Yup, beetje spanning waar de kijker nog echt mee kan denken en puzzelen. Zoals bij bepaalde series. Soap wordt vaak de makkelijk gemaakt, bij gtst dan. Zou mooi zijn als op die manier de kijken eens níet kan voorspellen wat er gaat gebeuren.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:58 schreef tessie het volgende:
Hee wat een leuke theorie! Dat zou tenminste nog een beetje verrassend zijn
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:41 schreef Frey het volgende:
http://gtstcourant.web-lo(...)wie-heeft-de-mo.html
Er staat hier wel een hele interessante theorie.
Nog niet lezen als je nog niets wilt weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:21 schreef Taurus het volgende:
[..]WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:21 schreef Taurus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gna gnaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd zo pezig ofzo, ik heb dat horrorbeeld nog op mijn netvlies staan, toen Charlie hem opzocht en hij met ontbloot bovenlijf de deur opendeed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schijnheilige neplach![]()
![]()
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
quote:Op zondag 31 januari 2010 15:05 schreef Countess het volgende:
[..]
Gna gna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enDaar is toch niks mis mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schijnheilige neplach![]()
![]()
![]()
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Dannyquote:Op zondag 31 januari 2010 17:41 schreef Franneh het volgende:
Ik vind Danny toch wel leuk eigenlijk. Word ik nu afgeschoten?![]()
Barbabrara haar lijn wordt een beetje slaapverwekkend vind ik.. ook al ben ik wel benieuwd hoe het afloopt. Hopelijk duurt dat niet zo heel lang meer.Met Martijn mag ook wel iets spannends gebeuren, saaie dodo.
daarom denk ik dat het juist wel Arthur is, tis nix voor de schrijvers van gtst om zo diep te gaan in een verhaallijn.quote:Op zondag 31 januari 2010 02:32 schreef Shreyas het volgende:
Ik denk dat Arthur helemaal niets te maken heeft met de dood van Paul, ik vind het allemaal veel te voor de hand liggend en veel te duidelijk. Het zou van weinig tot geen diepgang getuigen als hij hier achter zit, anderzijds, dat is juist heel kenmerkend voor GTST de laatste jaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nieteens aan bod in deze aflevering.
Het lijkt me eerder dat vooral Ronja Paul de dood ingejaagd heeft, wat is dat toch met dat openlijke geoordeel met harde stem over iemand die twee deuren verder van je vandaan zit. tuurlijk heeft Arthur het gesprek tussen Paul en Ronja op de bank opgevangen en heeft gewoon maatregelen genomen, nog voordat Paul de kans kreeg om Ronja op de hoogte te stellen van de bevindingen van Berend.
Nee hoor, allemaal jalours hier op zo'n goddelijk lichaamquote:Op zondag 31 januari 2010 17:41 schreef Franneh het volgende:
Ik vind Danny toch wel leuk eigenlijk. Word ik nu afgeschoten?![]()
Gelukkig maar dat smaken verschillen dan.quote:Op maandag 1 februari 2010 07:03 schreef Pugg het volgende:
[..]
Nee hoor, allemaal jalours hier op zo'n goddelijk lichaam
Ehm...ik ben een vrouw en ik wil niet zo´n lichaamquote:Op maandag 1 februari 2010 07:03 schreef Pugg het volgende:
[..]
Nee hoor, allemaal jalours hier op zo'n goddelijk lichaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |