*fapfapfapfapfapfapfap*quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:08 schreef boertie het volgende:
[..]
* boertie mopelt iets over een stokfetish
Het slot en sleutel waren roestig en het liep niet zo soepel, dus ik dacht dat een doorsmeerbeurt geen kwaad kon...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jawel, maar wat is daar het praktisch nut van?
Ja, maar dan hoeft het hout toch geen doorsmeerbeurt?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:19 schreef Broertie het volgende:
Het slot en sleutel waren roestig en het liep niet zo soepel, dus ik dacht dat een doorsmeerbeurt geen kwaad kon...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoeft het hout toch geen doorsmeerbeurt?
Ja maar, ja maar, ja maar..... Als ik eenmaal aan het spuiten ben heb ik geen controle meer over mezelf en gaat het alle kanten op......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar heb ik ook weleens last vanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:47 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar..... Als ik eenmaal aan het spuiten ben heb ik geen controle meer over mezelf en gaat het alle kanten op......
Bedankt, heb het beeld op mijn netvlies....quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:47 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar..... Als ik eenmaal aan het spuiten ben heb ik geen controle meer over mezelf en gaat het alle kanten op......
*kuch...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:41 schreef Broertie het volgende:
Ik zei niks raars, het is jouw zieke geest die zijn werk doet!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:58 schreef Broertie het volgende:
Bedankt, heb het beeld op mijn netvlies....Nou doe ik vannacht al helemáál geen oog meer dicht
![]()
Ik help effe meequote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:30 schreef Broertie het volgende:
Of moet ik hem in mijn eentje volposten? Heb volgend deel al klaarstaan.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |