Zie je..quote:Op maandag 25 januari 2010 12:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb al wat dingen uitgeprind, en ik heb de artiesten er allemaal al ingezet.
Je hebt het die ene keer dat ik je niet herkende toch niet meegelezen he?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:05 schreef Dottey het volgende:
P. er is een dame voor jou onstream.. kijk je?
snoetje bevalt je denk ik wel!
ik vergeef je dat je zei.. wie is die feeksquote:Op maandag 25 januari 2010 12:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt het die ene keer dat ik je niet herkende toch niet meegelezen he?![]()
ohw verrassendquote:En ik had vannacht juist de stream uit mijn favorietenbalk gehaald, in het kader van het afbouwen van SV.
Ja, maar wat vind je van haar ideeën ?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Kirsten met een K mag een interview hoogstens tien minuten duren.
Heerlijk verfrissend, een nieuwe input!
Ja een paar van die cliché statements gooi ik er ook zo in, eerst maar eens zien wat ze werkelijk presteert.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
Is er gewoon iemand binnengelopen die wel weet hoe je zowel efficiënt als effectief te werk gaat?
Het zal wel in de familie zitten.. zie eerdere postingsquote:Op maandag 25 januari 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
Is er gewoon iemand binnengelopen die wel weet hoe je zowel efficiënt als effectief te werk gaat?
Wees niet bang, dat wordt er binnen twee dagen wel vakkundig uitgeramd daar.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:17 schreef Dottey het volgende:
En ze heet Kirsten.
Het nichtje van Marian.
Kirsten komt donderdag het open podium presenteren.
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |