin de broek aan heeft? Get a life in plaats van doen wat zij belangrijk mocht vindenquote:
Surequote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:37 schreef draaijer het volgende:
[..]
Kom je er nu achter dat je vriendin de broek aan heeft? Get a life in plaats van doen wat zij belangrijk mocht vinden
wat een kuttrol ben jijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:37 schreef draaijer het volgende:
[..]
Kom je er nu achter dat je vriendin de broek aan heeft? Get a life in plaats van doen wat zij belangrijk mocht vinden
quote:
Vraag voor dat je een aanname doet kid..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
wat een kuttrol ben jijga is een vriendin zoeken, ik hoorde dat TS nog wel een kamergenoot heeft die graag wil neuken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |