abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:46:14 #251
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_77661438
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:17 schreef Everlong het volgende:
Stomme vraag, maar hoe quote ik meerdere mensen in 1 post?
Copy-Paste is je vriend...
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:28:45 #252
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_77665018
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:13 schreef Everlong het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik hoop het natuurlijk van harte. Maar ik weet niet hoe ik er zelf over een tijdje insta. Ik probeer me nu te focussen op het feit dat het over is, hoop houden is nu niet gezond voor me, ik kies voor mezelf. Ook al is dat makkelijker te typen dan te voelen...ik wil namelijk niets liever dan dat het goed komt.

Hoe herkenbaar.
Dit voel en vind ik dus ook.
Mijn gevoel wil dat het goed komt en mijn verstand, sja ligt eraan wanneer ik het vraag (denk ik).
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:15 schreef Everlong het volgende:
[..]
Dat haar moeder zo ziek is maakt de situatie zo complex..tuurlijk wil je bij de uitvaart aanwezig zijn en als je dat zo voelt, moet je dat ook zeker doen. Dan maar naar Spanje als het nog iets warmer is
Ik heb vanaf het begin van onze relatie een hele goede band met haar ouders opgebouwd.
Toen mijn vader 6 jr geleden overleed kon ik echt op hen terugvallen en bij wijze van spreken kan ik dat nu nog. Dat maakt het niet makkelijker, maar op zich voor de toekomst wel goed (dat ik contact kan hebben/houden met haar vader).

Het contact met haar is voor mij heel dubbel.
Ze is momenteel opgenomen en wordt geholpen met haar psychische klachten.
Dit brengt een blijdschap gevoel met zich mee bij mij, want ze wordt nu echt geholpen.
Ook als haar moeder overlijd heeft ze een vangnet.
Dat ik dat vangnet niet voor haar kan zijn doet pijn, maar ik weet dat ze goed zit nu.

Bijkomend voor mij is een ander probleem(pje).
Ik woon in het oosten van het land, ben er ook geboren en getogen.
Heb na mijn studie echter ruim 8 jr in het westen van het land gezeten.
Zodoende is het contact met de mensen die ik mijn vrienden kon en mocht noemen sterk verwaterd (lees helemaal weg).
Zodoende heb ik in het oosten eigenlijk helemaal geen echte "vrienden".
De mensen die ik vriend kan en mag noemen woont in het westen van het land.
Of op minimaal een uurtje rijden.
Dat moet ik nu alleen opnieuw opbouwen, maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik dat moet aanpakken.
Op mijn werk heb ik wel veel contact en ook wel gezellig, maar dat is toch anders.
Soms kan ik me zo alleen voelen he ......
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_77665826
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:28 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Hoe herkenbaar.
Dit voel en vind ik dus ook.
Mijn gevoel wil dat het goed komt en mijn verstand, sja ligt eraan wanneer ik het vraag (denk ik).
[..]

Ik heb vanaf het begin van onze relatie een hele goede band met haar ouders opgebouwd.
Toen mijn vader 6 jr geleden overleed kon ik echt op hen terugvallen en bij wijze van spreken kan ik dat nu nog. Dat maakt het niet makkelijker, maar op zich voor de toekomst wel goed (dat ik contact kan hebben/houden met haar vader).

Dit brengt een blijdschap gevoel met zich mee bij mij, want ze wordt nu echt geholpen.
Dat ik dat vangnet niet voor haar kan zijn doet pijn, maar ik weet dat ze goed zit nu.

Zodoende is het contact met de mensen die ik mijn vrienden kon en mocht noemen sterk verwaterd (lees helemaal weg).
Dat moet ik nu alleen opnieuw opbouwen, maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik dat moet aanpakken.
Op mijn werk heb ik wel veel contact en ook wel gezellig, maar dat is toch anders.
Dat alleen voelen hebben we allemaal, maar het blijft kut.
Ik moet zeggen dat ik weinig onderneem, echte vrienden vind je niet zomaar helaas,
Maar volgens mij is het makkelijkste, doen of je gek bent en lekker brutaal zijn..
wedden dat je zo heel veel " vrienden " hebt
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:37:34 #254
158518 Sjechov
pi_77667263
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:55 schreef gekkie_ het volgende:

[..]

Dat alleen voelen hebben we allemaal, maar het blijft kut.
Ik moet zeggen dat ik weinig onderneem, echte vrienden vind je niet zomaar helaas,
Maar volgens mij is het makkelijkste, doen of je gek bent en lekker brutaal zijn..
wedden dat je zo heel veel " vrienden " hebt
Ik gok dat je jezelf herkent in gek en lekker brutaal
Ach weet je.
Ben ook geen kroegtijger.
Praat wel veel via MSN met mijn vrienden op afstand, maar dat is toch anders he.
pi_77668132
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:17 schreef Everlong het volgende:
Stomme vraag, maar hoe quote ik meerdere mensen in 1 post?
Quote-knop indrukken, CTRL+A, CTRL+C, pagina terug, volgende schrijfsel wat je wil quoten, Quote-knop indrukken, CTRL+V. Een kind kan de was doen.
pi_77668169
QuickQuote aanzetten in instellingen.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:11:32 #257
158518 Sjechov
pi_77668548
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:01 schreef Tegan het volgende:
pi_77678164
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:28 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Wel fijn dat haar vader dat ook zo ziet. Ik heb ook goed contact met zijn ouders en ik denk dat het ook zo gaat blijven. Enerzijds dubbel, anderzijds zonde om weg te gooien.
Dat van die afstand is lastig, maar als ik het goed begrijp woon je weer in het oosten? Ik kom uit het zuid westen, maar woon al jaren in Amsterdam. Het contact met m'n vrienden van vroeger is verwaterd, maar in Amsterdam heb ik ook maar een paar mensen waar ik het echt goed mee kan vinden. Ik denk dat het voor mij tijd is om nieuwe mensen te ontmoeten en daarbij hopelijk wat potentiële vrienden.
Ik snap dat het heel pijnlijk is dat jij het vangnet niet bent, maar misschien is dit juist goed? Je staat er even buiten en het geeft haar ook de mogelijkheid om goed na te denken?
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:01 schreef Tegan het volgende:
Gelukt, dank je!
pi_77695628
Pfff, ik haat dromen en vooral de confrontatie als ik weer wakker word. Ik wil zo graag naar hem toe en gewoon samenwonen over 2 weekjes
pi_77697324
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:41 schreef Everlong het volgende:
Pfff, ik haat dromen en vooral de confrontatie als ik weer wakker word. Ik wil zo graag naar hem toe en gewoon samenwonen over 2 weekjes
En ik ook. Het gaat goed met me en dan droom ik dat hij bij me terugkomt en alles weer goed is. Maar in mijn droom zei iedereen wel dat ik hem niet moest terugnemen en zelf had ik ook een heel vreemd gevoel, ik twijfelde ook enorm en dacht dat ik niet iemand wilde die mij niet 100% wil. Haha dus al met al een droom met mijn gevoel en verstand erin. Maar het is zo raar, mijn dromen zijn de enige momenten dat ik nog "bij mijn ex kan zijn". Kan je je dromen niet uitschakelen ofzo.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_77699005
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:27 schreef Faerie het volgende:

[..]

En ik ook. Het gaat goed met me en dan droom ik dat hij bij me terugkomt en alles weer goed is. Maar in mijn droom zei iedereen wel dat ik hem niet moest terugnemen en zelf had ik ook een heel vreemd gevoel, ik twijfelde ook enorm en dacht dat ik niet iemand wilde die mij niet 100% wil. Haha dus al met al een droom met mijn gevoel en verstand erin. Maar het is zo raar, mijn dromen zijn de enige momenten dat ik nog "bij mijn ex kan zijn". Kan je je dromen niet uitschakelen ofzo.
Oh ZO herkenbaar. Ook van dat 'iemand wilde die mij niet 100 wil.'

Ik zie vanavond mijn ex. Geen idee waarom. Laatste gesprek/contact was dat telefoontje waarom ik die foto's aan hem gegeven had.
pi_77704201
Je zou ook gewoon 'nee' kunnen zeggen. Zo kom je nooit over hem heen.
pi_77705013
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
Je zou ook gewoon 'nee' kunnen zeggen. Zo kom je nooit over hem heen.
Ik denk ook wel dat ik dat ga doen. Het gaat vandaag goed met me, dingen zitten me mee (ik vond vanmorgen in alle vroegte zelfs ¤10,- op straat! ), en ik zie niet in waarom ik dat eventueel zou gaan laten verpesten door hem.
pi_77705128
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:08 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ik denk ook wel dat ik dat ga doen. Het gaat vandaag goed met me, dingen zitten me mee (ik vond vanmorgen in alle vroegte zelfs ¤10,- op straat! ), en ik zie niet in waarom ik dat eventueel zou gaan laten verpesten door hem.
Afzeggen inderdaad. Als ik het allemaal zo volg dan ben jij de enige die initiatief neemt om er nog wat van te maken en daarna om goed uit elkaar te gaan.
Je zou toch na dat telefoontje van de vorige keer er een punt achter moeten zetten. Als het voor jou geen meerwaarde meer heeft om met hem te gaan praten, dan kun je er alleen maar verward van terugkomen.
En hij heeft zich nou niet echt goed opgesteld, zodat je dat voor hem over zou kunnen hebben.

Move on op deze mooie dag voor jou

Ik voel me trouwens vandaag nogal onrustig, Zit nogal wat spanning in mijn lichaam. Weet niet waar het mee te maken heeft. Mijn ex heeft vandaag wel een hele belangrijke wedstrijd waar ik eigenlijk bij zou zijn. Misschien dat dit onbewust meespeelt
Als dat het is dan zou het vanavond of morgen voorbij moeten zijn
pi_77706895
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:08 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Thats the spirit.
Ik neem aan dat hij wou afspreken, beetje raar dan dat hij dat wil, gezien zijn reactie op de foto's.
Bent in elk geval sterk bezig dan.
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:27 schreef Faerie het volgende:

[..]

Dromen kunnen je dag idd goed gaan verzieken. Zal wel minder worden met de tijd,net als de meeste dingen wel slijten. Hoop voor je dat de dromen wel snel ophouden.
Heb er ook wel last van gehad, maar nu gelukkig niet meer, wordt nu alleen nog rond 3 uur wakker
Vast doorslapen zal vast nog wel komen.
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 18:49:04 #266
158518 Sjechov
pi_77709663
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 18:42 schreef Everlong het volgende:

[..]

Wel fijn dat haar vader dat ook zo ziet. Ik heb ook goed contact met zijn ouders en ik denk dat het ook zo gaat blijven. Enerzijds dubbel, anderzijds zonde om weg te gooien.
Dat van die afstand is lastig, maar als ik het goed begrijp woon je weer in het oosten? Ik kom uit het zuid westen, maar woon al jaren in Amsterdam. Het contact met m'n vrienden van vroeger is verwaterd, maar in Amsterdam heb ik ook maar een paar mensen waar ik het echt goed mee kan vinden. Ik denk dat het voor mij tijd is om nieuwe mensen te ontmoeten en daarbij hopelijk wat potentiële vrienden.
Ik snap dat het heel pijnlijk is dat jij het vangnet niet bent, maar misschien is dit juist goed? Je staat er even buiten en het geeft haar ook de mogelijkheid om goed na te denken?
[..]

Gelukt, dank je!
Het is voor mij ook tijd.
Alleen zit ik dan weer met mezelf te discusseren hoe ik dat ga doen.
Gisteren bij een vriend van me op visite geweest.
Heeft me erg goed gedaan en me echt weer een "open mind" gegeven.
Echter blijft dan als een paal boven water .....
Eropuit ... contact maken .... etc ...
Ik maak makkelijk een praatje enzo, maar toch heb ik koud watervrees.
Ook geen flauw idee hoe "het" aan te pakken.
Pffffffffffffffffffffffff
pi_77710110
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:12 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Afzeggen inderdaad. Als ik het allemaal zo volg dan ben jij de enige die initiatief neemt om er nog wat van te maken en daarna om goed uit elkaar te gaan.
Je zou toch na dat telefoontje van de vorige keer er een punt achter moeten zetten. Als het voor jou geen meerwaarde meer heeft om met hem te gaan praten, dan kun je er alleen maar verward van terugkomen.
En hij heeft zich nou niet echt goed opgesteld, zodat je dat voor hem over zou kunnen hebben.

Move on op deze mooie dag voor jou

Ik voel me trouwens vandaag nogal onrustig, Zit nogal wat spanning in mijn lichaam. Weet niet waar het mee te maken heeft. Mijn ex heeft vandaag wel een hele belangrijke wedstrijd waar ik eigenlijk bij zou zijn. Misschien dat dit onbewust meespeelt
Als dat het is dan zou het vanavond of morgen voorbij moeten zijn

Hopelijk is dat vervelende gevoel morgen over, of liever vanavond (nu?) al!

M'n ex smst me net, dat hij me graag wil zien maar dat 'ie in Brussel zit en rond 00.30 pas terug is in waar wij wonen.. Hmm.
pi_77710656
Mijn ex wilt een tweede kans, ze heeft me een cadeautje gestuurd. Ze vertelt me dat ze spijt heeft van wat ze heeft gedaan en dat ze haar fouten nu pas goed inziet. Ik heb nog steeds gevoelens voor haar, maar weet echt niet wat ik moet doen. Ondertussen zitten die 3 dagen in Parijs met een ander meisje ook in mijn gedachte.
Weet het echt even niet meer.
pi_77713080
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 19:24 schreef Jed1Gam het volgende:
Mijn ex wilt een tweede kans, ze heeft me een cadeautje gestuurd. Ze vertelt me dat ze spijt heeft van wat ze heeft gedaan en dat ze haar fouten nu pas goed inziet. Ik heb nog steeds gevoelens voor haar, maar weet echt niet wat ik moet doen. Ondertussen zitten die 3 dagen in Parijs met een ander meisje ook in mijn gedachte.
Wat heeft je ex je geflikt dan?
pi_77718040
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 19:24 schreef Jed1Gam het volgende:
Als je nog van haar houdt, dan kan dat toch gewoon, een tweede kans?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77718340
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 20:38 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Wat heeft je ex je geflikt dan?
Ze heeft het uitgemaakt. . Ik was een week helemaal naar de klote. Toen heb ik aangedrongen om elkaar toch nog een laatste keer te zien. Had namelijk al lang daarvoor tickets geboekt voor een concert in Parijs(haar woonplaats). Het was een cadeautje. Samen met haar ben ik naar het concert geweest. Ruzie ervoor, erna..Ik kon het gewoon niet geloven dat ze niks meer voelde. Ik was verdrietig, kwaad. Ze heeft het me toen nog 10x duidelijk gezegd dat het klaar was. ze hield niet meer van me. Ik zou 5 dagen blijven, maar dat vond ze te lang, dus had ik ook een tweede ticket geboekt, zodat ik 2 dagen eerder weg kon. Dat vond ze nog te lang en toen heb ik contact gezocht met een meisje die ik nog vaag kende, die bood me aan om bij haar te overnachten als alles echt kut zou verlopen. De ochtend na het concert ben ik naar dat ander meisje gegaan.

Ik ging uit met vrienden van dat nieuwe meisje. We waren ladderzat. We sliepen die avond bij elkaar, maar er was verder niks gebeurd, ook geen behoefte aan. Het meest bizarre is dat haar vriendinnen heel vaak zeiden dat ik op haar ex leek. Geloofde er verder niet veel van totdat ik een foto zag. Haar ex leek dus sprekend op mij.

M'n ex begon mij al na een aantal uren dat ik vertrok te sms'en..Dat ze zich raar voelde en me toch echt miste. Het werden meer een meer sms'jes..ze belde me aantal keer, ik nam niet op. Uiteindelijk zei ze dat ze op het station zou wachten tot het moment dat ik weer terug zou gaan naar Nederland. Dat nieuwe meisje drong ook aan om mee te gaan naar het station, maar ik zei dat mijn ex er waarschijnlijk ook zou zijn.

Daar stond ze dus, compleet naar de klote. Ik bood aan om ergens te gaan zitten en te praten. Dat werd een lang gesprek. Ik ben toen nog 2 dagen gebleven. Het waren die 2 dagen waarna ik heel lang verlangde, de persoon die ze lange tijd niet was geweest..Daarna heb ik gezegd dat ik even niet meer wist.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jed1Gam op 06-02-2010 23:34:15 ]
pi_77718429
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je nog van haar houdt, dan kan dat toch gewoon, een tweede kans?
Een tweede kans kan wel, maar dan moet er wel wat van haar kant veranderen. Eigenlijk is het een derde kans, omdat ze in het begin van onze relatie gezoend heeft met haar ex. Maar goed dat is al 2 jaar geleden, heb ik toentertijd vergeven.
pi_77718928
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:30 schreef Jed1Gam het volgende:

Een tweede kans kan wel, maar dan moet er wel wat van haar kant veranderen. Eigenlijk is het een derde kans, omdat ze in het begin van onze relatie gezoend heeft met haar ex. Maar goed dat is al 2 jaar geleden, heb ik toentertijd vergeven.
Zij moet vooral zeker zijn van haar liefde voor jou en er helemaal voor gaan. Als ze dat niet kan lijkt me een tweede kans geen kans van slagen hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77720027
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:49 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Het is voor mij ook tijd.
Alleen zit ik dan weer met mezelf te discusseren hoe ik dat ga doen.
Gisteren bij een vriend van me op visite geweest.
Heeft me erg goed gedaan en me echt weer een "open mind" gegeven.
Echter blijft dan als een paal boven water .....
Eropuit ... contact maken .... etc ...
Ik maak makkelijk een praatje enzo, maar toch heb ik koud watervrees.
Ook geen flauw idee hoe "het" aan te pakken.
Pffffffffffffffffffffffff
Ik heb al wel besloten hoe ik het ga doen, nu alleen nog uitvoeren. Ik ga gewoon wat workshops en cursussen uitzoeken die me op zich wel leuk lijken en hopelijk zijn daar meer leuke mensen..Niet teveel nadenken en gewoon doen! Tijd om voor jezelf te kiezen
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zij moet vooral zeker zijn van haar liefde voor jou en er helemaal voor gaan. Als ze dat niet kan lijkt me een tweede kans geen kans van slagen hebben.
Dat denk ik ook ja..niet te overhaast beslissen.
pi_77723815
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:27 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Ze heeft het uitgemaakt. . Ik was een week helemaal naar de klote. Toen heb ik aangedrongen om elkaar toch nog een laatste keer te zien. Had namelijk al lang daarvoor tickets geboekt voor een concert in Parijs(haar woonplaats). Het was een cadeautje. Samen met haar ben ik naar het concert geweest. Ruzie ervoor, erna..Ik kon het gewoon niet geloven dat ze niks meer voelde. Ik was verdrietig, kwaad. Ze heeft het me toen nog 10x duidelijk gezegd dat het klaar was. ze hield niet meer van me. Ik zou 5 dagen blijven, maar dat vond ze te lang, dus had ik ook een tweede ticket geboekt, zodat ik 2 dagen eerder weg kon. Dat vond ze nog te lang en toen heb ik contact gezocht met een meisje die ik nog vaag kende, die bood me aan om bij haar te overnachten als alles echt kut zou verlopen. De ochtend na het concert ben ik naar dat ander meisje gegaan.

Ik ging uit met vrienden van dat nieuwe meisje. We waren ladderzat. We sliepen die avond bij elkaar, maar er was verder niks gebeurd, ook geen behoefte aan. Het meest bizarre is dat haar vriendinnen heel vaak zeiden dat ik op haar ex leek. Geloofde er verder niet veel van totdat ik een foto zag. Haar ex leek dus sprekend op mij.

M'n ex begon mij al na een aantal uren dat ik vertrok te sms'en..Dat ze zich raar voelde en me toch echt miste. Het werden meer een meer sms'jes..ze belde me aantal keer, ik nam niet op. Uiteindelijk zei ze dat ze op het station zou wachten tot het moment dat ik weer terug zou gaan naar Nederland. Dat nieuwe meisje drong ook aan om mee te gaan naar het station, maar ik zei dat mijn ex er waarschijnlijk ook zou zijn.

Daar stond ze dus, compleet naar de klote. Ik bood aan om ergens te gaan zitten en te praten. Dat werd een lang gesprek. Ik ben toen nog 2 dagen gebleven. Het waren die 2 dagen waarna ik heel lang verlangde, de persoon die ze lange tijd niet was geweest..Daarna heb ik gezegd dat ik even niet meer wist.
Jeetje wat een verhaal.. maar denk je wel dat je ex je écht mistte en er spijt van had dat ze het uitgemaakt had? Want als dat het geval is zou je inderdaad kunnen overwegen om een nieuwe start met haar te maken, mocht je dat willen..
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 19:04 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Hopelijk is dat vervelende gevoel morgen over, of liever vanavond (nu?) al!

M'n ex smst me net, dat hij me graag wil zien maar dat 'ie in Brussel zit en rond 00.30 pas terug is in waar wij wonen.. Hmm.
Nou, m'n ex smstte me gisteravond nog een aantal keer, dat hij om 01.00 terug zou zijn maar dat 't misschien zou uitlopen tot 02.00. Heb gezegd dat hij me maar moest bellen/smssen als hij er bijna zou zijn (GOSH ik ben echt te goed voor die jongen. )

Hij is niet meer op komen dagen, en heeft ook niets van zich laten horen. Neemt z'n telefoon ook niet op. Als ik hem bel met m'n mobiel gaat zijn telefoon één keer over en krijg ik voicemail, en als ik hem bel met de huistelefoon gaat 'ie wel gewoon een keer of 6 over voor ik voicemail krijg. Heeft 'ie nou mijn 06 geblokkeerd ofzo? Want m'n smsjes krijgt hij wél gewoon binnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')