YEEEAAAAH BABY!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En zo gaan we door tot we elke SC op FOK! kapot gemaakt hebben. We wilden eerst de KLB SC vernietigen, zodat we straks samen met Lakitu naar de HOMO SC kunnen. Mijn zijn homofobe geblaat heeft hij de mensen daar binnen de kortste keren aan het rellen
Horen op het internet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:01 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga eten. Als ik terugben zijn alle homousers hier weg. Hoor je me?
Mijn excuses, jongedame. Voortaan zal ik de Nederlandse taal gebruiken op een manier die u trots maakt één van mijn studiegenoten te zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen, aan je Nederlands te zien.
Dat kan ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoals je ziet doet die het juist prima.
Okee, dan is het goed.quote:
Doe dan gewoon ipv toen keer posten dat je koffie gaat nemen. WHY OH WHY??!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
YEEEAAAAH BABY!!
Moet wel aan de koffie nu
Mooi. Biertje?quote:
Dat doe je maar als we bij de koffieSC beland zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
YEEEAAAAH BABY!!
Moet wel aan de koffie nu
Dat doet mij bijzonder veel plezier! Het zal mij een waar genoegen zijn om u hier in de nabije toekomst weer te mogen treffen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mijn excuses, jongedame. Voortaan zal ik de Nederlandse taal gebruiken op een manier die u trots maakt één van mijn studiegenoten te zijn.
JOU MOEDER IS EEN TYFUSHOER LALALALAquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb een clubje opgericht, voor rappers die niet kunnen spitten.
Weet je wat, je zit er bij, ga maar zitten.
HIHIHIHIHI JA HE MEISJES PLAGEN KUSJES VRAGENquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Homofoben zijn mannen die nog uit de kast moeten komen.
Onzin. Ik moet ook nog uit de kast komen, maar ben geen homofoob.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Homofoben zijn mannen die nog uit de kast moeten komen.
Nou mensen, van mods moet je het maar hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:04 schreef murp het volgende:
en kijk eens wat verder dan ONZ, misschein KLB-SC iets voor je?
Dat vind ik gezellig!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Doe dan gewoon ipv toen keer posten dat je koffie gaat nemen. WHY OH WHY??!!
OMG WOW BEDANKT DAT NUMMER KENDE IK NIET MAN.quote:
Jij neukt mijn moeder ook zeker?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:05 schreef dagdag het volgende:
[..]
JOU MOEDER IS EEN TYFUSHOER LALALALA
JOU MOEDER IS EEN TYFUSHOER
JE ZIT IN ONZE SC, BEN JE NU NIET BLIJ TRALALALALA
FLIKKER LEKKER NAAR ONZ OP BAAAAALHAAR
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:05 schreef dagdag het volgende:
[..]
JOU MOEDER IS EEN TYFUSHOER LALALALA
JOU MOEDER IS EEN TYFUSHOER
JE ZIT IN ONZE SC, BEN JE NU NIET BLIJ TRALALALALA
FLIKKER LEKKER NAAR ONZ OP BAAAAALHAAR
alsof ik DAAR om had gevraagdquote:
God.quote:
Alle homofoben zijn mannen die nog uit de kast moeten komen, maar niet alle mannen die nog uit de kast moeten komen zijn homofoob.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onzin. Ik moet ook nog uit de kast komen, maar ben geen homofoob.
Hier zit iedereen maar een beetje te kutten volgens mij.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:06 schreef S.Seagal het volgende:
Is het daar echt zo kut? Doe jullie echt zo daar?
Ja?quote:
Wát een advies.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou mensen, van mods moet je het maar hebben
Carnavalquote:
Ga weg met je carnavalquote:
Help.quote:
Toch wel hè?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:08 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ff jahBeetje een overkill aan smilies
Ah okee. Ik dacht even over 1 kam geschoren te worden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alle homofoben zijn mannen die nog uit de kast moeten komen, maar niet alle mannen die nog uit de kast moeten komen zijn homofoob.
Ja, en alle racisten zijn stiekem negers.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alle homofoben zijn mannen die nog uit de kast moeten komen
quote:
En een zwakzinnige hierarchie aan te hangen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hier zit iedereen maar een beetje te kutten volgens mij.
Da's puur omdat het niet mag, zogenaamdquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:08 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ff jahBeetje een overkill aan smilies
Hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:10 schreef Leghorn. het volgende:
Ik mag hier schelden vertelden ze me.
Sorry zoon dochter. Hiermee ga ik je niet helpen.quote:
Wat ben jij rebels, zeg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Da's puur omdat het niet mag, zogenaamd
Ik wist niet dat er machinegeweren in WoW voorkomen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:10 schreef dagdag het volgende:
KWAM JE NET IN DE SC, LALALALA IK DACHT IK POST WEER GEZELLIG MEEE LALALALA
MAAR WAT ZAG IK IN MIJN OOG EEN PAAR ONZ'ERS ZATEN ER OOK
DUS TOEN WAS DE PRET VOORBIJ, EN WERD HET EEN KARWIJ
OH PAK JE ACCOUNT EN GA WEG NU JE NOG KUNT, ANDERS PAK IK MIJN MACHINEGEWEER IK HOOP DAT JE MIJ DAT LOLLETJE GUNT
Dus zo ziet een kankerstraal eruit. Even aan wolvendagen laten zien. Brb.quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er machinegeweren in WoW voorkomen?
quote:
Okquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Mwoaaah nogalquote:
SHOOP DA WOOPquote:
Lees de FAQ dan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Theo Maassenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:11 schreef timmmmm het volgende:
Alle moslim terroristen, of ja een heleboel
die zijn bereid te sterven voor een hoger doel
want dan mag je maagden neuken, in kleine honderdtal
maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Joh, je moest eens weten.quote:
Neehee, wij moeten hier blijven!quote:
Maak er een filmpje over zou ik zeggen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:12 schreef Lamon. het volgende:
WTF!!
Het wordt hier iedere dag grappiger.
En morgen komt mn nieuwe laptop! Yeeh!
Neujh ik geloof het wel gewoon.quote:
Neem je pillen eens snel in dagdag.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:10 schreef dagdag het volgende:
KWAM JE NET IN DE SC, LALALALA IK DACHT IK POST WEER GEZELLIG MEEE LALALALA
MAAR WAT ZAG IK IN MIJN OOG EEN PAAR ONZ'ERS ZATEN ER OOK
DUS TOEN WAS DE PRET VOORBIJ, EN WERD HET EEN KARWIJ
OH PAK JE ACCOUNT EN GA WEG NU JE NOG KUNT, ANDERS PAK IK MIJN MACHINEGEWEER IK HOOP DAT JE MIJ DAT LOLLETJE GUNT
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
Maak er een filmpje over zou ik zeggen.
medefaalhaas, ook jij goedemorgenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:12 schreef Lamon. het volgende:
WTF!!
Het wordt hier iedere dag grappiger.
En morgen komt mn nieuwe laptop! Yeeh!
PLEASE!!! Gast wat doe je ons aan. Waarom doe je dit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Neem je pillen eens snel in dagdag.
Remlof.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:13 schreef Devvie het volgende:
Wie mag ik verantwoordelijk houden voor deze chaos?
De heer 2 posts boven je. En Murp en SWJ.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:13 schreef Devvie het volgende:
Waarom zo negatief, kop op en vrolijk kijkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:14 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
PLEASE!!! Gast wat doe je ons aan. Waarom doe je dit.
Starkoo komt hier tijdens carnaval optredenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:13 schreef Ezechielk het volgende:
Hm, misschien ook wel wat voor de mensenschuwe medeposters hier:
Dat rijmt niet eensquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:14 schreef dagdag het volgende:
KLB SC, VOOR ECHTE LEIDERS
ONZ VOOR AUTISTEN DIE OOK VAN LEKKER FOKKEN HOUDEN
KLB SC THUISBASIS FOK RED WHITE ARMY
ONZ THUISBASIS 100000 EMIMICH'S
Daarom had die ONZ SC ook niet weg gemogen. Niet dat we daar altijd zo posten. Ik kom er nauwelijksquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Als het in de ONZ SC altijd zo was kan ik best begrijpen dat jullie weggegaan zijn. Maar geloof me, het ligt aan jullie. Niet aan de plek waar jullie posten.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:13 schreef Devvie het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe even normaal dagdag, ik blijf niet waarschuwen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:14 schreef dagdag het volgende:
Shit, we schelen 1 minuut, bijna weer een synchrone post.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee. Kanker op.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zo negatief, kop op en vrolijk kijken
Morgen zijn we er weerquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:14 schreef Myraela het volgende:
Ik geef jullie autistjes wel even de tijd om te wennen. Ik snap dat het moeilijk is zo'n grote verandering in jullie leventje.
Kom jij maar eens even bij mij op schoot zittenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:14 schreef Myraela het volgende:
Ik geef jullie autistjes wel even de tijd om te wennen. Ik snap dat het moeilijk is zo'n grote verandering in jullie leventje.
YEAH! RED WHITE ARMY! KIJK ONS STAAN!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:14 schreef dagdag het volgende:
Dat doen jullie FA's toch, waarschuwingen geven, en nog meer, en nog meer...quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe even normaal dagdag, ik blijf niet waarschuwen.
Fok off. Je veroorzaakt dit zelf en jij wilt dat we rustig zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar is hier?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:14 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Starkoo komt hier tijdens carnaval optreden
GOED BEZIG MAN!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou een feestje geven, echt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Shit, we schelen 1 minuut, bijna weer een synchrone post.
en ik maar denken dat KLB niks aan isquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:17 schreef timmmmm het volgende:
Waarom heeft God het zo leuk gemaakt KLBers te pesten?
pics?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:17 schreef Desunoto het volgende:
Mijn huis is verwoest, mag ik hier onderdak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |