Vond dat het ook wel eens kon voor een dagje!quote:
Ze zijn al blij dat ze er één hebben, dan is het algauw leuk.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:28 schreef Copycat het volgende:
Nog geen enkel voorgesprek whatsoever, maar wel weten dat iemand een 'leuke gast' is.
Gratis bellen maar kost wel 190 euro, echt vrouwtje heeft ook het garen niet uitgevondenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Liesbeth: "Bij KPN krijg je vier maanden gratis bellen voor 190 euro."
Als je die zin een tweede keer naleest is ie ineens niet logisch meer.
Je zou er toch een prijzenoorlog mee moeten winnen.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Liesbeth: "Bij KPN krijg je vier maanden gratis bellen voor 190 euro."
Als je die zin een tweede keer naleest is ie ineens niet logisch meer.
Goed dat je 'm even uitlegt.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gratis bellen maar kost wel 190 euro, echt vrouwtje heeft ook het garen niet uitgevonden
Peter N is naar Steenwijk en Kruknegert is ook niet in da house, dus waarschijnlijk is de regiekamer onderbemand.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:58 schreef Dottey het volgende:
Hij neemt dames mee de kelder in en legt uit dat hij met knuffels rommelt.
Het geluid is er wel.. de regie is niet meegezet naar de kelder.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. en hoe je dag dan te besteden..quote:Op maandag 25 januari 2010 12:02 schreef Chanel5 het volgende:
1 jongedame Dot de andere is Marianne.
Vrije dag?
Maar 1 manier hèquote:Op maandag 25 januari 2010 12:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. en hoe je dag dan te besteden..
PB's smaak is toch: als er maar een gat in zit! ?quote:
Maar P. (6000) is kieskeuriger..quote:Op maandag 25 januari 2010 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
PB's smaak is toch: als er maar een gat in zit! ?
En hij heeft nog wel een gigantisch bureau in zijn slaapkamer..quote:Op maandag 25 januari 2010 12:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Een geordende administratie is de sleutel tot succes van iedere onderneming
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:05 schreef Dottey het volgende:
P. er is een dame voor jou onstream.. kijk je?
snoetje bevalt je denk ik wel!
Gaat ze dat inzetten ten bate van SV?quote:
Hoe moet ik dat nou wetenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaat ze dat inzetten ten bate van SV?
Nou... ik heb heus wel mijn grenzen hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
PB's smaak is toch: als er maar een gat in zit! ?
Jij weet toch altijd alles Dottey?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten![]()
Johan, praat gelijk met der
Je verlegt ze alleen steeds?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou... ik heb heus wel mijn grenzen hoor.
Ik denk dat ik dat niet eens wil zien.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:10 schreef Dottey het volgende:
[..]
En hij heeft nog wel een gigantisch bureau in zijn slaapkamer..
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:15 schreef Dottey het volgende:
Mocht je eens een vrijblijvende offerte willen hebben... Ik kan alles uit het buitenland halen..
Reclame werk voor PvdTquote:
Misschien dat Dottey ook in de vrouwenhandel zit, en nu haar russische Catalogus aan het door p.me is naar PBquote:
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je verlegt ze alleen steeds?
Ik zie jou hier nl echt op alles geilen wat ook maar een beetje vrouw is.
En dan haalt ze een art director en copywriter uit Polen ofzo?quote:
En ze heet Kirsten met een Kquote:
De eeuwige vrijgezel regelt het welquote:Op maandag 25 januari 2010 12:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Misschien dat Dottey ook in de vrouwenhandel zit, en nu haar russische Catalogus aan het door p.me is naar PB
Het valt je zelf misschien niet meer op.quote:
Nee materialenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan haalt ze een art director en copywriter uit Polen ofzo?
Zie je..quote:Op maandag 25 januari 2010 12:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb al wat dingen uitgeprind, en ik heb de artiesten er allemaal al ingezet.
Je hebt het die ene keer dat ik je niet herkende toch niet meegelezen he?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:05 schreef Dottey het volgende:
P. er is een dame voor jou onstream.. kijk je?
snoetje bevalt je denk ik wel!
ik vergeef je dat je zei.. wie is die feeksquote:Op maandag 25 januari 2010 12:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt het die ene keer dat ik je niet herkende toch niet meegelezen he?![]()
ohw verrassendquote:En ik had vannacht juist de stream uit mijn favorietenbalk gehaald, in het kader van het afbouwen van SV.
Ja, maar wat vind je van haar ideeën ?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Kirsten met een K mag een interview hoogstens tien minuten duren.
Heerlijk verfrissend, een nieuwe input!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |