quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:30 schreef tuinfluiter het volgende:
vind Kirsten het leuk doen als presentatrice,
stelt vragen en kan luisteren.
Gaat ze nog meer doen voor SVquote:
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan probeert Kirsten met te strikken als presentatrice.
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Kirsten mag een interview hoogstens tien minuten duren.
Heerlijk verfrissend, een nieuwe input!
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:39 schreef Chanel5 het volgende:
Nichtje is wel daadkrachtig.
Zegt tegen haar tante, jij regelt het programma dus ook dat de techniek er is (beeld/geluid).
De mensen bellen die willen komen.
Nichtje regelt de presentatie. Wil geen draaiboek, ze werkt liever zonder.
Leest zich thuis in en dan gaat het lukken.
huh wanneer zei ie dat?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:41 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan: Kirsten gaat een heuse aanwinst worden voor SV de kijkers zullen positief op haar reageren.
Kirsten staat op evenementen, beurzen, ze heeft sportnieuws gepresenteerd, festivals zoals Extrema in Nederland en Belgie. Organiseert feesten, verzorgt interviews van buitenlandse artiesten,quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:50 schreef Thomas B. het volgende:
Voor deze RLS-noob: wie is deze wonderschone dame en waar is zij van??
Van Pietje! Die is kei verliefd!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:50 schreef Thomas B. het volgende:
Voor deze RLS-noob: wie is deze wonderschone dame en waar is zij van??
Oke dan. En wat voegt ze precies toe? Behalve dan dat verschrikkelijk lieve gezichtjequote:Op donderdag 28 januari 2010 23:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kirsten staat op evenementen, beurzen, ze heeft sportnieuws gepresenteerd, festivals zoals Extrema in Nederland en Belgie. Organiseert feesten, verzorgt interviews van buitenlandse artiesten,
presenteert in reallife soap Vlemmix een open podium, verder heeft ze in Valkenswaard
een eigen reclamebureau waar haar vader ook werkzaam is, dus ze kan ook andere
dingen ernaast doen, eerder was ze 2 jaar werkzaam als model.
Dus wanneer je Kirsten wil zien, volgend week donderdag is ze er weer van 20:00-22:30 uur.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:04 schreef Thomas B. het volgende:
Oke dan. En wat voegt ze precies toe? Behalve dan dat verschrikkelijk lieve gezichtje
quote:
Volgens mij lees ik net dat Marian de presentatie doet dus hijs je broek maar weer opquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het staat in 't programma, en dan is 't waar.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het staat in 't programma, en dan is 't waar.
Ik schreef het al eerder Kirsten had vandaag wat anders, het stond verkeerd op het programmabladquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Anti-climax, volgende week weer een kans.
Veronica Marsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:54 schreef FP128 het volgende:
Ik zie een topic met Kirsten en denk:
[ afbeelding ]
blijkt het een of andere chick te zijn van een regionale (amateur)zender.bummer
Ze kan zo het MTV programma The Hills, wat ik de laatste weken vaak verplicht als vaste kost voorgeschoteld krijg....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:54 schreef FP128 het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik het zo 'ns bekijk is de Kirsten waar dit topic over gaat een stuk leuker, dus ik begrijp je teleurstelling niet zo goed.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:54 schreef FP128 het volgende:
[ afbeelding ]
Ouwe geilbokquote:
En als ze zo goed is als menigeen zegt,wanneer kunnen wij haar verwachten in de zomerquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kirsten staat op evenementen, beurzen, ze heeft sportnieuws gepresenteerd, festivals zoals
Extrema in Nederland en Belgie. Organiseert feesten, verzorgt interviews van buitenlandse
artiesten,presenteert in reallife soap Vlemmix een open podium, verder heeft ze in Valkenswaard
een eigen reclamebureau waar haar vader ook werkzaam is, dus ze kan ook andere
dingen ernaast doen, eerder was ze 2 jaar werkzaam als model.
Dus wanneer je Kirsten wil zien, volgend week donderdag is ze er weer van 20:00-22:30 uur.
Het laatste goede van SV geeft het ook op?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze gaat stoppen.
Vanavond haar laatste OP![]()
![]()
ze komt vast nog wel ergens bovendrijven hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:54 schreef FP128 het volgende:
Nou, ik zou zeggen tegen de heren moderators: tijd voor een [ afbeelding ]
Eigenlijk zat ik meer aan een teken-hier-de-Kirsten-kom-terug-petitie te denken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:54 schreef FP128 het volgende:
Nou, ik zou zeggen tegen de heren moderators: tijd voor een [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |