God.quote:
Alle homofoben zijn mannen die nog uit de kast moeten komen, maar niet alle mannen die nog uit de kast moeten komen zijn homofoob.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onzin. Ik moet ook nog uit de kast komen, maar ben geen homofoob.
Hier zit iedereen maar een beetje te kutten volgens mij.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:06 schreef S.Seagal het volgende:
Is het daar echt zo kut? Doe jullie echt zo daar?
Ja?quote:
Wát een advies.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou mensen, van mods moet je het maar hebben
Carnavalquote:
Ga weg met je carnavalquote:
Help.quote:
Toch wel hè?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:08 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ff jahBeetje een overkill aan smilies
Ah okee. Ik dacht even over 1 kam geschoren te worden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alle homofoben zijn mannen die nog uit de kast moeten komen, maar niet alle mannen die nog uit de kast moeten komen zijn homofoob.
Ja, en alle racisten zijn stiekem negers.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alle homofoben zijn mannen die nog uit de kast moeten komen
quote:
En een zwakzinnige hierarchie aan te hangen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hier zit iedereen maar een beetje te kutten volgens mij.
Da's puur omdat het niet mag, zogenaamdquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:08 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ff jahBeetje een overkill aan smilies
Hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:10 schreef Leghorn. het volgende:
Ik mag hier schelden vertelden ze me.
Sorry zoon dochter. Hiermee ga ik je niet helpen.quote:
Wat ben jij rebels, zeg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Da's puur omdat het niet mag, zogenaamd
Ik wist niet dat er machinegeweren in WoW voorkomen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:10 schreef dagdag het volgende:
KWAM JE NET IN DE SC, LALALALA IK DACHT IK POST WEER GEZELLIG MEEE LALALALA
MAAR WAT ZAG IK IN MIJN OOG EEN PAAR ONZ'ERS ZATEN ER OOK
DUS TOEN WAS DE PRET VOORBIJ, EN WERD HET EEN KARWIJ
OH PAK JE ACCOUNT EN GA WEG NU JE NOG KUNT, ANDERS PAK IK MIJN MACHINEGEWEER IK HOOP DAT JE MIJ DAT LOLLETJE GUNT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |