ik in de auto, kwart over 6 extra 3fm nieuws opweg van groningen naar huis (eindhoven)
het is gewoonweg te gek voor woorden
ik was zelf niet echt een aanhanger van hem (lees mijn onderschrift) maar dit gun je niemand
graag serieuze reacties want dit staat expres niet in onzin, lukt dit niet dan een slotje.
quote:Ik was net Knightrider aan het kijken, en in de reclame zapte ik over CNN, en toen zag ik het met toeval...
Op maandag 06 mei 2002 20:10 schreef Vleermuis het volgende:
Waar was jij toen je hoorde dat fortuyn geschoten was ?
ik in de auto, kwart over 6 extra 3fm nieuws opweg van groningen naar huis (eindhoven)het is gewoonweg te gek voor woorden
ik was zelf niet echt een aanhanger van hem (lees mijn onderschrift) maar dit gun je niemand
graag serieuze reacties want dit staat expres niet in onzin, lukt dit niet dan een slotje.
Al snel bleek het de harde waarheid te zijn
Was gelijk weer klaarwakker en pieker er nu niet over om te gaan slapen...
Je weet dan meteen dat er iets goed mis is. Trouwens eerste gedachte was dat Claus overleden was.
Er zat naast mij in de trein een man het NRC te lezen , een heel groot stuk over PF. Ik zeg tegen die man, nou stop maar met lezen want het is over en sluiten met Pim.
Keek hij me heel raar aan.
quote:Dacht ik eigenlijk ook als eerste aan...
Op maandag 06 mei 2002 20:12 schreef cptmarco het volgende:
Trouwens eerste gedachte was dat Claus overleden was.
quote:Jij brengt dat ook weer lekker subtiel he...
Op maandag 06 mei 2002 20:13 schreef Armageddon het volgende:
Ik zat in de trein van Den Haag naar Amersfoort, kreeg een SMS van MerelEr zat naast mij in de trein een man het NRC te lezen , een heel groot stuk over PF. Ik zeg tegen die man, nou stop maar met lezen want het is over en sluiten met Pim.
Keek hij me heel raar aan.
Ik was trouwens op IRC en zag opeens iemand in #huiskamer een link naar fok! posten. Dat is zo bizar en ongebruikelijk dat ik er maar op klikte
ze kwam de deur uit en zei "pim is dood" ik vroeg wat de mop nou was. totdat ze me vertelde dat dat net op het nieuws was...
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 06-05-2002 20:17]
quote:Ik hoorde het niet, maar las het op FOK!
Op maandag 06 mei 2002 20:10 schreef Vleermuis het volgende:
Waar was jij toen je hoorde dat fortuyn geschoten was ?
Binnen 5 minuten stonden in het hele bedrijf TV's aan en zaten de meeste ernaar te kijken.
Heb eerst heel raar staan van kijken maar toen zag ik het ook op tv.
*Er best stil van is*
Helaas is de waarheid groffer...
quote:Neem dan niet de moeite om erop te reageren.
Op maandag 06 mei 2002 20:21 schreef PrismaticRefraction het volgende:
sorry, ik kots even op zulke topics.wat de fuck boeit het nou waar je was?
[edit]
Tijpfout.
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Verfokker op 06-05-2002 20:40]
Ik had net t eten op en ik ging achter de computer zitten. TV-tje aan, en direct Nederland 2 op. Toen zag ik het tragische nieuws.
[18:18] Wilco says: fortuyn neergestoken
[18:18] Wilco says: schijnen zelf schoten geweest te zijn
Triest, diep triest...
De buschauffeur stond ook meteen even stil
daarna ging het weer verder....
Respect voor PF.
[quote]
Was iets van kwart over 6 ofzo.
[/qoute]
Zozo, dan was je er vroeg bij.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 06-05-2002 21:29]
Echt heel raar
Brandt!
Sprakeloos en nog even niet te bevatten.....
Na heteten zaten we op de bank tv te kijken (net5). Komt me broertje binnen, kijken jullie het nieuws niet? Pim Fortuyn is doodgeschoten!
Wij allemaal ja je maakt een grapje! haha lachuh! Mijn broertje nee serieus zet op nederland 2.
En idd.........verslagen keken we naar de tv.......
Oppeen hoorde ik me moeder gillen: PIM FORTUYN IS NEERGESCHOTEN
Oppeen hoorde ik me moeder gillen: PIM FORTUYN IS NEERGESCHOTEN
Iedereen was wel erg geschrokken
mijn zus had het net op MSN gehoord dus snel naar nieuws kijken.
alleen nu heb ik niet gesaved
Toen ik enkele minuten later thuiskwam hoorde ik het nieuws van mijn ouders en ben ik het internet op gegaan en heb de tv aangezet.
Ik werk in een supermarkt, en het viel me al de hele avond op dat het er verdomd rustig was. Ik wist echter van niks. Er is geen radio en geen tv en omdat er bijna niemand in de winkel was hoorde ik het op die manier ook niet.
Jammer dat ik het moment niet heel bewust heb meegekregen.
Man naast me werd half gek toen hij (half) hoorde wat mij over de telefoon verteld werd.
quote:wat een kutdag dan
Op maandag 06 mei 2002 23:14 schreef Mr-Leo het volgende:
Ik was thuis, vlak daarvoor maakte mijn vriendin het uit
quote:jah... echt wel
Op maandag 06 mei 2002 23:15 schreef Kleinebehuizing.nl het volgende:[..]
wat een kutdag dan
zie hier
[Dit bericht is gewijzigd door Mr-Leo op 06-05-2002 23:18]
Heel erg bizar en onwerkelijk, iemand die je niet persoonlijk kent maar op de radio hebt gevolgd ter informatie en amusement, want die uitzending was best amusant, dat ie enkele momenten erna wordt doodgeschoten...
Helaas heeft pim het niet mogen overleven
In mijn geval betekende dat dat ik 'm echt heb zien liggen, en dat ik ze echt heb zien re-animeren e.d.
Denk niet dat ik dat beeld ooit uit m'n kop krijg
echt triest. ik was het niet met die man eens, maar het was ZIJN mening verdome! dit is een vrij land en niemand verdiend zo'n eind...niemand.
18:08 was ik bij het hek......
toen heeft die klootzak geschoten
Ik kwam er achter toen ik thuis naar FOK! keek, Ik vond het al vreemd dat er mensen op het station over kogels praten dit kon toen nog helemaal plaatsen.
quote:En dan de tv-beelden van de ambulances, de chaos van de tv-beelden, de reanimatie... Live in de uitzending
Op maandag 06 mei 2002 23:19 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik heb tijdens m'n werk de uitzending van RuudDeWild.nl deels gevolgd met Fortuyn in de uitzending. Ik zou niet op hem gestemd hebben, maar het was wel interessant om de interview te volgen en omdat ik RuudDeWild.nl een leuke radioprogramma vind.
Vlak na de uitzending om 17:57 ging ik naar de snackbar om eten te halen. Dat duurde bijna 20 minuten. Toen ik terug kwam bij onze honk hoorde ik van een collega die net de deur uitging voor een klus dat er iets was gebeurd met Fortuyn. Ik dacht eerst nog dat hij nog in de uitzending was gebleven, maar kwam meteen na binnenkomst al achter dat ie was neergeschoten.
Het voelt in de uren erna en langer gewoon shit, want ik heb samen met vele andere luisteraars die man gevolgd in die leuke uitzending, dus er was min of meer een soort band die je even houdt voor dat moment. En dat wordt dan bruut verstoord door zo'n laffe moord.
Nou die aardappels heb ik gelaten voor wat het was, ze staan nog steeds ongeschild op mijn tafel...
dit zal ik net als de dag van 11 september, toch niet snel vergeten, de plaats waar ik was.
Het was een kort extra nieuwsbericht op radio 2. Ik heb gelijk afgestemt op radio 1.
Stel turken begonnen weer bravour te trappen, en te kloten en te lache.n...
tis echt weer ongelofelijk :-\
quote:same here
Op maandag 06 mei 2002 20:11 schreef Meneer_Aart het volgende:
Aan het eten, thuis... ik werd gebeld door een vriend.
Wat een klote streek.
en dit is echt waar...
R.I.P. Pim
ik schrok nogal behoorlijk, had het zeker niet verwacht.. en dat in Nederland Na zo'n 10 mintuen voor de tv stilgestaan te hebben en wat scheldwoorden door de kamer gegooid te hebben (wederom in koor) ben ik gelijk Fok! gaan checken.
en eten, dat deed ik pas rond 21:00.
ps:Hebben jullie het beeld gezien dat je van vlakbij beelden van pim ziet met een gat in zijn hoofd i een plas bloed.
ze hadden het ook over hals en hart.
nou daar zag ik geen bloed.(op die beelden)
quote:bij welke media wwerk je dan?
Op dinsdag 07 mei 2002 01:22 schreef Sjaakman het volgende:
Ik was op mijn werk.In mijn geval betekende dat dat ik 'm echt heb zien liggen, en dat ik ze echt heb zien re-animeren e.d.
Denk niet dat ik dat beeld ooit uit m'n kop krijg
Heb de auto daarna aan de kant gezet om het even te laten doordringen.
quote:Das knap hij werd pas om 18.08 neergeschoten.
Op dinsdag 07 mei 2002 13:42 schreef sjaakie250 het volgende:
Ik zat in mirc kreeg rond 18:01 te horen Pim is neergeschoten #zagen op quakenet
En d8 huhhhhh,,,, is dat echt???
Toen naar beneden TV aan En d8 huhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ECHT WAAAARRR??????
direct naar ouders en zusje gerend, zij wilden geinen: ikzo van: "joh, doe ff normaal! Pim is doodgeschoten! en laat me nu de tv aanzetten.."
zei zo van: "whaat?"
Maar toen begonnen mensen smsjes en telefoontjes te krijgen
en dat heb ik eerst maar even gedaan en toen even op internet kijken of het geen grap was niet dus
Dat hij dood was hoorde ik op de radio in de auto....
nee, hoor. ik was bij mijn oma en ik hoorde opeens mijn oma zeggen dat pim was neergestoken. ikdacht nou aj dat zal wel weer een grap zijn.
na een minuut zegt mijn oma dat hij neergeschoten is en ik kon het niet echt bevatten.
heb wel de hele avond tot 11 uur gekeken, en ben toen naar een film op v8 gaan kijken.
Tja... en deze bestelbus had nog geen radio.
19:00 Thuis dus meteen TV aan en toen zag ik het
toepasselijk, mik ook altijd op het hoofd..:{
haalt de lol er wel van af !
quote:Het werd gewoon omgeroepen in de trein? Door de machinist ofzo???
Op zondag 12 mei 2002 18:35 schreef hp22 het volgende:
In de trein, een man vroeg of ik het nieuws gehoord had, hij zei dat pim was doodgeschoten. Later werd het ook in de trein omgeroepen
quote:Ik d8 dat het de machinist was ja (het was een vrouw)
Op zondag 12 mei 2002 18:36 schreef mrcool het volgende:[..]
Het werd gewoon omgeroepen in de trein? Door de machinist ofzo???
"We naderen het eindstation Arnhem centraal. Voor de mensen die het nog niet gehoord hebben, er is een aanslag gepleegd op de heer Fortuyn en is daaraan overleden"
quote:Zo zo, had ik niet verwacht zoiets.
Op zondag 12 mei 2002 18:39 schreef hp22 het volgende:[..]
Ik d8 dat het de machinist was ja (het was een vrouw)
"We naderen het eindstation Arnhem centraal. Voor de mensen die het nog niet gehoord hebben, er is een aanslag gepleegd op de heer Fortuyn en is daaraan overleden"
quote:Dat had ik dus ook. Ik hoorde het en toen dacht ik ook van, oh, nu is het gebeurt. Maar daarna toen ik die beelden op tv zag moest ik wel ff slikken.
Op zondag 12 mei 2002 18:50 schreef ook_gek het volgende:
Ik kwam thuis. En toen zij m,n moeder het. En ik was totaal niet verbaast. Zo iets zie je gewoon aan komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |