YEEEAAAAH BABY!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En zo gaan we door tot we elke SC op FOK! kapot gemaakt hebben. We wilden eerst de KLB SC vernietigen, zodat we straks samen met Lakitu naar de HOMO SC kunnen. Mijn zijn homofobe geblaat heeft hij de mensen daar binnen de kortste keren aan het rellen
Horen op het internet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:01 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga eten. Als ik terugben zijn alle homousers hier weg. Hoor je me?
Mijn excuses, jongedame. Voortaan zal ik de Nederlandse taal gebruiken op een manier die u trots maakt één van mijn studiegenoten te zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen, aan je Nederlands te zien.
Dat kan ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoals je ziet doet die het juist prima.
Okee, dan is het goed.quote:
Doe dan gewoon ipv toen keer posten dat je koffie gaat nemen. WHY OH WHY??!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
YEEEAAAAH BABY!!
Moet wel aan de koffie nu
Mooi. Biertje?quote:
Dat doe je maar als we bij de koffieSC beland zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
YEEEAAAAH BABY!!
Moet wel aan de koffie nu
Dat doet mij bijzonder veel plezier! Het zal mij een waar genoegen zijn om u hier in de nabije toekomst weer te mogen treffen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mijn excuses, jongedame. Voortaan zal ik de Nederlandse taal gebruiken op een manier die u trots maakt één van mijn studiegenoten te zijn.
JOU MOEDER IS EEN TYFUSHOER LALALALAquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb een clubje opgericht, voor rappers die niet kunnen spitten.
Weet je wat, je zit er bij, ga maar zitten.
HIHIHIHIHI JA HE MEISJES PLAGEN KUSJES VRAGENquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Homofoben zijn mannen die nog uit de kast moeten komen.
Onzin. Ik moet ook nog uit de kast komen, maar ben geen homofoob.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Homofoben zijn mannen die nog uit de kast moeten komen.
Nou mensen, van mods moet je het maar hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:04 schreef murp het volgende:
en kijk eens wat verder dan ONZ, misschein KLB-SC iets voor je?
Dat vind ik gezellig!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Doe dan gewoon ipv toen keer posten dat je koffie gaat nemen. WHY OH WHY??!!
OMG WOW BEDANKT DAT NUMMER KENDE IK NIET MAN.quote:
Jij neukt mijn moeder ook zeker?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:05 schreef dagdag het volgende:
[..]
JOU MOEDER IS EEN TYFUSHOER LALALALA
JOU MOEDER IS EEN TYFUSHOER
JE ZIT IN ONZE SC, BEN JE NU NIET BLIJ TRALALALALA
FLIKKER LEKKER NAAR ONZ OP BAAAAALHAAR
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:05 schreef dagdag het volgende:
[..]
JOU MOEDER IS EEN TYFUSHOER LALALALA
JOU MOEDER IS EEN TYFUSHOER
JE ZIT IN ONZE SC, BEN JE NU NIET BLIJ TRALALALALA
FLIKKER LEKKER NAAR ONZ OP BAAAAALHAAR
alsof ik DAAR om had gevraagdquote: