abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77439579
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 01:33 schreef heartz het volgende:

[..]

Zou je denken
Nee, dat weet ik.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 02:11:04 #52
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77440147
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 21:09 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

De VMBO spelling voor serieus?
Wat een toevoegingen aan topics ben je.
Forum politie op fouten en grammatica typo's?

Ga er nou eens inhoudelijk op in inplaats van zo om het onderwerp heen te draaien.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_77440496
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 02:11 schreef Ticker het volgende:

[..]

Wat een toevoegingen aan topics ben je.
Forum politie op fouten en grammatica typo's?

Ga er nou eens inhoudelijk op in inplaats van zo om het onderwerp heen te draaien.
Sorry hoor, maar inhoudelijke discussies met mensen die te stom zijn om te spellen? Daar ga ik niet aan beginnen, helemaal niet als ze ook nog eens het verschil tussen het Congres en het Witte Huis niet snappen.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 02:41:21 #54
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77440510
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 02:40 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar inhoudelijke discussies met mensen die te stom zijn om te spellen? Daar ga ik niet aan beginnen, helemaal niet als ze ook nog eens het verschil tussen het Congres en het Witte Huis niet snappen.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_77440548
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 02:41 schreef Ticker het volgende:

[..]

Voel je je aangesproken? Maar goed ook, geen enkel mens zal je serieus nemen zolang je zo achterlijk overkomt.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 02:51:42 #56
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77440633
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 02:44 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Voel je je aangesproken? Maar goed ook, geen enkel mens zal je serieus nemen zolang je zo achterlijk overkomt.
Het valt me gewoon op. Je komt een topic binnen om te vertellen dat het al oninteressant is omdat de informatie spelfouten bevatte.
Aparte manier van conclusies trekken.
Ik bedoel het is toch best noemenswaardig in verband met zijn zoektocht naar de KKK dat er een (ex)lid, zich in het Witte huis heeft bevonden.

Misschien nog wel interessanter dan wanneer hij in het congres zou zitten, dit is zelfs nog een stap verder.
pi_77440680
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 02:51 schreef Ticker het volgende:

[..]

Het valt me gewoon op. Je komt een topic binnen om te vertellen dat het al oninteressant is omdat de informatie spelfouten bevatte.
Aparte manier van conclusies trekken.
Ik bedoel het is toch best noemenswaardig in verband met zijn zoektocht naar de KKK dat er een (ex)lid, zich in het Witte huis heeft bevonden.

Misschien nog wel interessanter dan wanneer hij in het congres zou zitten, dit is zelfs nog een stap verder.
Hij zit in het congres. De reden dat ik daar niet op in ging is omdat het al jarenlang uitgebreid in het nieuws is geweest, helemaal tijdens de campagne van Obama. Iedereen die een beetje interesse heeft in Amerikaanse politiek kent Byrd en zijn geschiedenis.

Misschien dat het voor de gemiddelde idioot hier het nu nog nieuws was, maar voor de rest van de wereld niet.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 03:00:46 #58
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77440731
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 02:54 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Hij zit in het congres. De reden dat ik daar niet op in ging is omdat het al jarenlang uitgebreid in het nieuws is geweest, helemaal tijdens de campagne van Obama. Iedereen die een beetje interesse heeft in Amerikaanse politiek kent Byrd en zijn geschiedenis.

Misschien dat het voor de gemiddelde idioot hier het nu nog nieuws was, maar voor de rest van de wereld niet.
Maar dat zegt nog steeds niet wat je er nou van vind?
pi_77440754
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 03:00 schreef Ticker het volgende:

[..]

Maar dat zegt nog steeds niet wat je er nou van vind?
Wat moet ik ervan vinden? De man was KKK en een halve eeuw later steunde hij de eerste serieuze zwarte presidents-kandidaat, mooi toch? Ik zie in ieder geval geen link met 'NWO'.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 03:47:25 #60
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77441117
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 03:02 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Wat moet ik ervan vinden? De man was KKK en een halve eeuw later steunde hij de eerste serieuze zwarte presidents-kandidaat, mooi toch? Ik zie in ieder geval geen link met 'NWO'.
Dat is inderdaad het positieve eraan.
Toch denk ik, gezien dat hij bijvoorbeeld ook bij de KKK zat, dat het meer een politieke partij was, geheime mannen clubje, lekker stiekem met een maskertje, fakkeltjes branden en jezelf lekker elitair voelen.
pi_77442361
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 03:47 schreef Ticker het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het positieve eraan.
Toch denk ik, gezien dat hij bijvoorbeeld ook bij de KKK zat, dat het meer een politieke partij was, geheime mannen clubje, lekker stiekem met een maskertje, fakkeltjes branden en jezelf lekker elitair voelen.
Vroeger misschien, toen ze begonnen als militante vleugel van de Democratische partij in het Zuiden, en zelfs toen was het elitaire aspect erg lokaal. Maar tijdens de latere oplevingen van de klan waren de meeste leden gewoon arme blanke racisten. Voor hun was het vaak juist ook een verzet tegen de elite uit Washington die een einde wilden maken aan de segregatie en openlijk racisme.

[ Bericht 0% gewijzigd door JohnLocke op 30-01-2010 10:06:31 ]
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:52:01 #62
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77445896
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 02:40 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Zoals jij, posten in een topic, zonder de OP te lezen
Vervolgens roepen dat je het er niet mee eens bent (omdat jij vind dat mensen het verschil tussen en het witte huis niet snappen) en niet eens ingaan op de stof. Pak een stuk tekst over de Ku Klux Klan en ontkracht het ofzo. Maar nee, mensen maar labelen met opleidingsniveau, terwijl jezelf niet eens kan beantwoorden watvoor 'hoge' opleiding jij dan behaald hebt. Ik zie voortekenen van hypocrisie.
En als je niet inhoudelijk in wil gaan op de stof die hier staat, wil ik je vriendelijk vragen niet meer te reageren in dit topic. Je infecteert het topic met je dommigheid.
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_77446042
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:52 schreef heartz het volgende:

[..]

Vervolgens roepen dat je het er niet mee eens bent (omdat jij vind dat mensen het verschil tussen en het witte huis niet snappen) en niet eens ingaan op de stof. Pak een stuk tekst over de Ku Klux Klan en ontkracht het ofzo. Maar nee, mensen maar labelen met opleidingsniveau, terwijl jezelf niet eens kan beantwoorden watvoor 'hoge' opleiding jij dan behaald hebt. Ik zie voortekenen van hypocrisie.
En als je niet inhoudelijk in wil gaan op de stof die hier staat, wil ik je vriendelijk vragen niet meer te reageren in dit topic. Je infecteert het topic met je dommigheid.
Ga jij eerst eens een boek lezen ofzo.
pi_77446076
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:52 schreef heartz het volgende:

[..]

Het topic is voor iedereen Heartz, dus vriendelijk verzoek om dit soort opmerkingen achterweg te laten.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 13:59:12 #65
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77447691
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het topic is voor iedereen Heartz, dus vriendelijk verzoek om dit soort opmerkingen achterweg te laten.
Sorry
  maandag 1 februari 2010 @ 15:14:56 #66
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77513956

Hoe kunnen ze uberhaupt nog actief zijn? Het gaat toch zwaar tegen de wet in.

maandag 1 februari 2010 @ 15:23:49 #67
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77514246
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:14 schreef heartz het volgende:
Omdat Calimero.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_77514387
quote:

Johnny Lee Clary is een 'former' leader.

Verder is de KuKluxKlan van de 4 miljoen leden-in de toptijd-naar 6000 leden nu gegaan. Er zijn nog 34 groepen actief momenteel.
  maandag 1 februari 2010 @ 15:29:45 #69
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77514444
quote:

Hoe kunnen terroristen en moordenaars überhaupt nog actief zijn? Het gaat toch zwaar tegen de wet in
Hoe kunnen pubers stelen en hoe kunnen loverboys slachtoffers maken? Het gaat toch zwaar tegen de wet in
Hoe kunnen oorlogen ontstaan, hoe kunnen oplichters hun ding zomaar doen, waarom bestaan er eigenlijk neonationalisten, racistische skinheads, racisten overal op de wereld? Waarom zijn er extremisten van alles wat? Dit gaat toch zwaar tegen de wet in??
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  maandag 1 februari 2010 @ 17:35:03 #70
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77519500
quote:

Die secret history is erg interessant.. zit een beetje uit te zoeken waarom zij ooit zijn begonnen een Halve Maan en de Ster op hun borst, inplaats van het kruis wat er vandaag de dag zit.
  maandag 1 februari 2010 @ 18:49:33 #71
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77522123
Het zijn ook echt allemaal van die rednecks met snorren enz. he
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_77522353
quote:

Geweld gebruiken is tegen de wet, racist zijn niet. Het probleem met het 1e amendement is dat het ook de vrijheid van meningsuiting van dit soort racisten beschermt.

En zoals ik al aangaf; er zijn nog maar een paar duizend leden, de KKK stelt nauwelijks nog wat voor.
  maandag 1 februari 2010 @ 19:27:34 #73
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77523851
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:55 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Geweld gebruiken is tegen de wet, racist zijn niet. Het probleem met het 1e amendement is dat het ook de vrijheid van meningsuiting van dit soort racisten beschermt.

En zoals ik al aangaf; er zijn nog maar een paar duizend leden, de KKK stelt nauwelijks nog wat voor.
Hoe weet je dat zo zeker?
pi_77523923
quote:
Op maandag 1 februari 2010 19:27 schreef heartz het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker?
Ik heb daar al een bron voor gepost. Dat is ook de schatting van alle andere serieuze (academische) bronnen die je zult vinden.
  maandag 1 februari 2010 @ 19:34:19 #75
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77524176
quote:
Op maandag 1 februari 2010 19:28 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Ik heb daar al een bron voor gepost. Dat is ook de schatting van alle andere serieuze (academische) bronnen die je zult vinden.
Misschien kijk ik niet goed, maar ik kan die link niet vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')