Jij zegt dat een taakbalk een piemel is en een menu bar een vagina?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als ik tegen een wijf iets zeg over d'r pik kijkt ze mij toch ook raar aan.
Ja elk apparaat heeft natuurlijk hitteproblemenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En wissel Apple en MacBook Air nu eens met een willekeurig ander apparaat...
Ja, dat jij het niet snapt, ligt niet aan mij.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:27 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Jij zegt dat een taakbalk een piemel is en een menu bar een vagina?
Ik zeg dat het ongeveer dezelfde dingen zijn.
Dus kutvergelijking, maar daar zijn applefans vaker slecht in
Verwissel desnoods hitteproblemen met iets. Dell heeft bijvoorbeeld problemen met de BIOS'n en terugklokkende CPU's, Sony met accu's, Acer met scharnieren, et cetera.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:28 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ja elk apparaat heeft natuurlijk hitteproblemen
Multitasking is complete onzin, ik heb op dit moment twee gameclients open staan, mp3 speelt af en een zooi browsers open. Hoe multitasking wil je het hebben? Ik zeg verder niets verkeerds over de GUI, dat zit prima in elkaar bij Apple. Waar je dat argument voor gebruikt is mij een raadsel, dat geldt ook voor de apps die je aanhaalt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Beter in multitasking, ergonomie. De GUI zit gewoon verdomd goed in elkaar. Neem zoiets als Exposé. Dat Aero Peak kan je er niet mee vergelijken. Sneller, neem zoiets als iPhoto of iMovie. De workflow zorgt ervoor dat je veel sneller bent. Ook de sleepfunctie is op Windows/Linux kut. Bij OS X klap je een MacBook dicht. Wil je hem gebruiken, je klapt'm open en binnen 5 seconden heb je internet en kun je alles doen. De zoekfunctie van 7 is ook al beter, dat is waar, maar Spotlight is zo heerlijk. Vaker als in minder kernel panics, vastlopers.
Ja ik bedoelde dus, niet alles is perfect.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, dat jij het niet snapt, ligt niet aan mij.
[..]
Verwissel desnoods hitteproblemen met iets. Dell heeft bijvoorbeeld problemen met de BIOS'n en terugklokkende CPU's, Sony met accu's, Acer met scharnieren, et cetera.
Ga nou niet doen alsof Apple de slaapstand heeft uitgevondenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:22 schreef WillFerrell het volgende:
Bij OS X klap je een MacBook dicht. Wil je hem gebruiken, je klapt'm open en binnen 5 seconden heb je internet en kun je alles doen.
Gek hè, sleepmode? Of doe jij ook de afwas terwijl je slaapt? Zo ja, kom eens langs.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof Apple de slaapstand heeft uitgevonden. Dit kan precies zo werken in Win7 met een willekeurig ander merk.
Tevens is dat stervensirritant, als je je laptop wil verplaatsen (en dan bedoel ik een kleine afstand, als van de bank naar de eettafel) klap je hem vaak dicht. Jammer alleen dat dan wel alles gestopt wordt, dus als je een download had lopen, een cd aan het branden was of wat dan ook, dan mislukt dat.
Download resume?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Gek hè, sleepmode? Of doe jij ook de afwas terwijl je slaapt? Zo ja, kom eens langs.
Ik weet hetquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:41 schreef seto het volgende:
Die Apebeer is nog zo'n gefrustreerde anti-Apple fanboy.
Geef het op jong, je bent nu net zo triest als de Apple fanboys.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
Als we dan toch plaatjes posten....
[ afbeelding ]
Als er gewoon waarheden worden verteld moet de discussie opeens afgekapt worden volgens de Apple fans.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:06 schreef retorbrapi het volgende:
Oke jongens het is mooi geweest, nu naar bed of lekker krassen. En niet vergeten: het is down the road, niet across the street
En die traantjes kan je wegvegen met een zakdoekje.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:09 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Als er gewoon waarheden worden verteld moet de discussie opeens afgekapt worden volgens de Apple fans.Kan De Grote Leider niet tegen kritiek?
Fail, fail en nog is fail.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:12 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En die traantjes kan je wegvegen met een zakdoekje.
Of door het feit dat er gewoon 20x zoveel meer pc's zijn dan macsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:45 schreef Demon_Hunter het volgende:
Dit topic is gelukkig gedoemd om te falen, heerlijk internet rage, ik werk zelf bij de Paradigit, en zie daar ook geregeld mensen met Macs die komen of wij die ook repareren, dus ja ook die dingen gaan stuk, maar wel minder dan de gemiddelde andere notebook, dit komt niet door de betere componenten maar meer door de betere hitteafleiding.
Op de atom kan je prima een OS draaien. En wat kost geheugen nou nog? Ja die appel rotzooi is duur jaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen ze dat inderdaad niet. Welke mindere processor zouden ze er in moeten mikken dan? Atom, dat ding is niet ontwikkeld voor een conventioneel OS. Geheugen: minder dan 1GB?Een kleiner scherm? De iPad, met een geweldig IPS-paneel. Dan zouden ze moeten besparen op accu's, behuizing. En dat zijn juist nu kenmerken die het plaatje van Apple compleet maken. Een volledige topervaring.
Ik gebruik Windows XP nou al jaren en ik kan me niet heugen waneer ik een BSoD voor het laatst zag, behalve toen mijn moederboard naar de filistijnen was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |