Hetzelfde als ik dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:20 schreef verleiding het volgende:
Dat van Paul zag ik niet echt aankomen trouwens, maar het verbaast me helemaal niks.
Was het niet zo dat gtst onder amerikaanse invloeden verbeterd moest worden een tijd terug? Zoiets kan ik me vaag herinneren. Meer bloot zal daar wel onderdeel van zijn, en eh, dat het dan niet mooi bloot is, kniesoor die daarop letquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit soort shots worden ook enkel en alleen geproduceerd om hun gebrek aan goede verhaallijnen te verhullen.
idd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:56 schreef Miam het volgende:
LorenaHet word tijd dat ze wraak gaat nemen op Sjors
Yup, ik kijk niet zo heel veel. 2 keer in de week als ik toevallig voor de tv zit, zoals deze ochtend.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar de meest recente scene is waar hij Sjors mogelijk heeft bezwangerd of heb je die ook net niet gezien?
Mooie verhaallijn, ik ben voorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
idd.
duwtje
miskraam
probleem opgelostklaar
Entrecote spreek je wel degelijk uit met een T.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond het overigens zwaar waardeloos dat Jack (en Janine ook) het hadden over entrcote in de zin van entrekoot, die T spreek je helemaal niet uit![]()
Ludo, maar ook vroegere acteurs hebben het altijd over een restaurant (zonder T) en over parfum (zonder m). Misschien denk je waar zeurt die Bartolhoven nu weer over, maar door dit soort subtiele dingen, komt de high society wel realistischer over
Werkelijk?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Entrecote spreek je wel degelijk uit met een T.
Hij mot altijd zonodig uit bed komen of onder de douche uit komenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:11 schreef Desmonkey het volgende:
Woei een shirtless Jan Kooijman in aflevering van donderdag..
"gespierde gedoe zonder uitstraling"quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:20 schreef Countess het volgende:
[..]
Hij mot altijd zonodig uit bed komen of onder de douche uit komen![]()
Ik vind hem toch nooit sexy of pikant worden. Dat gespierde gedoe zonder uitstraling vind ik dus helemaal niks![]()
Al houd ik niet van enorme spierbundels, ik vind zijn borst zo opvallend iel afsteken tegen de zwaar gespierde buik, net of alleen vanaf het middenrif getraind is
screenshots?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:11 schreef Desmonkey het volgende:
Woei een shirtless Jan Kooijman in aflevering van donderdag..
Ik vind hem altijd zo pezig ofzo, ik heb dat horrorbeeld nog op mijn netvlies staan, toen Charlie hem opzocht en hij met ontbloot bovenlijf de deur opendeedquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:26 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
"gespierde gedoe zonder uitstraling"![]()
. Ik vind het wel wat hebben, lekker slank
.
Wat zijn jullie vrouwen kritischquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd zo pezig ofzo, ik heb dat horrorbeeld nog op mijn netvlies staan, toen Charlie hem opzocht en hij met ontbloot bovenlijf de deur opendeed
Nee, vond ik ook vreemdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik de enige die het raar vindt dat Ronja gewoon thuis op de bank zit terwijl haar vriendje het ziekenhuis is in gereden
nee Paul...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, vond ik ook vreemd
Best wel shocking dat Arthur nu dood is![]()
lol die ene doktor heeft em vermoordquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, vond ik ook vreemd
Best wel shocking dat Arthur nu dood is![]()
Ja dat wel, maar niet zo snel al. Wel een leuke verhaallijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:29 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik zag dit wel aankomen eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:47 schreef Frey het volgende:
Barbara heeft pech.Martijn is zo naief en dom als een 12 jarig meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit geeft nog geen enkele garantie.,They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Jij hebt de spoilers nog niet gelezen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Martijn is zo naief en dom als een 12 jarig meisje.
dit geeft nog geen enkele garantie.,
Hopelijk komen ze op de redeactie ook eens tot dit inzichtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:20 schreef Countess het volgende:
[..]
Hij mot altijd zonodig uit bed komen of onder de douche uit komen![]()
Ik vind hem toch nooit sexy of pikant worden. Dat gespierde gedoe zonder uitstraling vind ik dus helemaal niks![]()
Het is gewoon allemaal te simpel, dit is duidelijk bloot om het bloot, het moet wel enigzins in een scene passen vind ik. Maar wat Countess ook al zei over Danny, dat is gewoon zo ongelooflijk nep iedere keer.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 07:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was het niet zo dat gtst onder amerikaanse invloeden verbeterd moest worden een tijd terug? Zoiets kan ik me vaag herinneren. Meer bloot zal daar wel onderdeel van zijn, en eh, dat het dan niet mooi bloot is, kniesoor die daarop let
Maar van die stomme muziekstukken met een beeldend verhaal zijn we wel af inmiddels.
Daar moeten ze inderdaad niet aan beginnen, ze hadden het een tijdje geprobeerd met iets van 'over x seconden begint "Dancing on Ice" ' of zoiets.quote:En toch ook nog even een positieve noot, ik kijk zo goed als nooit naar ONM, maar dat je daar die 'flits-knip-zoef' beelden hebt vind ik echt heeeel storend, ben blij dat ze dat bij gtst niet doen. Of smsjes en dan de tekst op het beeld typen ipv gewoon het schermpje te laten zien, ook zo irritant. Wat dat betreft vind ik het wel fijn dat ze gtst niet op die manier proberen te moderniseren. Want ook al kijk ik vanaf aflevering 1, dan is de kans wel groot dat zelfs ik afhaak.
Mee eens.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:51 schreef Countess het volgende:
De badass stalker is slechter dan ooit
Ik let daar nieteens op.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is gewoon allemaal te simpel, dit is duidelijk bloot om het bloot, het moet wel enigzins in een scene passen vind ik. Maar wat Countess ook al zei over Danny, dat is gewoon zo ongelooflijk nep iedere keer.
Waarom zou je?quote:
Alsof je met opzet op zoiets letquote:
Oke.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Alsof je met opzet op zoiets let![]()
Het valt me gewoon op en een ander toevallig niet, de een stoort zich eraan als zijn buurman heavy metal draait en de ander niet. Zoiets gaat onbewust zoals dat heet.
Als het om televisie en acteren gaat, maar ook in het algemeen heb ik oog voor detail en dat kan behoorlijk verrijkend zijn als ze daar aandacht aanbesteden, maar (voor mij) dus storend als ze het links laten liggen.
Dit is nog nieteens zo'n gekke theorie hoor, vooral omdat het gedoe rond Arthur er te dik bovenop ligt. Het zou eigenlijk wel te slecht voor woorden zijn als hij daadwerkelijk de moordenaar zou zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:41 schreef Frey het volgende:
http://gtstcourant.web-lo(...)wie-heeft-de-mo.html
Er staat hier wel een hele interessante theorie.
Nog niet lezen als je nog niets wilt weten.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:41 schreef Frey het volgende:
Zo, dat is niet eens zo'n gekke theorie!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:41 schreef Frey het volgende:
Enige probleem is dat van dat motief of van het karakter van die persoon nog helemaal niets is uitgelicht.... zou wel een beetje een vreemde wending zijn denk ikquote:Op zondag 31 januari 2010 10:07 schreef Miam het volgende:
[..]
Zo, dat is niet eens zo'n gekke theorie!
Mischien gaat dat nog komen?quote:Op zondag 31 januari 2010 10:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Enige probleem is dat van dat motief of van het karakter van die persoon nog helemaal niets is uitgelicht.... zou wel een beetje een vreemde wending zijn denk ik
true. En dus niet doorvraagt wat dat voor behandeling is in USA. En wat ze dan doen. Naam instantie enzo. Dan lult ze zich vast vastquote:Op zondag 31 januari 2010 10:59 schreef Michellee het volgende:
Ik vind het sowieso bizar dat iemand die arts is, niet door heeft waar barbaar mee bezig is...
Yup, beetje spanning waar de kijker nog echt mee kan denken en puzzelen. Zoals bij bepaalde series. Soap wordt vaak de makkelijk gemaakt, bij gtst dan. Zou mooi zijn als op die manier de kijken eens níet kan voorspellen wat er gaat gebeuren.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:58 schreef tessie het volgende:
Hee wat een leuke theorie! Dat zou tenminste nog een beetje verrassend zijn
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:41 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:21 schreef Taurus het volgende:
[..]WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:21 schreef Taurus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gna gnaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd zo pezig ofzo, ik heb dat horrorbeeld nog op mijn netvlies staan, toen Charlie hem opzocht en hij met ontbloot bovenlijf de deur opendeed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schijnheilige neplach![]()
![]()
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
quote:Op zondag 31 januari 2010 15:05 schreef Countess het volgende:
[..]
Gna gna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enDaar is toch niks mis mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schijnheilige neplach![]()
![]()
![]()
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Dannyquote:Op zondag 31 januari 2010 17:41 schreef Franneh het volgende:
Ik vind Danny toch wel leuk eigenlijk. Word ik nu afgeschoten?![]()
Barbabrara haar lijn wordt een beetje slaapverwekkend vind ik.. ook al ben ik wel benieuwd hoe het afloopt. Hopelijk duurt dat niet zo heel lang meer.Met Martijn mag ook wel iets spannends gebeuren, saaie dodo.
daarom denk ik dat het juist wel Arthur is, tis nix voor de schrijvers van gtst om zo diep te gaan in een verhaallijn.quote:Op zondag 31 januari 2010 02:32 schreef Shreyas het volgende:
Ik denk dat Arthur helemaal niets te maken heeft met de dood van Paul, ik vind het allemaal veel te voor de hand liggend en veel te duidelijk. Het zou van weinig tot geen diepgang getuigen als hij hier achter zit, anderzijds, dat is juist heel kenmerkend voor GTST de laatste jaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nieteens aan bod in deze aflevering.
Het lijkt me eerder dat vooral Ronja Paul de dood ingejaagd heeft, wat is dat toch met dat openlijke geoordeel met harde stem over iemand die twee deuren verder van je vandaan zit. tuurlijk heeft Arthur het gesprek tussen Paul en Ronja op de bank opgevangen en heeft gewoon maatregelen genomen, nog voordat Paul de kans kreeg om Ronja op de hoogte te stellen van de bevindingen van Berend.
Nee hoor, allemaal jalours hier op zo'n goddelijk lichaamquote:Op zondag 31 januari 2010 17:41 schreef Franneh het volgende:
Ik vind Danny toch wel leuk eigenlijk. Word ik nu afgeschoten?![]()
Gelukkig maar dat smaken verschillen dan.quote:Op maandag 1 februari 2010 07:03 schreef Pugg het volgende:
[..]
Nee hoor, allemaal jalours hier op zo'n goddelijk lichaam
Ehm...ik ben een vrouw en ik wil niet zo´n lichaamquote:Op maandag 1 februari 2010 07:03 schreef Pugg het volgende:
[..]
Nee hoor, allemaal jalours hier op zo'n goddelijk lichaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |