bok is op met je gezeik over slotjes hé!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:54 schreef WieWapWop het volgende:
Kan wel dicht, nonklacht nummer zoveel.
zegt de exmod?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:57 schreef de_boswachter het volgende:
Hij wil mod worden schijnbaar. TRIEST !!!
En voor deze opmerking moest je even onder je trolaccount posten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:58 schreef WieWapWop het volgende:
[..]
zegt de exmod?![]()
ik bedoelde kut-exmod
Deze post zal vast het verschil maken.quote:
Duh wie geeft zovty nou niet zijn of haar naaktfoto's!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Deze post zal vast het verschil maken.
Dat bedoel ik maar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Duh wie geeft zovty nou niet zijn of haar naaktfoto's!
Doodsverwensing!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:02 schreef de_boswachter het volgende:
Loop jezelf onder een tram.
Heeft zovty iedereens naaktfoto's?quote:
Vraag het 'm. Ik heet bij mijn weten geen zovty.quote:
Maar jij insinueerde samen met Tally dat iedereen zijn/haar naaktfoto's aan hem geeft...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Vraag het 'm. Ik heet bij mijn weten geen zovty.
Hij weet het met overtuiging te vragenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar jij insinueerde samen met Tally dat iedereen zijn/haar naaktfoto's aan hem geeft...![]()
Zo begreep ik het tenminste
Nog steeds moet je niet bij mij zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar jij insinueerde samen met Tally dat iedereen zijn/haar naaktfoto's aan hem geeft...![]()
Zo begreep ik het tenminste
Gewondrakingsverwensing! dan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee?
Je kan toch ook gewond raken van het onder een tram lopen?
Nou ga je wat ver.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:16 schreef Maitje het volgende:
jee, er is ook altijd wat. Weet je niet hoeveel mannen hier een moord doen om in jou plaats daar te staan!!
!!!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |