Tot nu toe wel!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:05 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja want ieder meisje die naakt in de gang loopt om te gaan douchen wil gelijk met jou naar bed wil je zeggen
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
Niet meteen? Dus eerst wat geflirt en voorspel?heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am not impressed by your performance
Eindelijk!quote:
[..]
Niet meteen? Dus eerst wat geflirt en voorspel?Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
gmtaquote:
Dan heb je echt nooit seks.quote:
gaymtaquote:
Hoe noem jij het dan "de liefde bedrijven"quote:
[..]
Niet meteen? Dus eerst wat geflirt en voorspel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:21 schreef Adelante het volgende:
Oh en zijn er al pics of moet ik daarvoor twee pagina's terugscrollen?
Nee, seks is gewoon vies weet jequote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoe noem jij het dan "de liefde bedrijven"
Dat is wel stoer he, een post maken waarvan je weet dat heel mannelijk fok! zijn goedkeuring zal geven.quote:
Inderdaad, precies !!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:41 schreef Tamashii het volgende:
En je probleem is?
zijaanzicht, haar armen zijn strak om het lichaam gebonden dus vandaarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Neuk jij altijd wijven zonder armen of wat?
bok is op met je gezeik over slotjes hé!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:54 schreef WieWapWop het volgende:
Kan wel dicht, nonklacht nummer zoveel.
zegt de exmod?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:57 schreef de_boswachter het volgende:
Hij wil mod worden schijnbaar. TRIEST !!!
En voor deze opmerking moest je even onder je trolaccount posten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:58 schreef WieWapWop het volgende:
[..]
zegt de exmod?![]()
ik bedoelde kut-exmod
Deze post zal vast het verschil maken.quote:
Duh wie geeft zovty nou niet zijn of haar naaktfoto's!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Deze post zal vast het verschil maken.
Dat bedoel ik maar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Duh wie geeft zovty nou niet zijn of haar naaktfoto's!
Doodsverwensing!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:02 schreef de_boswachter het volgende:
Loop jezelf onder een tram.
Heeft zovty iedereens naaktfoto's?quote:
Vraag het 'm. Ik heet bij mijn weten geen zovty.quote:
Maar jij insinueerde samen met Tally dat iedereen zijn/haar naaktfoto's aan hem geeft...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Vraag het 'm. Ik heet bij mijn weten geen zovty.
Hij weet het met overtuiging te vragenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar jij insinueerde samen met Tally dat iedereen zijn/haar naaktfoto's aan hem geeft...![]()
Zo begreep ik het tenminste
Nog steeds moet je niet bij mij zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar jij insinueerde samen met Tally dat iedereen zijn/haar naaktfoto's aan hem geeft...![]()
Zo begreep ik het tenminste
Gewondrakingsverwensing! dan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee?
Je kan toch ook gewond raken van het onder een tram lopen?
Nou ga je wat ver.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:16 schreef Maitje het volgende:
jee, er is ook altijd wat. Weet je niet hoeveel mannen hier een moord doen om in jou plaats daar te staan!!
!!!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |